هشدار آمریکا از جان گرفتن القاعده در افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۴    ۱۳۹۴/۱۲/۸ کد خبر: 112555 منبع: پرینت

رییس اداره ملی استخبارات آمریکا از جان گرفتن دوباره القاعده در افغانستان و پاکستان هشدار می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، جیمز کلپر در نشست با کمیته استخبارات مجلس نمایندگان کنگره آمریکا می گوید: القاعده می کوشد تا بار دیگر بر آمریکا حمله کند.

وی تاکید می ورزد: اعضای القاعده هم اکنون در منطقه به مرحله رسیدن به دستاورد قرار گرفته اند. این در حالی است که با گذشت بیش از 14 سال از حمله القاعده به آمریکا باز هم خطر جان گرفتن القاعده نگران کننده است.

در همین حال آمریکا از روبرو بودن افغانستان با سقوط سیاسی در سال روان میلادی هشدار داد.

کد (16)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این استخبارات فکر میکند که جمهوری خواهان ...در انتخابات خواهد برد.
آزاده از نیم کره جنوبی

>>>   هنوز ضرورت به اعلان موجودیت دوباره القاعده در افغانستان نیست. زیرا اگر با طالبان صلح صورت میگیرد، داعش در عوض آنها در افغانستان جنگ را ادامه میدهند. هر وقتی که با داعش صلح میشد، بعداً اعلان شود که القاعده دوباره در افغانستان ظهور کرده است.
زیرا اشرف غنی اعلان کرده است که افغانستان را به گورستان داعش تبدیل میکند. اما چند روز پیش یک نفر اش به پروسه صلح پیوست. اما من نمیدانم که این پروسه صلح از طرف کی تشکیل شده است و با وجود این اخطار اشرف غنی، کی جرات کرده است که پروژه صلح را با داعش پیش ببرد؟

>>>   از سخنان رییس اداره ملی استخبارات امریکا معلوم میشود که امریکا تصمیم دارد طالبان را دوباره به قدرت برساند.
هارون
افغان

>>>   امریکا ناتو پاکستان پدران اصلی داعش طالب القایده .

>>>   در هر زمان مجالس بنام صلح ترورستان طالبان با دولت افغانستان پاکستان وقت کشی کرده وضمنا بنام همین صلح طالبان ترورست چندین حملات انتحاری را درجا های اساس انجام داده وسر انجام جنگ ها کما فل السابق حتی با شدت بیشتر از جانب طالبان شروع شده که دال بر مدعایم همین دو حله انتحاری روز جمعه در مرکز ولایت کنر ومقابل وزارت دفاع است طالبانی که دین را نمی شناسد به حقوق انسانی وبشری پابند نیستند غلام واجیر وطنفروش خاین هستند وبدستور استخبارات بیگانه عمل میکنند از خود اراده وشخصیت ندارند وجاسوسان وحامیان داخلی وخارجی شان در داخل ملکت به نفع انها کار میکنند وجلو شانرا دولت نمیگیرد وجلو اوسار انها بدست استخبارات ونظامیان پاکستان است چگونه ما امید قطع جنگ واوردن صلح را ازوطنفروشان وغلامان حلقه بگوش بیگانه خواهیم نمود قوای امنیتی ودفاعی کشور را بگذارید که ازدانه فداکران بر دشمنان ملتوخاک ما هجوم برند وانها را در هرجای که در سوراخ وخانه های هواخواهان شان پنهان شده باشند در همانجا نابود شان کنند وبا این خواب وخیال بی معنا وغیر عملی مذاکره وامدن صلح قوای مسلح را در دوراهی قرار داده نشوند مثلیکه در پانزده سال گذشته انجام شده است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است