هماهنگی میان اداره های عدلی و قضایی، عملی شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۲    ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ کد خبر: 113103 منبع: پرینت

سیمینار سه روزه رهنمودی برای مدیران مبارزه علیه جرایم جنایی مرکز و ولایت ها با همکاری پولیس اتحادیه اروپا در تالار بزرگ وزرات داخله گشایش یافت.

به گزارش وزارت داخله، در آغاز سیمینار عبدالرحمن رحمن معاون ارشد امور امنیتی وزارت داخله با بیان اینکه تدویر همچو سمینارها در جهت ارتقای ظرفیت و مسلکی سازی پولیس جنایی نقش بارز دارد، تصریح کرد که پولیس جنایی در جهت کشف جرایم و دستگیری مجرمان سازمان یافته مسوولیت های سنگینی برعهده دارد.

معاون ارشد امنیتی وزرات داخله با تاکید بر هماهنگی میان اداره های عدلی و قضایی گفت: هر منصوب پولیس جنایی زمانی می تواند در اجرای وظایف موفق باشد که از قانون آگاهی کامل داشته و حمایت مردم را با خود داشته باشد.

همچنان معاون ارشد امور امنیتی از همکاری و حمایت ماموریت پولیس اتحادیه اروپا در افغانستان ابراز سپاس و قدردانی نمود و افزود: پولیس اتحادیه اروپا در جریان بیش از پانزده سال گذشته پولیس ملی افغانستان را در بخش های مختلف همکاری و حمایت نموده است.

سپس سیدعبدالغفار سید زاده ریس عمومی مبارزه با جرایم وزرات داخله خطاب به اشتراک کنندگان سیمینار گفت: مطابق ماده 134 قانون اساسی کشور، کشف جرم وظیفه اساسی پولیس جنایی بوده و باید از سوی مسوولان در جهت شناسایی مجرمان دقت کامل صورت گیرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است