استعفای علومی، نشان صداقت
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۰    ۱۳۹۴/۱۲/۸ کد خبر: 112560 منبع: پرینت

زمانی که آقای نورالحق علومی کاندید وزارت داخله بود با مخالفت های فراوانی از طرف تیم های جهادی در داخل و خارج پارلمان روبرو شد. ما جمعی از وکلای جوان بدون در نظرداشت هیچگونه ملاحظه از تهی دل کمپاین کردیم، در رسانه ها دفاع کردیم و رای دادیم.

بعد از احراز کرسی وزارت انتظاراتی که به عنوان یک افسر مجرب و کارکشته از ایشان می رفت درست از آب بدر نیامد.

بر خلاف اظهارات ایشان در استعفانامه همواره به ضعف مدیریت، وابستگی شدید به تیم انتخاباتی و عدم توجه کافی به سربازان جان به کف در سنگرهای جنگ مواجه بود.
با وجودیکه شخص پاک نفس بود اما اطرافیانش همواره در تعینات مهم سوء استفاده گوناگون می کردند.

به صفت نماینده مردم بارها در حالات اضطراری در بعضی از ولسوالی های ولایت جوزجان نتوانستم با آقای علومی حتی یک تماس تلیفونی برقرار بکنم و برای رسیدگی به موقع همکاری اش را جلب بکنم.

با وجود این همه نارسایی ها پیشکش استعفای این شخص یکبار دیگر صداقت و وفاداری اش را به این خاک اثبات کرد. روز گذشته با شنیدن این خبر وجدانم آرام شد و از امانتی که برایش سپرده بودم راضی شدم.

کاش این فرهنگ مقدس و وجدان انسانی در تمام سطوح دولت حاکم گردد. اگر چنین می شد امروز حد اقل 50 درصد اعضای کابینه با افتخار استعفایش را به ریاست جمهوری پیشکش می کرد.

فرهمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شما کسی را که در زمان رای گرفتن پول نداده باشد به کار نمی گذارید او گفت درینمدت 85 مرتبه از طرف پارلمان احضارشده این مدت که تقریبا سه ماه میشود را درپارلمان گذرانده چی زمانی باید کار میکرد؟؟ شما از معین ارشدش خبرنداشتید که چی میکرد؟ شما چرا ضرار احمد را احضار نمیکردید ؟؟ شما وزیری را که قراردادتعمیر جدید وزارتش را به پسرش داده بود چرا احضارنمیکردید؟؟ تعمیریکه حالا خارجی ها میگویند درمقابل زلزله وباران زیاد مقاومت ندارد .

>>>   بفرهمند .....
تو اگر بخدا ایمان کامل میداشتی از قاتلترین کمونیست بیخدا دفاع نمیکردی تو ا گر اندکترین ترحم بکشورت میکردی که یسل خونرا کمونستان سردادند از یک عنصر بیخدا دفاع نمیکردی این ثبوت کمونیستی ترا مینماید
عاقله شریفی

>>>   کسی باشد با غیرت باشد ودر هر گوشه وطن پیاده حرکت کرده بتواند محمدخان حیران ازتخار

>>>   عــــاقـــلـــــه :
کـمــی از عـــقــل خود کاربگبیــــــرید معلوم میشود که عاقله کمونست هست چون به حکم الهی گــــــردن نمی نهد ومانند داغش فـــوا صادر میکند اگر مسلمان است به این فرموده خداوند عمل کند که میگوید شما مالک دل ها نیستید واز روی گمان برکسی فتوای کفر ندهید ! شاید عاقله درپاکستان بزرگ شده باشد که از هموطنش خبرندارد .آن وکیل محترم را هم فتوای بی ایمانی داد . این مفکوره واین نام بایکدیگر نمی خواند
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است