طالبان با مشکل تربیتی مواجه اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۹    ۱۳۹۴/۱۲/۸ کد خبر: 112568 منبع: پرینت

هر بار طالبان می گویند ما آدم های خوبی هستیم و آزار ما به کسی نمی رسد و بهشت هم فقط مربوط ما هست و به هیچ کس هم نمی دهیم؛ بعد می بینی که در ولسوالی قادس ولایت بادغیس به یک بزرگ قومی توهین و شکنجه می کنند.

حاجی الله داد به جرم اینکه زمانی در پولیس محلی کار می کرد و بعدا این وظیفه را رها کرد به دست طالبان دستگیر می شود و آنها از حاجی الله داد می خواهند که از خود صدای سگ را بکشد و بیچاره مجبور می شود بخاطر اینکه کشته نشود صدای سگ را بکشد اما این موجودات غیر طبیعی و عقده مند می آیند و او را زیر شکنجه می کشند.

متاسفم به افراد عقب مانده و کم ظرفیتی که با مشکل تربیت فامیلی بزرگ شده اند و می آیند آن را از آدرس دین و مذهب سر مردم بیگناه خالی می کنند. اگر این فرد دشمن تان است مجازات دشمن سیاسی از خود اصول و قواعد دارد؛ این چه معنی می دهد که قبل از کشتن او را وادار به کشیدن صدای سگ کنید.

فکر نمی کنم در هیچ جای قرآن آیتی آمده باشد که اسیرتان را وادار به این کنید که صدای سگ را بکشد و در هیچ حدیثی هم مشاهده نشده که کسی را با شکنجه بکشید.
بهتر است نام اسلام را بیشتر از این بد نکنید و برای رفع عقده هایتان دین و مذهب دیگری را وسیله سازید.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از اشـــــــــــــــــرار توقع انسانیت واسلامیـــت ؟؟ این جاهلان سنگ دل وحشی بد تر ازین کاری بلد نبودند ورنه میکردند ! خوب اشرار هرکاری میکنند اما این استخبارات کجاست که آن وحشی هارا شناسائی ودستگیرکند کــه بدانند از اعمال شان پاسخگو هستند تا در آینده اشراردیگر متوجه باشند

>>>   ترورستان طالبان که حاجی الله داد کلان قومی را با شکنجه وظلم وادار کرده تا صدای سگ را از دهن خود بکشد وان دهنی که در طول حیات چندین ساله خود کلمه توحید وشهادت را بیان کرده وتلاوت قران به ان زبان ودهان خوانده ودر بیت الله شریف با همان دهان وزبان وثنا وصفت الله وپیغمبر اسلام را خوانده است این خود نشان دهند ان است که طالبان به اسلام اصلا ایمان چه که حتی عقیده وباور ندارند کاری شداد انه وفرعون صفتانه ی را که ترورستان طالبان در طول چند سال از تاریخ ظهور شان بنام گروه طالبان انجام داده اند غیر مسلم جنین جنایات را مرتکب نگردیده اند که طالبان انجام داده اند همان امریکای را که ترورستان طالبان کافر وجنایتکار میگویند چنین جنایت وخیانت ضد اسلامی وانسانی وبشری را انجام نداده اند که ترورستان شرارت پیشه وطنفروش بی رحم ظالم خدا ناترس حیوان صفت انجام داده است طوریکه دیده شده انجام عمل ترورستان طالب بدتر از عمل منافقین صدر اسلام وبالاتر از عمل شیطان اصلی رانده شده الله ج است نظر به عمل شان فرق بین طالبان وداعشیان چیزی وجود ندارد هردو خار مغیلان ودشمن اسلام هستند .

>>>   این پولیس های محلی همان اولاد ناجایز روس است که در افغانستان باقی مانده است. ان ظلم که این حیوان صفت ها میکند قابل بخشش نیست. و این سزا برایش کم است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است