مرکز کنترل ترافیک در کابل ایجاد می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۲    ۱۳۹۵/۱/۱۸ کد خبر: 114280 منبع: پرینت

محمد الله بتاش وزیر ترانسپورت طرح جامع ترانسپورت پایدار را در جلسه شورای عالی اقتصادی ریاست جمهوری مطرح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، وی در توضیح این طرح گفت : با تطبیق این طرح، ازدحام ترافیکی از میان می رود و از ضیاع وقت جلوگیری می شود و همچنان در کاهش آلودگی هوای کابل نیز تاثیرات زیادی رونما خواهد شد.

وزیر ترانسپورت افزود: مرکز کنترل ترافیک نیز ایجاد می شود و تمام موارد ترافیکی را ثبت و کنترل خواهد کرد و این طرح باعث تطبیق بیشتر قانون و عدالت نیز می گردد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تیل کثیف معافی راقیدکنند که برعلاوه خرابی انجن موترهوای افغانستان راکثیف ومردم رادرلبه مرض سرطان قرارداده است.
وطندار

>>>   در یک شهر شش میلیونی با جاده های کم عرض و تردد صد ها هزار وسایط نقلیه و عدم موجودیت ترانسپورت شهری، مخصوصآ مترو و یا ریل زیر زمینی، امکانات موجودیت نظم ترافیکی دور از امکانات است.
دولت باید هرچه زودتر با سرمایه گزاری مشترک دولتی و شرکت های خصوصی و کمک جامعه بین المللی توسط هشت ماشین های تونل کشی، به شکل دوطرفه، در چهار مسیر شهر کابل، تونل مترو و یا ریل زیر زمینی در مرحله اول با ایستگاه های کمتر و در مرحله بعدی با ایستگاه های زیاد تر حفر کند، تا مردم از تراکم ترافیکی و آلودگی هوا رهایی یابند.

>>>   با طرح گنگ ونا معلوم چگونه از ازدحام ترافیکی شهر کابل با این سرک های تنگ وتعداد بیشمار وسایط دولتی وشخصی در حال افزایش وگذاشتن موانع سنگ های سمنتی ازجانب زورمندان بروی جاده ها وپیاده رو ها طرح وزیر صاحب معجزه میکند ومشکل ترافیکی شهر کابل را مرفوع خواهند کرد ما هم دعا میکنیم که طرح وزیر صاحب جنبه عملی را بخود بگیرد وراست باشد زیرا وعده های زیاد داده شده اما مردم شاهد عملی وعده های مسولین ازبالا تا پایین نبوده امید اس که این وعده درست وحقیقی باشد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است