آزمون تاریخی طالبان بی ثمر ماند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۲    ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ کد خبر: 113109 منبع: پرینت

انتظار می رفت که حکومت با نمایندگان طالبان در هفته اول مارس به صورت رو در رو گفتگو کنند اما تاکنون خبری از این گفتمان در میان نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، رییس جمهور با تاکید بر گفتگوهای صلح گفت: طالبان در یک آزمون تاریخی قرار دارند و صلح یگانه راه حل مشکلات کنونی در کشور است. وی افزود: گروه هایی که در کار گفتگوهای صلح پیش شرط می گذارند، نابود خواهند شد.

در واقع، این اظهارات رییس جمهور در حالی صورت می گیرد که مهلت برای آغاز گفتگوهای رو در رو حکومت و طالبان پایان یافته است.

شماری از آگاهان نیز بر این باورند که سیاست های حکومت وحدت ملی در کشانیدن طالبان بر میز گفتگوهای صلح تاکنون اثرگذار نبوده است.

کد (16)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در حالیکه طالبان ترورست سرکشی از امر خدا ورسول کرده اند وخلاف دساتیر قرانکریم و احادیث پیغمبر اسلام جنایات متعدد را انجام میدهند طالبان ترورست اله دست استخبارات بیگانه مفسدین فی الارض اند از چنین اشخاص توقع رو اوردن به صلح را نباید کنیم باید بخاطر ازبین بردن انها از کشور ما ریس صاحب جمهور که علاوتا قوماندان عمومی قوای مسلح کشور اند باید تدابیر جدی وعملی را از طریق قوای مسلح کشور روی دست بگیرد وتا زمانیکه یا به پروسه صلح رونیاوده باشند ترورستان طالبان را نماند کهدیگرسر بلند کنند ودر هرجای که هستند سر کوب شان کنند تا ملت از ازار واذیت انها دیگر در امان گردند ودیگر به مشوره های طرفداران طالبان گوش فرا ندهند .

>>>   تازمانی که افغانستان مشکل دیورند را با پاکستان فیصله نکند و مرزهای جنوبی و شرقی و حتی غربی را مسدود و کاملا کنترل ننماید هیچ مذاکره ای نتیجه بخش نخواهد بود.
شیوا.بلخ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است