سالانه 23 هزار نفر در اردوگاه‌های پاکستان می ‌میرند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۸    ۱۳۹۵/۱/۴ کد خبر: 113776 منبع: پرینت

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان طی گزارشی اعلام کرد: سالانه 23 هزار پناهنده افغانستانی در اردوگاه‌های پاکستان می‌ میرند.

در حالی که کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان برآورد می‌کند، سالانه 23 هزار پناهنده افغانستانی در اردوگاه‌های پاکستان می‌ میرند، حکومت پاکستان صرف 9 مورد مرگ و میر را بین ماه ژانویه 2008 تا ماه ژوئن 2014 گزارش داده است.

افغانستانی‌هایی که در پاکستان زندگی می‌کنند، علاوه براینکه در شرایط بسیار بد زندگی بسر می برند، تحت فشارهای روحی و روانی دوتل و پولیس پاکستان نیز قرار دارند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اما بر خلاف پاکستان ترورستان وادم کشان وجنایتکاران پاکستانی که در خاک کشور ما گیر میگردند بعد از چند صباح مهمانی دوباره بدرخواست پاکستان از بند رها میگردند وحیاننا اگر زندانی هم بمانند نان خوب وجای استراحت خوب برایشان داده میشود از هیچ نوع اذیت وازار افغانستانی ها نظامیان پاکستان دریغ نمی کنند باز هم با تمام جنایات واذیت وازار های شان پاکستان ادعای دوستی را از مردم ما دارند .

>>>   خوب شد که یکبار از حقایق که در کمپ های آوارگان در پاکستان هم نوشتید زیرا تمام روزنامه ها.وتلویزیون های کشور فقط مصروف پناهندگان در ایران هستند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است