قدیر: تحرکات مرزی پاکستان نگران کننده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۴    ۱۳۹۵/۱/۲ کد خبر: 113696 منبع: پرینت

جابجایی های مرزی و بعضا پیشروی های منطقه ای، بمباردمان و موشک پرانی های بی وقفه پاکستان بر سرحدات افغانستان، باعث نگرانی مردم و برخی از مسوولان شده است.
بر اثر این تحرکات، هزاران تن آواره و ده ها تن کشته و زخمی شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، ظاهر قدیر معاون اول مجلس نمایندگان، از سکوت دولت در برابر تحرکات نظامی پاکستان انتقاد کرده گفت: اگر صلح حین تجاوز از نقاط صفر مرزی و ایجاد پاسگاه از سوی پاکستان باشد، صلح تنها امتیاز برای آنان و زیر سوال رفتن تمامیت ارضی افغانستان به حساب می‌آید که با این اقدام صلح زیر سوال رفته و اقدامی عجیب و غریب خواهد بود.

قدیر اظهار داشت: نمی‌دانم که حکومت افغانستان چه پاسخی را برای ملت دارد ضمن اینکه همگان می‌دانند که باید صلح دارای شرایطی باشد که اگر شرایط آن رعایت نشود مشکلاتی را به بار خواهد آورد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این سخن قدیر به انان است که مانند موشها در دره ها و سوراخها پنهان هستند و دایم داد از وطن. میزند. و در تلویزونها ګلون پاره میکند خراسان و اریانا صدا دارد کجا است جاوید کوهستانی بیا از خراسان ات دفاع کن و رنه باز جوی ها تاک شمالی. از لنګ بالا کردن پرخواهد شد

>>>   کرزی، اشرف غنی وعبدلله مثل طالبان از خائنین ملی هستند که بخاطر چند صباح قدرت تمامیت ارضی افغانستان را به خطر انداخته وکشور به چرکستان میفروشند؟ مردم افغانستان بیدار وآماده باشید که ایران وچرکستان توسط نوکرانش خانه مشترک واجدادی تمام مردم افغانستان میخواهند اشغال کنند ،دقیقا همان نقش که اسرائیل در فلسطین انجام داد! مردم غیور ما با استعانت خداوند متعال شوروی را شکست دادند،چرکستان وایران که چیزی نیست.
نادرشاه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است