هشدار احتمال طوفان بارانی در کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۳    ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ کد خبر: 113491 منبع: پرینت

اداره جهانی هواشناسی از طوفان بارانی در بخش هایی از افغانستان هشدار می دهند.

این اداره می گویند در هفته گذشته این موج طوفان بارانی بر فراز کشور های هند و پاکستان بوده و در روز های آینده این سامانه باران و طوفان به افغانستان خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، اداره هواشناسی کشور نیز این خبر را تایید کرده و می گوید این بارندگی باعث سرازیر شدن سیلاب خواهد شد و از مردم می خواهد آمادگی لازم را بگیرند.

این طوفان بارانی در قسمت هایی از آسیا به ویژه هند و پاکستان جان نزدیک به 30 تن را گرفته است.و همچنین خسارت هایی نیز به همراه داشته است. اداره هواشناسی جهانی ادامه این بارش ها در دیگر قسمت های آسیا به ویژه افغانستان را تایید کرده است.

این طوفان بارانی از مرز های شمال پاکستان به شمال کشور خواهد رسید و باعث ایجاد سیلاب ها خواهد شد اداره هواشناسی کشور نیز از بارندگی در روز های آتی در کشور خبر داد.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند خير مردم افغانستان را پيش كند، پنتاگون كوچك در خطر است!

>>>   چند وقت پیش در هرات بخاطر باران نماز خواندند. این هم نتیجه اش.
حالا باید بخاطر تخفیف شدت باران نماز بخوانند، در غیر آن نمازخوانان را سیل خواهد برد.

>>>   بیاخوش بیا.
ع

>>>   به جواب نفردومی میگویم تو آیا به خدا باور داری یاخیر؟ چنانچه در قران پاک واضح گردیده که ما ازآن خدا هستیم وبازگشت ما بسوی اوست.
وقتی خداوند هرچه بخواهد میکند وباید مابر آن راضی بوده وشکر خدا را بجاکنیم من میگویم آنچه خواست اوست من نه تنها هرآن کس که به خدا باور داشته باشد خوشحال است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است