راهپیمایی صدها پناهجوی افغانستانی در آتن
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۶    ۱۳۹۴/۱۲/۸ کد خبر: 112578 منبع: پرینت

صدها تن از پناهجویان افغانستانی در شهر آتن، پایتخت یونان دست به راهپیمایی زدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، شماری از این پناهجویان می گویند: از 3 هفته بدین سو، هزاران پناهجوی افغانستانی در یونان گیر مانده اند و شماری از کشورها اجازه ادامه سفر به آنان را برای رسیدن به کشورهای اروپایی نمی دهند.

این در حالی است که زنان و کودکان در هوای سرد، شب و روز را در فضای باز سپری می کنند.

هدف از برگزاری راهپیمایی این است که نهادهای مدافع حقوق بشر به صدای آنها گوش فرا دهند.

کد (16)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بشرمید وطن خود را بدست طالب داعش نوکران غربیها امریکا پاکستان رها ساختید. در حقیقت شما نامرد هستید که وطن خود را بدست دشمن رها کردید.

>>>   مهاجرین تازه آمده مجردهارابایدهمه کشورهای اروپایی اخراج کنندهم ازسوریه ای وافغانی وعراقی وپاکستانی همهگی شان رابایداخراج کنندچون فقط هوش وگوششان طرف عیاشی وخوش گزرانی هست ودلشان جم هست که خانه وخانواده هایشان اینجانیستندودرفکرکسانیکه باخانواده اینجاهستندوزنده گی میکنندنیستندکه اگرمااینجا خیانت وعیاشی میکنیم زجرش رایک چندتاغریب ومظلوم که باخانواده اینجاهستند میکشند بایدکشورهای اروپایی هر چی زودترمجردهای همه کشورهارااخراج کند.
فضل رحمان

>>>   دولت افغانستان مسؤلیت دارد که همه آنها را از یونان توسط هواپیما به کابل انتقال بدهد و در مهمانخانه مهاجرین نگاه کند،تا وقتی که برای خود کاری و جایی پیدا کنند.
آیا دولت افغانستان شرم تمیکند که اتباع او را کشور های دیگر جای نمیدهند، در عوضی که خودش مسؤلیت اتباع خود را بگیرد،کشور های دیگر را وادار میسازد که آنها را جای بدهند.
آیا همین است افتخارات کرزی که بیرق خویش را که یک نمونه بیرق گدایی و پناه جویی است،درتمام کشور های دنیا به احتزاز در آورده است؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است