برداشت آزاد: رقابت در ساخت المارى ها (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۸    ۱۳۹۵/۱/۱۹ کد خبر: 114328 منبع: پرینت

دفاتر معاونيت اول، رياست اجرايي و مقام ولايت بلخ، تا حال درين رقابت اشتراک كرده اند که ممكن اداره های ديگر نيز به اين رقابت بپيوندند و با صرف هزینه های کلان، به ترویج ظاهرگرایی بپردازند

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201604/201604070731182643.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201604/201604070741393391.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201604/201604070741394741.jpg

نظری


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ای کاش اینها مجسمه شتر را که نصب کوچی بودن را نشان میداند تا از جمله کوچی ها محسبو میشدند . کوچی ها بیچار غیر از شتر با هیچ چیزی دیگر آشنایی ندارند از اینرو این چنین الماری و استفاده از آن را یک نوع خیانت ملی محسوب میکنند ههههه

>>>   ذره برابر به یک الکترون انصاف ودلسوزی دروجود اینها برای وطن ومردم نیست ، مردم بیچاره برای بدست آوردن نان به اصفال خود طفل خودرامی فروشند اینها از فرنیچر های استفاده میکنند که در دفتر اوباما هم نیست !
همان خلقی ها پرچمی ها با موتر های جیپ روسی رفت و آمد میکردند الماری ها ومیز های دفاتر خودرا از محصولات جنگلک خریداری میکردند این جنتی ها که مالک هردو دنیا هستند فقط بخو.د فکر میکنند آیا این ها وطن را آباد میکنند یا درفکر مردم هستند؟؟؟
گیلگمش

>>>   افغانستان همیش از تمدن جهانی عقب مانده است.
در دیگر دنیا با تراکتور کشت و زراعت میکنند و در آینده نزدیک این تراکتور ها نیز بدون دریور خواهند شد و خودشان اتومات زمین را قلبه و دانه را پاش میدهند و خود شان اتومات زمین را درو و دانه را از کاه جدا و غله رابه غله گاه نتقال میدهند، بدون آن که دهقان از خانه خود بر آید، همه کار ها دیجیتال و توسط نویگیشن از طریق کمپیوتر از خانه خود دهقان صورت خواهد گرفت. در حالی که در افغانستان هنوز همراه گاو قلبه میکنند.
حالا در عصر دیجیتال که تنها در تیلفون موبایل، شما میتوانید میلیون کتاب را داونلود و مطالعه کنید، یک الماری میسازید و چند کتاب را در آن میگذارید و خود را دانشمند نشان میدهید.
جالب آن است که داکتر عبدالله یک قاموس انگلیسی به فارسی را نیز درین الماری گذاشته است. درحالی که حتمآ موبایل دارد و انترنت نیز دارد.
اما نمی فهمد که همراه موبایل تنها تیلفون نمیشود و یا عکس و ویدیو و فیس بوک دیده نمیشود، بلکه میشود هشتاد زبان دیگر را با قاموس آن یاد گرفت.

>>>   بسیار عالی! در کله ها چیزی نیست، از نظر سواد با صفر هم همسری کرده نمیتوانند، حداقل کتابها را نگه بدارند.

م.ز

>>>   سلام بخدا شرم است جاب بسيار خجالتي است اين حالت افغانستان ببين ابن ظاهر پرستي ها حماقت را ببين

>>>   ذَوق که نباشد، جان در عذاب است. این فرعون های زمان نمی دانند، که این پول های دزدی را چطور مصرف کنند. در حالی که دَم دروازۀ شان اطفال گدائی می کنند. اگر خداوند عادل است، باید همه ای اینها را مانند قارون غرق کند.

>>>   همان طوریکه بزرګان ما ګفته اند خداوند ګشته را لقمه و پای کفیده را موزه و نادیده را روز ندهد امروز همان اشخاص توصیف شده روی قدرت اند و قدرت خود را به نمایش میګذارند ولی غافل ازان هستند که استفاده نادرست ازمال ملت درروز حشر جزای سخت خواهند داشت

>>>   معتصبین قوم وزبان که دیگر هیچ راه از خارج کردن گاز شکم شان را بخاطر کینه توزی شان پیدا کرده نتوانستد موضوع یک ساخت از الماری را در سه دفتر ادارات دولتی که خانه شخصی هیچکس نمی باشد اما فعلا ان دفاتر دفتر کاری از نخبه گان تاجیک وازبیک است انرا بهانه کرده قوله سر میدهند و باد شکم شانرا خارج میکنند و کینه توزی تعصب شان را نمایان میکنند .

>>>   این لماری ها در نظر افراد گزافه بین چیزی فوقالعاده ای معلوو می شود در جالیکه مصارف آن بدون کتاب ها حدود 20 تا 25 هزار را ّپورد ه کرده نمی تواند.
کناهان بیشر ما به اندازه هست که فرصت انتقاد به دیگران را از آن نمی توانیم داشته باشیم کور خود بینای مردم هستیم کوه خطای خود را ندیده ایم کاهی دیگران را کوه نمایی می کنیم ما در حقیقت مریض هستیم و باید تداوی و معالجه شویم. برای بعضی از برادران باید کتاب ثبت و راحستر در دار المجانین را آماده ساخت.
خدای نطر
بیروزگار

>>>   ا این که یک مشت دکور ساده ای بیش نیست
دولت مردان که در طویله نمی تواند گفتگو کند برادر ... ما خیلی مردم فقیری هستیم

>>>   بنظرمن که ازوالی فاریاب بهتراست.
ع

>>>   ای کاش به مردم غریب و بیچاره هم یک کمی توجه شود. رحیمی

>>>   این الماری چی درد مردم را مداوا میکند ایکاش لیاقت میداشتید وخاین نمیبودی که این وطن مشکلاتش حل میشد این پیسه را در یک مکتب یا شفاخانه مصرف میکردید که مردم درنیم شب دوا خانه به دواخانه پشت پیچکاری نمیرفت از هر کار کرده غم مردم در صف اول است یک داکتر هندی در وقت نمازخواندن بود که نفر به عجله امد گفت اگر یک دقیقه ناوقت شود نیایی مریض عملیات شده میمرد داکتر سلام گشتانده واز نماز رفت چند نفر اوجه بملا گفت کار غلط کرد باید پس از ختم نماز میرفت ملا گفت حیات یک انسان را خریدن شاید دو چند نماز ثواب داشته باشد اینها مردمها را کشتد خبر هم نیستند . م ی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است