غنی: حمله بر مردم در هیچ دین و آیینی توجیه ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۲    ۱۳۹۴/۱۲/۸ کد خبر: 112579 منبع: پرینت

محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان حمله انتحاری در شهر اسعد آباد مرکز ولایت کنر را که در اثر آن شماری از مردم بیگناه شهید و زخمی شدند، به شدیدترین الفاظ محکوم کرد.

رییس جمهور غنی ضمن محکوم نمودن این عمل شنیع گفت: حمله بر مردم ملکی و به خاک و خون کشانیدن آنان، جنایت بزرگ است که در هیچ دین و آیینی توجیه ندارد.

وی خاطر نشان کرد: حکومت هرگز گفتگوهای صلح را با گروه هایی که باعث کشتار مردم عام می شوند، انجام نخواهد داد.

رییس جمهور با تاکید گفت: نیروهای امنیتی و دفاعی کشور با شجاعت و دلیری تا زمان محو و نابودی آنانی که به جنگ و فعالیت های تروریستی ادامه می دهند، مبارزه خواهد کرد. رییس جمهور کشور مراتب تسلیت و همدردی خویش را به خانواده های شهدا ابراز کرد و برای مجروحان صحتمندی کامل از بارگاه خداوند (ج) استدعا می نماید.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من که نفهمیدم تو پیرو کدام دین هستی. واینکه میگوی حمله برمردم درهیچ دین وایینی توجیه ندارد درست است. توفقط مردم را فریب داده ای ومیدهی توغیرازگشتاروحمایت ازوهابیت دیکر کاری نه کردی...
یاران ابوذر

>>>   حمله به مردم در دین ناقصل عقل ناطالبان تروریست
حمله به مظلوم درنوکری ای اس ای جهلستان شیطان
حمله به مردم بیچاره در دین وهابی نجیس صهیو نیست

>>>   خوب است که گروه طالبان نبود، وگرنه اشرف غنی دور بعدی مذاکرات صلح با طالبان در پاکستان را، عاجل لغو میکرد!!!

>>>   اززمانیکه اسلامگرا قدرت طلب شده دزدی را اولجه نام گذاسته حلال شرعی میداند قاتل راجنتی مقتول را دوزخی عنوان کرده حتی خود رانماینده خدا امر خود را امر خدا میداند. اگر دین مورچه آزارهم نیست ولی اسلامگرا ضد بشربوده و هست. مانند مصطفی کمال آته ترک در افغانستان هم مردی کاراست که لنگی سفید را غرق دریا کند درحالیکه چهل سال به اینطرف کشورهای خارجی تروریستان فاتل اسلامگرا رارزق وروزی میدهند مردم متنفرازین مسلمانان دروغین است.
اینکه ریس جمهورتروریست را برادر خطاب کند و موسیچه بنداند جفابرحق بشریت است.
وطندار

>>>   وظیفه فرد اول مملکت به غیر از این است که حملات را تقبیع و یا نکوهش کند. این وظیفه مال روحانیون و اربابان دین است نه از ریس جمهور. غنی مسوولیت اصلی اش که هماما دفاع از سرزمین، ایجاد باور های سالم، و حفظ امنیت و مصوونیت شهروندان در پرنو قانون اساسی کشور هست را انجام نداده است. بر عکس انرا خیلی تجربه کرده ایم.
ظفیر

>>>   بلی جز مردم خود غنی دگر در هیچ مردم افغانستان روا نیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است