ارتباط هشدار های آمریکا با قدرت نمایی طالبان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۹    ۱۳۹۵/۱/۳ کد خبر: 113731 منبع: پرینت

جیمز کلپر رییس استخبارات ملی آمریکا هشدار می دهد که در سال جاری حملات مخالفان همچنان ادامه خواهد داشت.

همزمان با هشدار آمریکا، وزارت دفاع ملی کشور از آمادگی خود در برار طالبان سخن می زند و اعلام می دارد که طالبان قدرت به چالش کشیدن حکومت را ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، سال 1394 با تمام کاستی ها و نا امنی ها که سال بقای ملی نامیده شد گذشت و اکنون سردمداران آمریکا هشدار می دهد که سال جاری وضغیت وخیم و بادوام تر خواهد بود.

وی می گوید: وضعیت سیاسی نظامی افغانستان بگونه کامل پیچیده است و وضعیت جنگ در سال روان نسبت به سال 2015 در افغانستان شدید تر خواهد شد و مردم افغانستان همچنان شاهد حمله های دوام دار طالبان خواهند بود.

با هشدار آمریکا، سخنگوی وزارت دفاع ملی کشور از آمادگی برای جنگ پیش رو در فصل جدید سخن می زند و می گوید: عملیات نظامیان کشور و برنامه ریزی مشخص عملیات همچنان ادامه دارد. اما باید دید که آیا طالبانی که دست صلح افغانستان را پس زده اند، توان مقابله با نظامیان کشور را در خود دیده اند یا تنها یک ادعای پوچ و تو خالی است؟

اما سخن قابل تامل آن است که دولتمردان آمریکا چگونه از عملیات و جنگ های شروع نشده سخن می گویند و هر لحظه نا خوانده و بدون مدرک هشدار از وضعیت امنیتی در سال جاری می دهند و قدرت نمایی مخالفان را پیش روی مردم افغانستان پر رنگ تر جلوه می دهند.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این خود بیانگر انست که ظراح برنامه های جنگی ظالبان امریکا میباشد .
دوراندیش

>>>   هشدارهای امریکای جنایت کاررا جدی بکرید .خودانها میداند چی کارکند مثلا درترکیه اختارداده بود که درفلان منطقه درروزهای اینده بمب گذاری میشود بعد از چند روز ان منطقه انفجاری شد....
یاران ابوذر

>>>   وقتیکه امریکا خود میدانند که در سالجاری حملات ترورستی ودهشت افگنی گروه مزدور طالبان ترورست اله دست پاکستان شدیدتر میگردد پس با در نظرداشت تفاهمنامه امنیتی که بین افغانستان وامریکا امضا گردیده چرا دست بکار نمیگردد واز سرحدات افغانستان حمایت نمیکند ومانع دخول افراد مسلح از خاک پاکستان به کشور ما نمیگردند ومراکز رهبران ترورستان و مراکز تعلیم وتربیه تروستان را در خاک پاکستان از بین نمی برد وجلو فعالیت شبکه ترورستی حقانی را در خاک پاکستان ازبین نمی برد در حالیکه درلستسیاه امریکا هم درج است و همچنان قوای زمینی وهوایی کشور ما رابا وسایل پیشرفته نظامی مجهز نمیکنند پس مغهوم امضای تفاهمنامه چیست شکست افغانستان توسط افراد پاکستان بنام طالبان در حقیقت شکست امریکا در مقابل تروریزم وفاشیزم بین المللی است امریکا بعوض چنین سخنان ترس اور به کمک های نظامی واقتصادی خویش به افغانستان ودراز بین بردن ترورستان اله دست پاکستان که اکنون دولت روسیه هم تماس ها وکمک سلاح را به ترورستان در جنگ افغانستان روی دست گرفته که هدف عمده روسیه شکست امریکااست باید کمک رسانی بیشتر و توجه بیشتر امریکا به افغانستان باشد نه بطرف پاکستان مرکز تروریزم جهانی .

>>>   هشدار یعنی چه؟ اولادهای خودرا درست کنترول کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است