رییس تشریفات ارگ سلیقه به خرج داد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۹    ۱۳۹۴/۱۲/۸ کد خبر: 112566 منبع: پرینت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201602/201602270820462716.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   رییس تشریفات ارگ این ویسکی های سکاتلندی را از کجا پیدا کرده است؟

>>>   در این گیلاس ها چیست آیا حلال است و یا حرام؟
رنگش به حلال نمی ماند نکند از نوشابه های دموکراسی باشد.

>>>   این آخرین چاپلوسی اش خواهد بود.

>>>   خدا کند این تشریفات چی جدید در طرز لباس پوشین وحرف زدن و حرکات فزیکی ریس صاحب جمهور نیز توجی نموده همیشه سرُ ولی را مرعات کند وگرنه سیدا گل مینا برایش سه نمره اریانا سعید یکنیم نمره قیس الفت صفر پخته و عبید جوینده شش نمره میدهدش .

>>>   در خانوداه کشته شدگان منسوبان امنیتی چه میگذرد؟

>>>   یک نفر اولین بار دزدی کرده بود و یک گوساله را دزدیده بود
فردایش که د کوچه برآمد و هرکس را میدید که صحبت میکند پرسان میکرد او بیادر چه گوساله گوساله داری؟
حالی هم دوستان از دیدگاه خود میبینند و فکر میکنند که هر نوشیدنی رنگه ویسکی است
باید بدانید که نوشیدنی غیر الکولی رنگه هم فراوان است دولتی ها اگر ویسکی بنوشند اینطور واضح نمینوشند و مثل ما و شما مخفی مینوشند
هوش تان باشد که گپ افشا نشود ما و شما که از خود هستیم بیگانه ها خبر نشوند

>>>   رئیس تشریفات گاسون خوب و با سلیقه بنظر میرسد . کار این بیناموس ها و بی وجدان ها فقط بربادی و مصرف کردن پول ملت مظلوم چیز دیگری نیست یکی بنام رئیس تشریفات یکی هم بنام رئیس آماده کننده چپن،لنگی و قدیفه به سر شانه بانداز و دیگری بنام های مشاورین که تعداد شان از{ 120 } مشاور تجاوز میکند. اگراین مصرف از پول شخصی آقای شفتر غنی و پول شخصی آن آقای گار سون تشریفات باشد آن وقت هم همین سلیقه و اصراف را بخرچ خواهد داد ؟؟؟ جواب را شما لطف کنید.
م. ی.احمدی

>>>   دراین عکس جنایت کاران دورهم جمع شده خون ملت رامیخورد...
یاران ابوذر

>>>   گفته میشود که عبدالله عبدالله وزیر خارجه تعیین میگردد زیرا تمامی کشور های جهان نتایج انتخابات را حالا شنیدند که عبدالله بازنده بود .
این یک واقعیت است که عبدالله وزیر خارجه خواهد شد ...باز میبینیم ....

>>>   شک کردن و تهمت بستن ناحق در اسلام حرام است. حتی کافران هم در نشستهای کاری رسمی مشروبهای الکهولی نمی نوشند چونکه الکهول نوشی باعث زایل شدن عقل و اختلال فکری میشود.

>>>   آب زردک و یا جوس مالته در گیلاس ها و کمی هم میوهء تازه بر روی میز ، با سلیقهء خاص و عالی ،چیده شده اند. نمیدانم کجای این اینکار ایجاب طعن و انتقاد را میکند؟! فکر میکنم ما مردم افغانستان ، اکثریت مطلق مان ، مریض هستیم و اگر به کار کسی طعنه نزنیم و از کار کرد کسی (حتی از کارکرد خوب کسی) عقده مندانه انتقاد نکنیم، روز بالای ما به خوشی سپری نمیشود! اگر من هم که یک آدم عادی و بیچارهء این مملکت هستم، چند تا مهمان میداشتم، بهتر از این از آنها پذیرایی میکردم.

>>>   عادت ما سیاه دیدن وسیاه اندیشیدن است همه چیز راباید بد بگوئیم وبه هرچیز ایراد داشته باشیم
آفرین براین رئیس اگر کار او باشد

>>>   ما افغانی ها به همه چیز مشکوکیم حتی از شخص خودمان
قلندر

>>>   دوستان سلام فقط وفقط نوشیدنی ال سعود نباشد خیر

>>>   سلام.وسکی را طور گروپی مینوشند.فعلآ ممکن فانتا باشد .مخلوط از این وآن.

>>>   من گل مرجان را فکر میکردم که نفر اول است اما این خوب خایه برآمد گلمرجان یعنی نفر دوم قسم به خداوند متعال که یک ذره حیا هم خوب است که متاسفانه هیچ دیده نمیشود

>>>   مسلمان هیچ گاه تهمت نمیزند ولی کسانی هستند که برای ضربه زدن به منافع ملی حرام ها را حلال میگویند و حلالها را حرام میگویند ،بهتر است قبل از تحقیق کردن هیچ گاه تهمت نزنیم و دشمنان را به هدفشان نرسانیم.
محمد عمر

>>>   دوستان عزیز لطفاً مثبت فکر کنید ، مثبت بگویید ، و مثبت عمل کنید . اگر میخواهید که وضعیت اجتماعی کشور بهبو د یابد لطفاً از انتقاد های بی جا بپریزید .

>>>   عادت ما سیاه دیدن وسیاه اندیشیدن است همه چیز راباید بد بگوئیم وبه هرچیز ایراد داشته باشیم
آفرین براین رئیس اگر کار او باشد
بااحترام پنجشیری:

>>>   در سابق مردم ما دروغ گفتن واتهام بستن وحسرت وبدبینی و تعصب وغیبت را حرام میگفتند واز ان دوری می جستند ولی اکنون بعضی ها به این اعمال خلاف اسلام وانسانیت و دور از عقل ومنطق اگاهانه وغیر اگاهانه به این اعمال رو اورده وانرا در وجود خود پرورش میدهند وخوشحال هستند که چنین کار خلاف دین واخلاق را انجام داده اند دوستان کمی بخود بیاید واز این کار خلاف خود داری کنیم و بطرف راستی وصداقت واز خود گذری وهم پذیری فکر کنیم .

>>>   بــــه ابـــــوذر !
این ها چند گیلاس شربت نوشیدند که نوش جان شان اما دریک فلم مستند کوتاه دیدم که شهزاده عرب دریکشب یک ملیون دالر را فــــــدای زلفان سیاه یک روسپی کرد وروی فرش یک بلست دالر افتاده بود وآن بت درمیان دالر باد آروده غرق بود جای تو. خالی اگر درانترنت جستجوکنی شاید خودت هم به چشم خود ببینی ندانستم نام آن شهزاده کدام ابـــــــــــــو بود ؟ اما از چلتارش معلوم بود که از همان چوچه گرگ های دست اول است چون با یک اشاره انگشتش بندل های دالر حاضرمیشد.واو باران دالر ایجاد میکرد.

>>>   کاش میتونیستم غنی را تورور کنم دستم برسه موفت مکوشم...

>>>   تزين اين ميز فقط افغاني است به عصري بودن هي شبهات ندارد
زازي

>>>   درکشوری که مردمش گرسنه باشدتنش لچ باشدپایش لچ باشدوریس جمهورش این چنین باشان وشوکت سرمیزواز همه بالابنشیندیاکه بسیاربی عقل است یاکه خودرازده به بی عقلی گاندی هشتادسال پیش که هنوزدنیای سیاست به شکل امروزی مدرنیزه نشده بودوقتی از کشورهای دیگربه ملاقاتش میامدن برروی زمین مینشست ومیگفت ماهنوزدرحد آن نیستیم که ازمردم گرسنه کشورخودکرده ازمردم مظلوم خود کرده جای بلندبشینم
وقتی گاندی رابالنگ دیدیدمسخره نکنیدچون قسم خورده بودنخوتاوقتی کشورخودش پارچه تولیدنکندلباس نپوشدنان.
شکم سیرنمیخوردمیگفت من شکم سیربخوبم ولی هموطنم گرسنه باشدتاوقتی کشورم ازمحصولات گندم سیروخودکفا نشده شکم سیرنان نمیخورم امروزبرنج وگندم هندوسنان درهمه جای دنیا است گاندی خانه بلندمنزل نداشت موترضدگلوله نداشت مثل ریس جمهورماملییارهادالر سرمایه جهانی نداشت فقط تنهاچیزی زیادداشت وتادنیا است به نامش خواهدماند آبرو وعزت است که نتنهادرنزد
مردم خودش بلکه نزدهمه مظلومین جهان محفوظ خواهد
بود من تعجب میکنم که سیاستمداران که شغلشان سیاست
است چراازتجربه سیاستمداران پخته استفاده نمیکنند.
ق.س ازکابل جان

>>>   از كيسه يي خليفه ها مصرف مكنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است