اجرای عملیات تصفیه ای در نواحی مختلف کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۱    ۱۳۹۴/۱۲/۸ کد خبر: 112574 منبع: پرینت

در جریان 24 ساعت گذشته در نتیجه عملیات مشترک تصفیه ای ارتش ملی و نیرو های امنیتی در نقاط مختلف کشور، با هدف محافظت از جان و مال مردم و سرکوب مخالفان راه اندازی شده است، 48 تن مخالف مسلح به شمول یک فرمانده کشته، 25 تن زخمی و 17 تن دستگیر شدند.

به گزارش وزارت دفاع، در جریان عملیات تصفیه ای نیرو های ارتش ملی در نواحی ولسوالی پشت رود ولایت فراه 9 تن مخالف مسلح کشته و 2 تن زخمی شده اند، در نواحی ولسوالی دندغوری ولایت بغلان 10 تن مخالف مسلح بشمول یک فرمانده به نام سیلاب کشته و 10 تن دیګر شان به شمول یک فرمانده به نام افضل مشهور به اژدهار زخمی شده اند، در نواحی ولسوالی سروبی ولایت کابل 6 تن مخالف مسلح کشته و یک تن زخمی و در نواحی ولسوالی کامدیش ولایت نورستان 3 تن مخالف مسلح کشته و 4 تن زحمی گردیده اند.

همچنان در نتیجه عملیات تصفیه ای در نواحی ولسوالی خواجه سبز پوش ولایت جوزجان 15 تن مخالف مسلح دستگیر، 15 عراده موتر سایکل،2 میل زیګویک، یک میل دهشکه، یک میل هاوان 82، 15 فیر مرمی راکت (آر پی جی7) به دست آمده و 3 باب دژ مستحکم دشمن تخریب شده اند، در نواحی ولسوالی قره باغ ولایت غزنی 6 تن مخالف مسلح کشته، یک تن زخمی و 2 تن دستگیر ګردیده اند و در نواحی ولسوالی نادرشاه کوت ولایت خوست و زرمت ولایت پکتیا 6 تن مخالف مسلح کشته و 2 تن زخمی شده اند.

به همین ترتیب در نتیجه عملیات تصفیه ای نیروهای ارتش ملی در نواحی ولسوالی امام صاجب ولایت قندوز 4 تن مخالف مسلح کشته و 4 تن زخمی در نواحی ولسوالی گومل ولایت پکتیکا 3 تن مخالف مسلح کشته و در مربوطات ولسوالی دهراود ولایت ارزگان یک تن مخالف مسلح کشته و یک تن زخمی گردیده است.

در این عملیات ها که در نقاط مختلف کشور راه اندازی گردیده یک مقدار سلاح و مهمات به دست آمده و ده ها حلقه ماین کشف و خنثی گردیده است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است