طنز: آیا ما برای زنان روسی، خارجی هستیم؟!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۳    ۱۳۹۵/۱/۱۸ کد خبر: 114274 منبع: پرینت

بعضی دوستان مجرد (یعنی بدون زن) تا شنیدند که روس ها قرار است هم زن بدهند و هم 15 هزار دالر و هم تابعیت روسی؛ پای شان را در یک کفش کرده اند که همین فردا بعد از نماز صبح به مسکو برسند و چند زن روسی از انواع مختلف آن را به نکاح خود در آوردند و اگر خدا بخواهد 4 تا 4 تا عقد کنند و به کوری چشم تمام اروپایی ها در همان روسیه اقامت کنند و یک زاد و ولد کوبنده داشته باشند.

در این مورد حالا نمی خواهم بگویم که زنان روسی؛ زنان شما نخواهد شد و راه بازگشتی نخواهید داشت اما چند موضوع را به دوستان گرامی باید عرض کنم:

1- پارلمان روسیه فقط گفته است که یک قانون را می خواهد به تصویب برساند، نگفته است که همین حالا زنان روسی در سرک های لنینگراد با لباس عروسی برای ورود شما به سر و سینه می زنند.

2- مردان گرامی! احساسات خود را کنترل کنید! این برای کلسترول خون تان خوب نیست. روس ها گفته اند که دختران روسی را به مردان خارجی می دهند حالا ما بیاییم و بررسی کنیم که از نگاه آنان ما چند درصد خارجی هستیم و یا اصولا خارجی هستیم یا اصلا قواره و هیکل و فرم مان به خارجی ها می خورد یا ما هنوز به عنوان بچه خاله در فرهنگ آنان به گرمی یاد می شویم.

3- همین عزیزانی که قرار بود با دختران کویتی ازدواج کنند؛ چرا عروسی نکرده اند، اصلا چرا کویت نرفته اند و اگر نرفته اند چرا اشک چند بنده خدا را در فضای مجازی بیرون کردند؛ لطفا با احساسات دخترخانم های افغانستان بازی نکنید که خداوند شما را مستقیم با کله می فرستد دوزخ.

4- دوستانی که از همین حالا ترتیب های رفتن به روسیه را دارند، یادشان نرود که روسیه سرد و یخبندان است، لباس گرم به همراه داشته باشند، زنجیر چرخ فراموش تان نشود و یک لحاف از نوع ملانصرالدین هم به همراه داشته باشید که در کنار کاخ کرملین یخ تان نزند.

ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اولتر از همه بهترین سلام و احترامات خود را خدمت شما و دست اندرکاران بخش خبری شما تقدیم میدارم و بعد از سلام عرض میدارم اینکه:
اگر اینطور که گفته اند راست باشد شاید که در افغانستان هیچ فردی نماند.
چرا اشخاصی که کمی پولدار میشوند شوق زن دوم ، سوم و حتی چهارم را میکنند چه برسد به کسانیکه مجرد هستند.

>>>   با خواندن این متن من از رفتن بروسیه صرف نظر کردم ودرخواست ویزه ام را پس گرفتم ، وقتی به سفارت مراجعه کردم گفتند برای چی به روسیه میروی ؟ گفتم برای عروسی ! گفتند عروسی کدام اقاربت هست ؟ گفتم نه من خودم میروم وچند درجن زن روسی میگیرم ، هرچه گفتم هیچ هدفم را درک نکرد
@

>>>   بد نیست بریم زن روس رو اختیار کنیم ما هم خارجی هستیم فکر هوای سرد رو هم نمیکنیم خودمان رو دوپین میکنیم که حتی زیر و برف و بارون برامون هوای تابستان اینجا رو داشته باشه ، زاد ولد با زن روس چه شود . آخ جوووووووون

>>>   هیچکس زن نمیدهد بجزداغــش ! آنهم به قسط وارزان میدهد

>>>   وزیرمهاجرین هرچه زودتر موضوع را واضح سازد که ایا زنان روس مارا بحیث خارجی قبول میکنند یانه اگر نمیکنند که تذکره خودرا تغیر دهیم وپاکستانی بسازیم تا فرصت طلائی از دست نرود

>>>   هه هه ها خیلی جالب گپ دلم ره گفتید خوشم آمد.
هارون
افغان

>>>   حق این مردان مجرد افغانی است که ضرب العجل برای رفتن خودشان تعیین کنند
زیرا دخترخانم های افغانی مشکلات زیادی را برای ازدواج صد راه گذاشته ازجمله : کشیدن نازهای بی سبب پدرشان، کشیدن نازک های بیش از حد خودشان ، مهریه های هنگفت و تجملات عروسی اینها همه وهمه باعث شده تا مجردین محترم تا خبری از ازدواج به گوش شان برسند گوش های شان خرگوشی میشوند.
"شفق"

>>>   سلام مطلب بسیار جالبی بود متشکرم

>>>   طنز و همینطور کامنت ها جالب بودند ، شاد باشید .
شهروند - ایران

>>>   چقدر مردمان ساده داریم تا کنون چیزی معلوم نیست مردان بیچاره وقت روانه گرفتن پساپروت شدند ای مردم عزیز افغانستان دختران روسی خانم شما نمیشوند خواهشات شان بانظر شما هرگذ موافقت نمیکند شرت شان این است که اول باید سه مرتبه به جنگ داعش بروی هر مرتبه 6 شش ماه است یعنی اگر از 18 ماه جنگ در مقابل داعش زنده برایی در ان صورت موفق خواهید شد بروید به امید اینکه یا مرگ یا زن روسی
بدخشانی

>>>   معاون سخنگوی پوتین به رسانه های روسی گفته است که افغان ها از خود هستند به این ها زن نمیدهیم اما روبل وکلاشینکوف هرچه خواسته باشند میدهیم !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است