ناتو 2 طیاره جنگی در اختیار نیروهای امنیتی قرار داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۹    ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ کد خبر: 113124 منبع: پرینت

نیروهای ایتلاف به رهبری ناتو 2 طیاره جنگی دیگر نوع A-29 را در اختیار نیروهای امنیتی و دفاعی در مزارشریف قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، گفته می شود این طیاره ها بخشی از کمک های تعهد شده ناتو به نیروهای افغانستانی است.

این جنگنده ها توانایی انتقال 200 کیلوگرم مهمات را دارد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بـــه مفت می ارزد

>>>   جای شرم است که اشغالگران غربی بعد از 15 سال اشغال و دزدی معادن ما و کشتار بیرحمانه هموطنان ما دودانه طیاره کهنه از جنگ جهانی اول به ما داده است. شرم است به اشغالگران جنایتکار غربی.

>>>   سلام وتن دار اشتباه نمی کنید 200 کیلوگرم را یک نفرضعیف برمیدارد

>>>   پس مدرن بودن این طیاره در کجاست که 200 کیلوگرام مهمات را انتقال داده میتواند. من یک وقت یک بایسکل باختر دو قنجغه ای داشتم که تنها در قنجغه ای پیشرویش 200 کیلوگرام بار انتقال داده میشد.

>>>   30 سال قبل ما جنگنده های نوع سو 22 داشتیم که توانایی حمل 1000 کیلوگرام بمب را داشت .
کوه کن

>>>   هدف از 200 کیلوگرام بمب 200 کیلوگرامه میباشد و میتواند چند بمب 200 کیلوگرامه را در یک زمان انتقال و استعمال کند. و قادر به استفاده از 30 نوع مهمات میباشد که در عین زمان 3 نوع مهمات را اسفاده میکند.

>>>   وی وی وی!
شما همه تان مثل شیرآغا لاف و پتاق تان عالم ره گرفته. شیرآغا پنج کیلو گرامه بلند کرده نمیتانه پنج کیلو گرامه که بلند کنه چشمایش مثل آلوبالو واری لق لق میبرایه. کدام نفر ضعیفه دیده باشی که 200 کیلوگرامه بر داره و انتقال بته؟ 200 کیلوگرام برای طیاره های مدرن بسیار کم است اما با آنهم بهتر از هیچ است.
او برادر! حالی بایسکل قنجغه ای تره از کجا کنیم؟ بایسیکلگ خودت اگر 200 کیلو ره ور داره تایرهایش فیلی فلس پنجچر میشه و از طرف دیگه بایسکل قنجغه ای خودت پرواز کرده نمیتانه.
شیرین گل پرسوز از باغ بالا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است