بین من و تو زمانه دیوار کشید (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۲    ۱۳۹۴/۱۲/۸ کد خبر: 112572 منبع: پرینت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201602/201602270905271512.jpg

شاه حسین مرتضوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بهبه بازدید ریس جمبور از جاده های خالی شرم ات باد

>>>   بعد از ادای نماز جمعه، جناب اشرف غنی در بیرون از مسجد با مردم دیدار کرده و از آنث جمله ، اطفال حاضر در آن محل را هم مورد تفقد و شفقت، قرار داد. این چوکات فلزی هم از قبل در کنار سرک ایجاد شده بود. حالا اگر رییس جمهور کار نیکی هم انجام بدهد از دیدگاه کوته نظران باید به آن انتقاد شود. از روسای چمهور قبلی (اعم از غیر جهادی و جهادی) یبه استثنای سردار داوود شهید، کدام شان برای ادای نماز چمعه به مسجدی در شهر کابل به غیر از مسجد ارگ ، رفته اند؟
یک قوماندان ایلایی وقتی به شهر میرود در میان موتر زرهی خود نشسته و در حالیکه چندین موتر از پیش رو و چندین موتر تعقیبی با بادیگارد های وحشی شان آنها را "اسکورت " میکنند از مسیری عبور مینمایند. وقتی رییس جمهور مملکت با قبول خطر، برای دیدار با مردم و خصوصا" دیدار اطفال کشور، وقت میگذارد ، دیگر لازم نیست یک فعال مدنی و یک به اصطلاح ژورنالست ، با منفی گرایی خاصهء خود
"بین من و تو زمانه دیوار کشید " بخواند!
شاه حسین جان مرتضوی و دیگر فعالان(!)مدنی ، باید بیاموزند که گاهگاهی از کار های خوب دیگران، تقدیر هم باید کرد. مرتضوی در تصویر بالا فقط چوکات فلزی را دیده و این "دیوار" دیدار رییس جمهور با مردم را از دید این فیلسوف، تحت الشعاع خود قرار داده است!

>>>   در روز قیامت اشرف غنی به خدا صاحب میگوید که: صاحب من در مسجد غبدالرحمن نماز خواندم، اجرش را به من بدهید!
خدا صاحب میگوید: خوب، همان روزی که سرک ها را بند کرده بودی و راه بندان بود و مردم را از کار و بار ماندی؟
خوب،باش یکدفعه مه بشنوم که ای مردمی که در راه بندان گیر مانده بودند چه میگویند؟
یک رقم بعضی داو ها و دشنام ها ده گوشم میرسد!
اشرف غنی به خدا صاحب: صاحب مره از اجر نماز خواندن تیر، لطفاً برای من نشنوانید که مردم چه گفتند، زیرا هرکس از خود ناموس و خواهر و مادر دارد.

>>>   جالبه ها ، آقای ریس جمهور از پشت میله های اهنی با یک پسر بچه که توانایی و قدرت ندارد که چه بشه ؟ اما ، خوب در افغانستان آدم از سایه اش باید ترسد چه رسد به ریس جمهور ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است