جان کری تحفه غنی و عبدالله را پس آورد (عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۹    ۱۳۹۵/۱/۲۱ کد خبر: 114400 منبع: پرینت

جان کری وزیر خارجه آمریکا که سال قبل یک قالیچه اصیل سنتی را از اشرف غنی و عبدالله تحفه گرفته بود، امروز با ورود اش به کابل با خودش بازگرداند تا دوباره به اشرف غنی و عبدالله مسترد کند.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201604/201604091621571664.jpg

 

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شاید کهنه بوده یا تار آن تقلبی بوده یا رنگش را خوش نکرده یا کلانتر می خواهد
ر

>>>   شــــاید جای نماز کری باشد !

>>>   رنگ وتار این قالینچه تقلبی بوده جانم کری حالا فهمیده ، هرچیز تقلب!

>>>   اشرف غنی به نمایندگی همه قوم پشتون میخواست چاپلوسی امریکایها را بکند اماامریکایها قبول نکردند شاید جان کری میخواهد داماد اشرف غنی وهمه پشتونها شود'
قسیم

>>>   آيا ارگ سخنان كرى را تحريف كرده است؟
اينكه امروز همه از مترجم در كنفرانس خبرى جان كرى شكايت داشتند مى بينم بى دليل نبوده. ارگ در خبرنامه اى گفته:
"جان کری در پاسخ به سوالی گفت: با ختم توافقنامه سیاسی، کار حکومت وحدت ملی پایان نمی یابد و این حکومت برای پنج سال ادامه خواهد یافت و رئیس جمهور غنی صلاحیت دارد که با چه روشی این حکومت را ادامه می دهد."
من در هيچ جاى گفته هاى آقاى كرى اينكه غنى صلاحيت دارد با چه روشى اين حكومت را ادامه بدهد را نشنيدم. شما شنيديد؟
همچنین کری در هیچ جای از پایان موافقت نامه سیاسی صحبت نکرده. شما شنيديد؟
حريف

>>>   اگر راست باشد باید دلیلش را بنویسید چرا ؟

>>>   اين عكس رفت جان كرى از كابل بطرف امريكا است نه امدنش
ليكن عكس وردودش امروز را ديدم كه هر دو دستش بند بود در يكى دوسيه و درست ديكرش بكس دبلومات بود
تشكر

>>>   عجب ریشخندی هست والله.
ع

>>>   در میدان هوائی کراچی نیست یا چرا ؟
غریب مانده میشود تارسیدن به ع غ
شا

>>>   در جیب کری تسبح غنی هم است مگر تارش کنده شده که در قصر برسد میگوید، کری: همه کارهایت تقلبی است خاک بر سرت که ده جان من هم زدی بشرم گم شوو، غنی: او ببخشی که این قالین چه را به نوازشریف گذاشته بودم بچا نفهمیده اند او ره به تو داده اند از شما اصلی اش است، کری: نخیر بچیش نشد مره ده پیش همچشمیهایم شرماندی ع میگویم که از این پس ترا تحت نظر بگیره که آدم خیلی قدر شناس است از همان بخفه اش معلوم شد اصلی بود همیشه قدر مره داره مگر تو کل مرغ همیشه همه را فریب میتی اگر رئیس جمهور آینده ما سرقدرت شود قبولت نخواهد کرد از مه گفتن بود.

>>>   بخاطر این قالینچه باید او در میدان هوایی واشنگتن مالیه می پرداخت.
اما او گفتته بود که چون این قالینچه ارزش مالیه را ندارد، بنآ همینجا در میدان هوایی نگهداری کنید، هر وقت که دوباره به افغانستان رفتم،آن را دوباره برده، به تحفه دهنده مسترد میکنم.
از طرف دیگر داماد اش که ایرانی است، برایش گفته که این قالینچه هیچ ارزش ندارد و با قالینچه های ایرانی برابری نمی کند و چند روز بعد کش پیدا خواهد کرد.بنآ این قالینچه را دوباره مسترد کن.

>>>   اگــــــــــــر جانب امریکا میرود چرا طرف طیاره نمیرود؟؟ زمینی میرود؟؟

>>>   قالین ره به زیر پای غنی و عبدالله آورده تا باهم یکجا نشسته قصه کنند.
HA.AF

>>>   براساس قانون آمریکا ، مقامات حکومتی بیشترازصددالرتحفه را گرفته نمیتوانند ، یعنی اگرتحفه ازصددالربیشترارزش داشته باشد ، باید مسترد شود وکری هم اینکاررا کرده است

>>>   واقعا گپی پشت این مسئله نهفته است. چرا نیمی از قالین باز است تا نشان دهد که داخل این بوری قالین است؟؟؟

>>>   خارجی ها عادت واپس دادن ویا اصلا عادت دادن راندارند انها همیشه میگیرند وذخیره مینمایند خدامیداند که ان بسته چه است به گمان اغلب مزد وطن فروشی ارگ نشینان خواهد بود
بابه خارکش

>>>   از رنگ زردی های تاریخی حامد کرزی
حامد کرزی برای من یک بکس انار داده بود که به جنرال مشرف به عنوان تحفه برسانم. وقتی با رئیس جمهور پاکستان دیدارکردم، او تحفه را نپذیرفت. مشرف با لحنی سرد گفت: من انار را دوست ندارم.
از کتاب «نماینده» اثر دکترخلیلزاد
ر

>>>   کاش تحفه های خودرا هم دوباره ببرد.
کوهی

>>>   قسیم گو خور این امثال تو اند که همیشه زیر دیگران میخوابند پشتونها همیشه شما زا از زیر باداران تان خلاص کرده است.

>>>   چون کهنه بوده و چند سوراخ داشته آنرا برای ترمیم آورده است

>>>   کسیکه با قسیم پرخاش نموده واورا دشنام داده وفرموده اند که پشتونها شما را از زیر باداران تان نجات داده است نه گفته اند که کدام پشتون وچه کسی را از زیر بار کدام بادار نجات داده است ؟
مگر تره کی وامین وببرک ونجیب وشاه شجاع وکرزی وغنی وعبدالله که پشتون اند ما را از زیر بار کدام ارباب نجات داده اند؟همین هااند که با قبول ذلت وخواری بیگانه هارا در کشور اورده اند ووطن را فروخته اند بلی همه پشتونها مانند اینها نیستند در پشتونها حکمتیار هم است که نوکر ای اس ای وانگلیس ودر انها وزیر اکبر خان وداود خان وملا پردل خان ونازو انا هم است همه ملیت ها مردم های خوب بسیار دارند مرد انست که وطن را از اشغال ازاد نمایدوبه وطن خدمت نماید این گیلایه گوی ها دردی را دوا نمیکند شما هم احمد شاه ابدالی دارید که فاتح وکشور گشا بوده در مقابل ما سلطان محمود داریم که هردو گرچه مثمر نبوده فتوحاتی داشته اند از گذشته ها که بگذریم در عصر حاصرازخود یکی را نشان بده که با روس جنگیده باشد وباز اورا انگلیس وامریکا به شهادت رسانیده باشد از ماده ها نفر که اسمای شان را نمیگرم چنین شده وبه جرم غلام نشدن وتسلیم نگردیدن همه را شهید ساخته اندبازهم میگویم هر قوم وملت مردهای ازاده هم دارند وغلام های حلقه بگوش منتها از شما باین صفات کمتر دیده میشودامید وارم که در اینده مانند خودت رشد نمایند وراستی هم ما را از زیر بار ارباب ها ی که شما اورده بالای ما ارباب ساخته اید نجات دهید
سیالبت خان از خوست

>>>   قالینچه را بخاطری با خو آورده است که به غنی و عبدالله بګوید که این قالینچه د مقابل خدمت کی وی به انها نموده خیلې ناچیز است.
دومه اینکه به غنی و عبدالله میګوید که من به خاطری این تحفه را قبول نمودم که شما با هم کار بکنید و مخالفت نه کنید ، اما حالا که شما اختلافات تانرا شدید بخشیه اید لهذا تحفه تان را بګیرید من این تحفه را از حکمتیار میګیرم و وی را به قدرت میرسانم
با احترام
حانان از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است