طالبان در تلاش راه اندازی پایگاه دایمی نظامی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۱    ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ کد خبر: 113559 منبع: پرینت

گروه طالبان در تلاش است که سال آینده یک جایگاه و پایگاه نظامی در افغانستان بر پا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) یکی از سخنگویان طالب مدعی شده است که طالبان تمام تلاش خود را می کند که در 9 ماه آینده یک پایگاه دایمی نظامی در افغانستان داشته باشد.

این ادعا در حالی مطرح می شود که ریاست جمهوری تاکید کرده است که اگر طالبان حاضر به نشست صلح نشوند آنوقت از طریق نظامی و حملات هوایی گروه طالبان را به اجبار پای گفتگو های صلح خواهد کشاند.

با این حال سخنگوی طالبان گفتگو های صلح را در 9 ماه آینده بی نتیجه خوانده است.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   رئیس جمهور گفته های پاکستان را باورمیکند حتی حکت خلیل کرزی ذوق زده شده بود تا دوماه دیگر مردم منتظر دست آورد ماباشند .ازین حکومت مسخره تر درجهان نیست

>>>   این خو ارزوی قوای مسلح دلیر کشور است که طالبات ترورست وطنفروش جنگ انداز غلامان پاکستان مرکز نظامی انها معلوم باشد تا در همان منطقه طالبان وطنفروش را از هوا وزمین جا بجا دفن خاک کنند وهمان منطقه را به گورستان طالبان تبدیل کنند .

>>>   وقتی دولت مردان ما همیشه به طالبان دوست و برادر خطاب می کنند؛ همیشه باج می دهند؛ درست و حسابی درگیر نمیشند؛ زندانی های طالبان را از زندان ها رها می کنند؛ چرا این ها در صدد جایگاه و پایگاه نظامی در افغانستان نباشند!
افسوس که این مزرعه را آب گرفته*** دهقان مصیبت زده را خواب گرفته.
سایر اقوام تا به کی نظاره گر بازی های موش و گربه ای دولت مردان و طالبان هستند؟ باید متحد شوند و از قوم پشتون به صورت جدی بخواهند که تکلیف شان را با این گروه وحشی روشن کنند. و اگر روشن نکردند؛ افغانستان تجزیه بشه.
زلمی از بدخشان

>>>   ان شاالله....افغانستان پیروزمیشود
وحق به حقدارمیشودافغانستان اسلامی زنده باد.م ص ازامام صاحب

>>>   هیج وخت طالبان بیروزنه خاهدشدانهاغلامان باکستانی هست خاک فروش است اگرواقعن جهادکندعلیه کافرمنافق بیروزمیشه اگرزیردستورباکستانی کارکندخداوندرسواخاهدکردمن بامردوم شریف افغانستان عرض میکنم هم دست شوداجنبی رامیدان رابازنکنددرمقابل وطن فروشان واستن انهابه نام جهادوطن من شمارافروخت هموطنان عزیزاگاه باشد این باکستان ..... هیج وخت دوست من شمانه خاهدشد/
ملارحماني غوربندي


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است