وزارتخانه های امنیتی به حکمتیار واگذار می شود
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۱    ۱۳۹۵/۱/۸ کد خبر: 113888 منبع: پرینت

گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی که از مخالفان اصلی دولت افغانستان به شمار می رفت، این روزها به یک دوست قابل اعتماد برای سران دولت بدل شده است. تاجایی که قرار است برخی از پست های کلیدی دولت به سران این حزب واگذار شود.

یک منبع از ریاست جمهوری به خبرنگار افتخاری ما گزارش داد که واگذاری برخی از پست های کلیدی مانند وزارت داخله و وزارت دفاع به حزب اسلامی در دست بررسی قرار دارد و در صورت توافق آمریکایی ها این امر محقق خواهد شد.

در حالیکه حکمتیار ارتش افغانستان را دست نشانده و مزدور می خواند، انتظار دارد تا این ارتش در اختیار وی قرار گیرد.

این منبع اضافه کرد که علت اصلی سرپرستی در وزارتخانه های امنیتی، بررسی واگذاری این وزارتخانه ها به گلبدین حکمتیار است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این پاکستانی قصد کودتا دارد هیچکس نیست که در اردو وپولیس ملی تحت قومانده آی اس آی خدمت کند او با نیت بد وقلب سیاه وتار یک می خواهد سرنوشت مارا تباه سازد وخاک مارا به اسرائیل ببخشد ! جهاد واقعی ایستادن درمقابل این مزدور بیگانه وقاتل هزاران هموطن مظلوم ماست همه سازمان های اجتماعی مدنی ومامورین باید اعتراضات کسترده برضد این انسان بیگانه براه اندازند وحکومت را ازین سیاست نادرست وخطا بازدارند
گیلگمش

>>>   امید واریم که اعطای وزارت هائی کلیدی به کلب الدین یک شایعه باشد درغیران بیقین که گومی کوکوشرین عبد الله وغنی درفرا رسیدن خواهد بود کلب الدین صدارت را قبول نکرد وکابلرا حمام خون ساخت وتا اکنون جگر ده ها هزار مردم کابل پرخوناست ودرماتم جوانان شان والدین بسرحد دیوانگیرسیده اند وهزاران یتیم وبیوه درکابل بگدای گری ازمجبوری مشغولند اول امید اواری اینمست که نمایندگان این کلعون خبیث زنده ازافغانستان نروند وخودگل بیدین مردارشودکسیکه کلب الدین را مردارکند ما بیقین یک ملیون دالر جایزه گزاشتیم ..
تیم سزبکف وطن

>>>   خوب است اگر وزارت دفاع برایش داده شود حتما نتیجه خوبی خواهد داد ۱ پیوستن جوانان پشتون در صفوف اردو ملی بطور چشمگیر افزایش خواهد یافت ۲در نتیجه صفوف طالبان بطور جدی تضعیف
خواهد شد
جوزجانی

>>>   اگر حقبين باشيم، نفوذ حزب اسلامي كمتر از ولسوالي پنجشير نيست، بايد حقوق شان داده شود، نه تنها از حزب اسلامي، بلكه جميع گروه هاي سياسي مذهبي. و همه ميدانيم كه دليل اصلي نا آرامي هاي ٣٥ سال گذشته همين حق تلفي أفراد، گروه هاي مؤثر بوده، خصوصاً بعد از بميان آمدن حكومت نام نهاد اسلامي برادران شوراي نظار فكر ميكردند كه قدرت در اثر پروتوكولها براي آنها رسيده و ديگراني كه نقش مهم تَر در دوران جهاد داشتند، مانند حزب حكمتيار، مولوي خالص، احزاب تشيع، و حتي اعضاي بنيان گذار جمعيت اسلامي را به كمك پرچمي هاي شان، بزور و تهديد از صحنه دور ساختند، و استاد رباني هم نزد شان كدام كاره نبود، و همين تنگ نظري شان كه منشأ آن كم سوادي و نا فهمي شان بود ، باعث بربادي كابل و همه ولايات شد، و تا امروز دوام دارد. بيشتر از نيم كابينه از يك قريه ميبود. حالا بايد ملت فهميده باشد و تحمل اين را داشته باشيم كه دشمنان ساخت خود ما در قدرت شريك شوند، تا از اثر آن أمنيت سراسري بيايد، ملت از اين حالت نجات يابد،

>>>   خواب می بیند راکت یار

>>>   حکمتیار اگرچه در راکتباران کابل صداقت خود را بکدام کشور خارجی اثبات کرد اما معلوم است ضرورت به مردم ندارد. بنابرین لازم است غیر از امور امتیتی سایر وزارتها برایشان پشنهاد نمایند تا امتحان مجدد از ایشان گرفته شود.
وطندار

>>>   نمی دانم دولت ما یا بسیار ساده و خینگ است و یا دست در دست طالبان دارد. آخر چگونه بر حکمتیار اعتماد می شود؟ آیا این احتمال ندارد که حکمتیار با نقشه طالبان وارد دولت شده و جبهه ای از درون تشکیا دهد؟ به یقین اگر حکمتیار در دولت جای پای رسمی پیدا کند با کمک طالبان کودتای خونینی را راه اندازی خواهد کرد. اصلا دولت مردان ما از حکمتیار چه سودی می برند که او و افرادش را وارد بدنده دولت می کنند؟

>>>   گل بدین قاتل مردوم افغانستان است چگونه پوستهای کلیدی را در اختیار اشان قرار میدهد خیانت به ملت است

>>>   شما من ما وهمه ای مردمم گلبدین حکمتیار یا نوکر ای اس ای را دشمن مردم وخاک وطن مینامیم اما بادارانش ویرا به پاس خدمات بیحدو اندازه ای او پاداش میدهند با واگذاری وزارت های کلیدی وامنیتی بلاخره کلید اشغال کشور بگردن پاکستان می افتد لعنت بر ناانسان های که بنام دفاع از حقوق مردم عامه کشور در خدمت یک قوم ونوکر حلقه به گوش بیگانگان بوده وخیانت بزرگی که تاریخ ثبت خواهد نمود وبرگه های سیاه در کنار باقی تاریخ سیاه وطن در بیشتر از دو صد سال گذشته خواهد ماند

>>>   گلبیدین راکتیاربایدمحاکمه شودنه اینکه درقدرت سهیم شودنصف زیادی افغانستان راهمین گلبدین خاین ووطن
فروش خراب کرده درطی مدت چهل سال فقط کارش تخریبکاری وراکت پرانی سرمردم بیگناه بوده خصوصا"
مردم شریف کابل هیچ وقت ظلم این ظالم رافراموش
نخواهدکردروزصدهاراکت راسرمردم بیگناه فیرمیکردند
وهمه مردم کابل رامرتد میدانست این گلبدین مرتد..
صابر

>>>   ازموده را ازمودن خطا است اصلاً لياقت چوكي داري را ندارد. بچه و شاگرد كرن كا وغيره دوستان كرن كار را مي شناسند حتماً. بيخار.

>>>   اگر این نظر واقعیت داشته باشدبجز از دست پرورده های ای اس ای وجاسوسان پاکستان در داخل ارگ بنام مشاور وکار شناس دیگر اکثریت مردم به این تصمیم جناب ریس جمهور بپا برمیخیزند وقطعا این تصمیم خلاف اراده مردم را قبول ندارند ولو هر شخصی یا مقامی که به چنین چیزی خلاف اراده مردم توافق کرده باشند چنین توافق را نمی پذیرند ودر مقابل ان ایستادگی میکنند پس این همه شهادت ها وکشتار شدن ها ودر بدری ها وویرانی های کشور بدست ترورستان طالبان وحزب اسلامی گلبیدین برای همین بود که در اخرین تحلیل سرنوشت خود وکشور شانرا بدست جاسوسان معلوم الحال پاکستان بسپارند که در حقیقت افغانستان صوبه پینجم پاکستان شود چیزی که سال ها قبل گلبیدین انرا از طریق رسانه ها بیان کرده بود وپاکستان هم به همان منظور سرمایه گذاری بالای حزب گلبیدین وترورستان طالبان وشبکه حقانی سرمایه گذاری کرده است اکثریت مردم به امدن گلبیدین این قاتل مردم بخصوص مردم کابل راضی بنظر نمیرسند چه رسد که وزارت های کلیدی امنیتی در اختیار ان گذاشته شود هرکسی که به چنین کاری رضایت نشان داد باشد درحقیت دشمنی با مردم وسپردن کشور به پاکستان وپایمال کردن خون شهیدان واز بین بردن استقلال وازادی افغانستان است .

>>>   بخدا همین امریکا که یک اتم بزند افغانستان را چقدر خوب خواهد شد همه بیغم شویم

>>>   گوشت را بخاطر نگهدارى بدست پشك دادن خيلى كار عاقلانه است. متفكر چقدر تفكر كرده باشد به اين كار!
اكبر از كندز

>>>   خو ب کار می شو د زیرا تنها خها د و مقا ومت جها د نکرده بلکه حزب اسلا می هم بسیا ر شهد داده است
کریم از کا بل

>>>   خدا جنگ را ختم کند مسله چوکی مهم نیست

>>>   جنازه نظام را بخوانید

>>>   بسیار کار خوب میشه حکمتیار صاحب بسیار آدم وطن دوست است خدا بخیر بیاره بسیار انسان فهمیده است از همی وطن است .

>>>   بعضی افرا دکه خودشان جاسوسان بیگانه ها است به صلح علاقه مند نیست وتاپه میزنند تا اذهان عامه را تخریش نمایند اگر مردم به جهاد پابند است یکی ازنیروهای مهم جهاد حزب اسلامی است که درین مدت زمان برایش سهم داده نشد وحال که خودش حاضر به مذاکره شده چون حزب مذکور متشکل از افغانها است هیچکس حق ندارد انهارا از روند مذاکره بیرون کشند باید سهم داده شود تا افغانستان اقلا ازین بدبختی جنگ تا حد نجات یابند کسانیکه منافع خودرا درخطر میبیند برای شان مشوره داده میشود که بدون این تحولات جدید دیگر به سرمایه اندوزی خاتمه دهند وچیزیکه دارند قناعت نمایند دیگر پروسه صلح را تخریب نکنند زیرا این خواست اکثریت مردم است .

>>>   کارنیک وپسندیده.
ع

>>>   یعنی که دولت می خواهد دواطلبانه حکومت را به دست مخالفین سقوط دهد. پای گلو شوم است.

>>>   کسانیکه اشتیاق مقام وزارت وریاست وسفارت دارند بدون زحمت ودانش وکارو کوشش میتوانند بروند مدتی آدم کشی خیانت ویرانی خونریزی کنند بعد از حکومت بخواهند که اگر وزارت میدهی که جنایت را بس کنم وبعد برگردد وزیر شود یا هرمقامی دیگری که می خواهد این اسانترین وچر درامد ترین طریقه اش ! هزاران جوان بیکار است چند تای شانرا بیراه سازید ودست شانرا به قطاع الطریقی آدمکشی وراهزنی بازبگذارید چول حرام وسرمایه فرعونی گرد آورید بعد با شرطگذاری در مقابل حکومت صاحب مقام وقدرت شوید
@

>>>   گل بی بی تا حال می گفت این حکومت نیست مزدوران امریکا وغرب است حالا اگر وزارت داخله یا دفاع را بدهند دیگر حکومت هیچ عیبی ندارد همه چیز خوبست !
صــــــوفی کرنکار

>>>   نیاز نیست که وزارت داخله ودفاع را به گلبدین بدهند , فقط معینیت های وزارتهاری امنیتی را که به حکمتیار بدهند کمتر از یک ماه تمام قدرت را حکمتیار از ان خود میکند , درصورت که وزارت دفاع وداخله را بدهند بهتر است که همه دولت مردان اول استعفا وپاسپورتهای خوده ویزا وطیاره ها را هم چارتر کنند درحال اماده باش به فرار باشند , حکمتیار نامرد باشد که با در دست داشتن این دو وزارت خانه قدرت کامل را به یک روز نگیرد این به معنی گرگ را چوپان کردن است هههههههه بسیار جالب است
نسیم امیری واشنگتن

>>>   از جاسوسان پاکستانی ودالخوران که به نام مجاهدین شورای نظار قدرت در دست دارند ، ظاهرا بر ضد پاکستان و عملا خدمت گذاران پاکستان اند ، بهتر است .

>>>   این یک تبلیغات زهرآگین و شوم است که از طرف همین جنایت کاران وخاينن براه انداخته شده این حرف های سر فاليز دیگر قدیمی شده فقط ذهن مردم آگاه و بیدار ما را مخدوش میکند

>>>   کــــــــــــاندیــــــد پاکستان است هدفش صرف از هم پاشی ارگان های نظامی است وهرچه پاکستان حکم کند همان میشود

>>>   ازیک حزب اسلامی چند حزب اسلامی ساخته شده است؟؟؟
1 ـــ حزب اسلامی ارغندیوال؟
2 ـــ حزب اتحاد اسلامی مربوط دیگری
3 ـــ حزب دیگری اسلامی به رهبری جمعه خان همدرد.
4 ـــ حزب اسلامی گلبددین راکت یار .
فهمیده نمیشود که کدام اش اهلی است وکدام اش وحشی ؟؟؟؟
اگر دردولت موقف داشت مربوط ازغندیوال میشود .
اگر موقف نداشت باز مربوط گل میشود؟؟؟؟؟؟؟
من یک موضوع که حقیقت دارد خدمت شما عرض مینمایم سال های قبل اکبر بارکزی ازحزب اسلامی والی بغلان بود ودرچند کیلومتری اش دردهند شاب الدین حزب اسلامی به اجازه بارکزی که والی برحال حکومت بود مردم را اختطاف نموده درمقابل رهای آن ها پول دریافت میکردند؟؟؟ این چح حالت است؟؟؟؟؟؟
م بغلانی

>>>   روباه پیر شکست خورده با خیال بافی های خودش دوباره به صحنه ظاهر می شود ..دیدکه هر روز به فراموشی سپرده می شود. منافع اش در خطر است با جادوگر ی خود را نزدیک میکند به قومگرا حاکم آهسته آهسته مسله نژاد و زبان را به میان میآورد ومغز متفکر هم سریع مهر تایید را میزند با خودش میگوید مجزه که انتظار ش را می کشیدیم برایم مهیا شد.اما به عاقبت فکر نکرده که منشأ درگیری و تباهی بربادي کشورمان همین مسله قومگراهي ونژاد ی بوده امیدوارم که به سرنوشت داوود خان وداکتر نجیب و ملا عمر گرفتار نشوید.مردم افغانستان فعلا یکنفر را میخواهند که از همه چیز برخوردار باشد مثلا انسان خوب و صادق مردمدار خدا شناس که همه اقوام و ساکن کشور ما را به یک نظر ببیند دلقک باز ودو روی نباشد

>>>   پيوستن حكمتيار به دولت اشرف غني احمدزي و يا جذب حكمتيار توسط دولت احمدزي به معني بستن و تحكيم حلقه گسسته قدرت انحصاري دولتي در افغانستان است، كدام معني ديگري نمي تواند داشته باشد.
در غير آن همه ميدانند كه گلب الدين حكمتيار كي است و كي بود!

>>>   او يك بار امد وتوانست طالبان را داخل كابل كند. و حالا. او ميخواهد اين قواى مسلح را كه تازه ميخوا هند به پا شوند به گروپ به اصطلاح داعش. تسليم كند او يك چتل استانى است. او مهره اسرائيل بود است و ميباشد حالا كه كشور در اين حالت گرفتار شده. اين تصادفى نيست. تماماء پلانها است كه انگيس ها وإسرائيل ء ها وبل اخره. تمام جهان ناتو يكى پشت ديگربه راه ميندازند. اين ادمكهاى حكومت افغانستان مانند دانه گك هاى شطرنج از خود كدام اختيار ندارند. حكمتيار ويا بغدادي هر دو از يك مادرند ويك وظيفه را پيش ميبرند. كشتن. مسلمانان: اگر خوب متوجه شويد از رقم گفتار كردار. طرز لباس همه وهمه خودش هويداست كه هر دو يهودى ودر ديگر كشورها وظيفهء بربادى ديگران را بگردن دارن.
ح ع

>>>   سلام ودروود بهموطنان غمدیده افغانستان : من فکرمیکنم که اقای حکمتیار از اول جهاد گفته بود یا ارگ یا مرگ این مار زخمی با اًمدن خود یکبار دیگر این وطنرا بخاک وخون نکشد بنظرمن باید رای گیری شود وموافقت مردم افغانستان شرط اول است اگرچه از سال ۱۳۷۰ تاحال افغانستان روبه بدبختی است وتاحال مردم کشور خدمتگار وخیانتکار را از هم فرق نکردند هرکدامش که اًمد بنام خدمت جز اینکه فقط در همان چاردیواری ارگ ووزارتیکه برایش سپرده شده
بود جز خودرا نگاه کرد نه ملت مظلومرا خوب است که اًمده ولیکن بازهم با احتیاط کامل برابش چوکی سپرده شود ومردم ازیکی ازاینها دلخوش ندارند.
محمد سعید فاضلی ازاداره امور

>>>   گرچه نظریات وبرداشت ها مختلف میباشد اما بنظر بنده به جای حکمتیار هر کس دیگر میبود این عمل راکت پرانی را بالای نیرهای متخاصم انداخت مینمود زیراکه یک تعداد افراد معامله گر وبخاطر به قدرت رسین کرسی های دولتی وپروتوکول با دولت دوکتور نجیب الله حقوق دیگران را نادیده گرفته و همه امورات کاری و صلاحیت های دولتی را منحصر به خود و یک تعداد افراد وابسته به خویش نموده و فعالیت های جهادی دیگر احزاب را نادیده گرفته وخود را یکه تاز میدان شمرده ، خواهی نخوا هی مشکلات در پیشرو قبولدار باشد.خیر به هر صورت اگر با تسلیمی دو ارگان امنیتی به حزب اسلامی حکمتیار داده شود و به یار ی خداوند حکمتیار بتوند توسط حکمت خود در وطن عزیز ما یک ارامش کلی را بیاورد چه فرق خواهد داشت انشاء الله.
عبدالله از کابل

>>>   خوب است که اًمده

>>>   راستش من بر علاوه اینکهبالای حکمتیار هیچ باور ندارم و هرګز حساب نمی کنم، به این عقیده هستم که وی یک سیاستمدار ناکام و عقده مند است. همین حکومت و خارجی های که هر آن دم از عدالت انتقالی و مجازات مجاهدینی می زنند که پایه های این دولت را ساخته شبانه در شهر ها و ولسوالی ها پهره داری می کنند، چطور راضی می شوند کسی را با آغوش باز پذیرفته و امتیاز دهی کنند که تا همین دیروز هم مانند پلنگ های نیم جان بعضی بعضی از حملات انتحاری را به دوش می گرفت.
بنظر من جای افسوس است و بسیار افسوس است.

>>>   ازین دم بریده ها هیچ شک نیست.

>>>   برای حکمتیار همان کفایت میکند که دوسیه بد اخلاقی خودرا ار مکتب حربی پاک کند وجنایات راکت بارانی کابل را در عهد صدارت خود درحکومت استاد ربانی را جواب دهد ۰
فرهمند

>>>   اگر حکمت یار صاحب در وزارت های کلیدی نظامی مستقر شود مشکلات ذیل بوجود خواهد آمد به اساس تجربه گزشته وسوابق ایشان:
ترور های سیاسی, اختناق,تحقیر واهانت خانم ها ودختر ها وایجاد حجاب های پاکستانی,لت وکوب مردم,درمحله عام مثل دوران طالبان, سرقت های مسلحانه شعوری وقصدی از مقامات گزشته وافسران عالی رتبه,گزاشتن ریش های اجباری,بی امنیتی در شهر ها وولایات,قوم پرستی وتبعیض نژادی,قومی وزبانی وتنظیمی,اشغال چوکی ها به اساس ارتباطات مثل حکومت طالبان,کرزی,اشرف غنی. جابجایی اشخاص غیر مسلکی به اساس تنظیم وارتباطات شخصی, ارتشاء ,عملی نمودن نظرات وپلان های پاکستانی ها.نابودی روشنفکران وتحصیل کرده های افغانی که تا آخر در وطن باقمانده وخدمت کرده اما مهاجرت نکرده اند.تغیرات در کریکولوم درسی معارف وتحصیلات عالی.قانون شکنی وزور گویی بد تر از زورمندان فعلی.
عقب گرایی بطرف قرون وسطی ....وغیره وغیره مشکلات که دیده بودیم..باهرگروه ودولتی که اءتلاف کرد سبب سقوط وی شد..
والسلام علی من الطبع الهدی.
ملا عبید الله آخوندزاده.

>>>   زاکتیار بکمک راکتهای بیگانه وراکتباران کابل باعث کشتار توده ای عظیمی ازشهریان کابل شده است. راکتهای کور گلبیدین را کور وبیدین ساخته بود . نظر بکدام قوانین غنی چگونه حاضر میشود شخصیکه جرم وجنایات بشری را باعث گردیده وصدها فامیلهای کابل را بخاک وخون برابر کرد آیا لایق آنرا دارد که بازهم بدون اینکه محاکمه شود هنوز هم اورا به چوکی دعوت مینمایند.
اورا باید در سر چوک کابل بار آویزان کنند تا عبرتی باشد بزای جنایتهای بشری. این آدم پززو وقاتل باید به دادگاه حق وعدالت کشانده شود نه به چوکی های دولتی.آمریکا ی جنایتکار باید جنایتکار را بخاطر اهداف خودبر سر قدرت بیاورد تا بتواند جنگ را بهآسیای میان بکشاند. مرگ بر راکتیار جنایتکار.
بااحترام گل ولی ازاز ده سبز

>>>   راکتیار تروریست وهم پیمان امریکاست. اسناد وشواهد مستند زیادی درین مورد وجود دارد. دولت نباید فریب بخورد. اما معلوم میشود که دولت بدون امریکا هیچ تصمیم گرفته نمیتواند. خداوند (ج)امریکارا سرنگون کند تا بشریت یک نفس آرام بکشد. تمام فساد های دنیا ازدست آمریکای لعین است . وانگلیس شیطان زا باخود همراه دارد.
والسلام سلیم شاه از خیرخانه

>>>   به نظر بنده قراریکه دیده میشود یک تعداد از حلقات که در طول سیزده سال قدرت بدست شان بود با پیوستن حکمتیار صاحب به پروسه صلح منافع خویش را از دست میدهند تبلیغات را براه انداخته اند اګر حکمتیار کابل را راکت بار نمود چار آسیاب و بګرامی و لوګر را کی بمبادمان نمود آیا آنها از این مملکت نبودند خودم در جنګ های کابل در همین جا بودم سمت غرب و شرق کابل را شورای نظار و سیاف که با برادران هزاره ما جنګ داشتند ویران ننمودند چرا از آنها نام ګرفته نمیشود ؟ حزب اسلامی در افغانستان یک حزب بر قدرت است به همه جهادیان معلوم است
برادران بګزارید که در این وطن صلح حکمفرما شود این مملکت از یک ولسوالی و یا قریه نیست همه اقشار ملت حق دارند که دور یکدیګر جمع شوند و تعصبات قومی و نژادی را بګزارند و این وطن را جور کنند جنګ بس است از جنګ دیګر خسته شودیم تا کی جوانان ما کشته شوند.
زمری از کابل

>>>   کسی که در جوانی خود را نگاه کرده نتوانست در پیری کشور را چگونه نگاه کند

>>>   آزموده را آزمودن خطاست

>>>   افغان ها باید یکبار از یک سوزاخ گزیده شودند

>>>   اگر به این خائین وطنفروش وغلام آی اس آی پاکستان همه وزارت خانه هارا بدهید باز هم از جنگ ، آدم کشی ، تخریب وطن ، شرارت ، وحشت ، غلامی ، زورگوئی ، راکت پرانی و ویرانی دست نخواهد کشید ، زیرا گل بی دین جرئت آمدن به کابل را ندارد ؛ سنگ وچوب وانسان و حیوان کابل به این ... پاکستانی و دار ودستهٔ بی فرهنگ او نفرین میفرستند واز خدای متعال میخواهند که سرنوشت این کثیف پشاوری همانند کورملاعمر شود تا مردم افغانستان از شر راکت پرانی وخیانت ورزالت این جانی رهائی یابند
خلیفه قیوم کابلی ازجادهٔ میوند

>>>   مبارک است.
چهاندیده

>>>   دوستان عزیز:گلبدین را مردم افغانستان ازسال است که به او معرفت دارند .چه سبب شد که باز با دوستان قدیمی و هم کا سه خویش یکجا میشود .شمشیر خونین دگر را بدست او میدهند.میگویند که زاغ با زاغ و هم جنس با هم جنس رفاقتدارند. جیزی که عیان است چه عاجت به بیان است.

>>>   دوستان عزیز:گلبدین را مردم افغانستان ازسال است که به او معرفت دارند .چه سبب شد که باز با دوستان قدیمی و هم کا سه خویش یکجا میشود .شمشیر خونین دگر را بدست او میدهند.میگویند که زاغ با زاغ و هم جنس با هم جنس رفاقتدارند. جیزی که عیان است چه عاجت به بیان است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است