سیلی غفار: آمریکا صلح را به نفع خود نمی داند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۶    ۱۳۹۴/۱۲/۶ کد خبر: 112505 منبع: پرینت

چهارمین نشست چهارجانبه گفتگوهای صلح در کابل برگزار شد و در بیانیه این نشست تذکر رفت که پاکستان زمینه گفتگوی مستقیم دولت افغانستان را با مخالفان مسلح فراهم می سازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی (afghanpaper)، سیلی غفار، سخنگوی حزب همبستگی ملی، گفت: پاکستان، مهره ای در دستان آمریکا و انگلستان است و برای آوردن صلح در افغانستان اختیار چندانی ندارد. برای آوردن صلح در افغانستان فقط آمریکا و انگلستان است که نقش دارند. امروز مردم افغانستان آگاه شده اند و همه چیز را درک می کنند.

غفار، معتقد است نشست ها، مانند گذشته بی نتیجه خواهد بود و در خصوص دلیل آن بیان داشت: اراده ای برای برقراری صلح در حکومت و آمریکا وجودندارد. امروز ما در سایه اشغال قرار داریم و دولتی دست نشانده و پوشالی داریم، دولتی مردمی، ملی و دموکرات نداریم که از منافع مردم دفاع کند.

وی اضافه کرد: آمریکا رسماً توسط پایگاه های نظامی خود، مارا تخته خیزی برای خود ساخته است و می خواهد آسیای مرکزی و رقیبان خود، چین و روسیه را تهدید کند و به جهان گشایی خود ادامه دهد. از این رو، نه تنها آمریکا هیچ گاه صلح در افغانستان را به نفع خود نمی داند بلکه دولت افغانستان، مخصوصاً کسانی که در راس قرار دارند نیز، صلح را به نفع خود نمی دانند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر امریکا واروپایی ها صلح طلب بودند دیگر جنگی در شرقمیانه وجود نمی داشت . اگر اوراق تاریخ را برگردانیم وبا تنها نیم نگاهی درمی یابیم که جنگ هایی جهانی اول ودوم هم نتیجه خویی درنده گی و جنگ طلب یی همین غر بی ها بوده است. شنیده بودم که می گفتند روزی هم پیرو خر دجال خواهیم شد وحال با دو چشم بینا می بینیم که همه عاشق دالر هایی سبزرنگی شده ایم که موی طلایی داخل آن بی قرارمان ساخته است. این وایرس همه جا گیر بلای جان چپی وراستی وشیخ و....شده عقل همه را در گروه خود گرفته است (فرید خان مزدک پرچمی دو آ تشه حالا ویسکی را به سبک امپریالیستان می نوشد)
با عرض حرمت
آزاده از نیم کره جنوبی

>>>   .....امریکای غربی پاکستان حامیان اصلی تروریستها.
سازمان ملل سازمان شیطانی یهودی امریکای

>>>   درست گفتید امریکاونوکران شان هیچ وقت صلح رانمیخواهد.ما چه کار کنیم که امریکا ونوکرانشان رااز بین ببریم .همه شما که شعار علیه امریکارامیدهید خودشما نوکر امریکا هستید درحقیقت ازاین رژیم پشت بانی میکنید تاکی مردوم رافریب میدهید...
یاران ابوذر

>>>   بلاخره يك ادمى كه واقعت وراستى سياست افغانستان را بيان كرد. تحليل بجا و با ارزش اين. همه بيداد گرى از دست انگيس هاست أمريكا لشكرش به تجاوزات
ح ع.

>>>   دوستان! ا امریکا برهبری بوش خائن که 11 سپتامبر را بوجود آورد . حالا همه اسرار افشاه شده وکتابی بنام « ویزه برای القاعده » که توسط میکل سپرنگمان به زشته تحریر درآمده لطقا مطالعه نمائید که تمام اسرار 11 سپتامبر افشاه شده وسپرنگمان مسئول ویزه برای هشت نفر از شهر جده عربستان سعودی برایب برانداختن برجهای امریکا که برای خود خودش پلانگذاری کرده بود بیانگر حقایق از زبان خود همان امریکائی است.
بااحترام جلالزی ادیار غربت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است