توجیهات داعش برای عدم حمله به اسراییل
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۶    ۱۳۹۵/۱/۸ کد خبر: 113869 منبع: پرینت

داعش در مقاله‌ای تلاش کرد ذهن مخاطبان مسلمان درباره عدم انجام هیچ حمله‌ای به رژیم صهیونیستی را توجیه کند.
گروهک تروریستی داعش مقاله‌ای منتشر کرد و در آن دلیل عدم حمله‌اش به فلسطین اشغالی را توضیح داد.

این مقاله با عنوان «بیت‌المقدس...مساله شرعی اولیه» در روزنامه «النبا» وابسته به داعش منتشر شد و داعش سعی کرده در آن دلایل عدم حمله به اسرائیل را به مخاطبان مسلمان توجیه کند؛ علی‌رغم اینکه نیروهای اسرائیلی چندین تیم وابسته به داعش را دستگیر کرده‌اند این گروهک تا کنون هیچ حمله سازمان یافته‌ای علیه اسراییل انجام نداده است.

در این مقاله آمده است: اگر به واقعیت امروز بر روی زمین نگاه کنیم، خواهیم دید که شرک و قوانین آن بر کل جهان سیطره درد اما خداوند این امکان را در برخی نقاط برای دولت اسلامی [داعش] به وجود آورده تا دین را در این اماکن برپا کند... از طرفی حکم جهاد در فلسطین و دیگر اماکن فرقی ندارد.

در ادامه این مقاله از عرب‌هایی که این اعتقاد را رواج می‌دهند که فلسطین، مساله اول جهان اسلام است بشدت انتقاد شده که در میان آنها را برخی رهبران عرب مانند «جمال عبدالناصر» دومین رییس‌جمهور مصر نام برده شده است.

در یاداشت مذکور نوشته شده است: اما مکان‌هایی هستند که در اولویت جهاد قرار دارند: کشورهای عربی که تحت حکومت طاغوت و ظالمان قرار دارند از جمله آنها عربستان است باید مکه مکرمه و مدینه منوره از سیطره خاندان پادشاهی عربستان آزاد شود. ظالمان مرتد حاکم بر دیار اسلام مکارترند و جنگ با آنها مقدم بر جنگ با مشرکان اصلی است؛ پس از برقراری حکومت اسلامی صحیح در سرزمین مسلمانان، امکان حمله به سرزمین کفار «اسراییل» وجود دارد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این یک شایعه است ، افکار عامه مسلمانان را عوص کردن تاانکه این اسرا خاموش باش به مسلمین سوال خلق نشد که چرا داعش با اسرایل نمجگند. هیچ گاه سعودی ها اجازه نمی دهند که داعش لشکر کشی بالای یهودیان شود

>>>   داعش ساخته و پرداخته خود اسرائيل است هيچوقت چاقو دسته خودش را نمي برد

>>>   اسم شان داعش است باکمک امریکا واسرایل ووهابیون کشورهای که اسم خودراجامعه جهانی کذاشته این ارتش درست شده واسم کذاری شده تامسمانان رانابود کند. این ها جنک رادرکشورهای اسلامی به راه انداخته تاسرایل درامان بماند. به امید خدا سوریه رااذاد میکنیم ونوبت اسرایل نزدیک است . مقاومت پیروز است
یاران ابوذر

>>>   چاقو دسته خودشو نمیبره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است