انتقاد سناتوران از اظهارات مقام های آمریکایی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ کد خبر: 113543 منبع: پرینت

مجلس سنا روز گذشته از اظهارات مقام های آمریکایی که ابراز کرده اند که وضعیت امنیتی افغانستان سال آینده وخیم تر خواهد شد انتقاد کرد سناتوران تاکید دارند که چنین ادعایی ضمن تقویت روحیه مخالفان و جز تخریب روحیه مردم و نیروهای امنیتی نمی تواند باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) اعضای مجلس سنا کاهش نیروهای امنیتی غزنی را مایه نگرانی دانسته و از وزارت داخله می خواهد که در مورد این تصمیم تجدید نظر کنند.آنها گفته اند کم کردن نزدیک به 300 تن از نیروهای پولیس غزنی بدون مشوره با شورا ها و فرماندهی پولیس انتقاد جدی را در این ولایت بر انگیخته اند. و وزارت داخله نباید در این مورد سلیقه ای عمل کنند.

سناتوران گفته اند مردم افغانستان از پروسه صلح حمایت می کنند و از وضعیت بد امنیتی در کشور به ستوه آمده اند این در حالی است که روز گذشته ستولتنبرگ دبیر کل ناتو بدون اعلام قبلی وارد کابل شد و سال 2015 را سال سختی برای افغانستان دانسته سالی که پیمان امنیتی با ناتو بسته شد آمار انتحاری ها و کشته ها از سال گذشته به وفور افزایش یافته و اکنون نیز سال 2016 را سال بدتری اعلام کرده اند.


کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آنها گفته اند نیم سربازان ووسایط پولیس در اختیار کمیشن کاران تقلب کار است معلوم نیست هدف آنها از تقلب کاران وکمیشن کاران کیست ؟؟؟

>>>   بقول امام خمینی رهبر پیشین ایران.
غربی ها از بس گفته اند که شرقی ها و مسلمانان نمی توانند اداره درست داشته باشند و نمی توانند از عهده کارهای بزرگ برآیند. ما ها هم باور مان شده است که نمی توانیم سپس توصیه می کند ما می توانیم همه کارها را درست انجام دهیم، اعتماد به نفس داشته باشیم، ما هم آدم هستیم مانند غربی ها.
این حرف امام خمینی در مورد ما افغانی ها با بیان دبیر کل ناتو الآن محقق شده است، دبیر کل ناتو می گوید سال 2016 سال سختر از سال 2015 برای افغانستانی ها خواهد بود، یعنی اینکه شما مردم افغانستان نمی توانید مدیریت کنید و نمی توانید امنیت بیاورید و...
ضمنا داعش و طالب آخرش به خود غربی ها ختم می شود متوجه باشیم.
مهاجر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است