عبدالله در مزار: از نیروهای امنیتی تشکر می کنم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۷    ۱۳۹۵/۱/۲ کد خبر: 113688 منبع: پرینت

داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی که برای شرکت در مراسم نوروز به مزار شریف سفر کرده بود، طی سخنانی از فعالیت های مضاعف نیروهای امنیتی کشور قدردانی کرده افزود: در حالی که مردم ما سرگرم جشن گرفتن از نوروز هستند، نیروهای امنیتی کشور در حال انجام وظیفه برای حفظ تمامیت عرضی و همچنین تامین امنیت برای برگزاری جشن های نوروز در سراسر کشور می باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، وی اضافه کرد: امروز هم که در اینجا شما مراسم نوروز را در جمع خود جشن گرفته و خوشی می کنید؛ فرزندان شما در سرتاسر این کشور، در سراسر این سرزمین در سنگر هستند.

رییس اجرایی حکومت، سال گذشته را سالی توام با دستاورد و چالش برای ملت و دولت عنوان کرده و از نیروهای امنیتی کشور برای حفاظت از خاک سرزمین شان تشکر نمود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کدام امنیت نود و پنج فیصد مردم که مانند افراد مافیایی مربوط به ارگان های دولتی موتر های زرهی سلاح و بادی گارد ندارند
در شهر ها در چنین روز های ملی و کلتوری از منازل بیرون شده نمیتوانند آقای عبدالله به صفت انگشت ششم است و خود را ریکلام میکند .
م.حکیم سرباز بلخ

>>>   عبدالله: منظور مه از امنیت امنیت خودم است. امروز هم که در اینجا شما مراسم نوروز را در جمع خود جشن گرفته و خوشی می کنید؛ فرزندان شما در سرتاسر این کشور، در سراسر این سرزمین در سنگر هستند. مه خوش هستم که از خاطر اینها سفر من به مزار بیدون خطر است و مینوانم استاد عطا خان خود را از نزدیک ببینم. خیر اس که ده دیگه جایا امنیت اونجاها نیز انشاالله امنیت میشه. نوروز شما مبارک.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است