افغانستان طعمه تبلیغاتی انتخابات آمریکا
دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه امریکا نیز در تب و تاب انتخابات ریاست جمهوری صحت هزاران هزار آزادی خواه غیر امریکایی و قربانی را تایید می کند که داعش ساخته و پرداخته ی خود کاخ سفید، خود پنتاگون، خود CIA و خود مدعی حقوق بشر است 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۸    ۱۳۹۴/۱۲/۶ کد خبر: 112503 منبع: پرینت

در این اصل که کارها و اقدامات و طرح ها و پروژه های عمرانی امریکا در افغانستان زیربنایی، اصولی، کاربردی و با تضمین بقا در درازمدت نیست هیچ شکی وجود ندارد اما افشاگری های خود دستگاه های امریکایی درخصوص حکومت امریکا جای سوال دارد.

البته که سیستم اطلاعاتی و جاسوسی ابر قدرت غرب بسیار پیشرفته و چندلایه و غیرقابل نفوذ است و نشر و پخش کوچکترین اسرار و اخباری نمی تواند بدون اراده ی کاخ سفید باشد؛ بنابراین در بحبوحه ی انتخابات ریاست جمهوری امریکا و رقابت تنگاتنگ هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ این افشاگری ها مغرضانه و با هدف خاصی است.

لذا اگر تاکنون درخصوص افغانستان و در افغانستان، امریکا موضع گیری خاصی یا اظهارنظر یا عکس العمل ویژه ای داشته است نه به منظور عمران و آبادانی و رفاه و امنیت بلکه برای پیشبرد اهداف و مقاصد مغرضانه خودش بوده است و بس!

(سیگار، از فساد ده ها میلیون دالری در ساخت مقر جدید وزارت دفاع ملی توسط پنتاگون، پرده برداری کرد بدین معنا که پنتاگون کوچک در کابل، با هزینه ی 155 میلیون دالری و سه برابر هزینه ی پیش بینی شده ی 49 میلیون دالری و بسیار آسیب پذیر در برابر زلزله و بارندگی طولانی ساخته شده است.

پنتاگون معاش 25 هزار سرباز خیالی ارتش را قطع می کند و تا پایان سال جاری میلادی فقط به کسانی تنخواه و مقرری می دهد که وجود خارجی داشته باشند. در همین راستا، سازمان اطلاعات سری امریکا موسوم به سیا از واریز مبالغ هنگفت مستمری و حق الزحمه مزدوری توسط هیلاری کلینتون به اقوام و اقارب حامد کرزی پرده خبر می دهد.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه امریکا نیز در تب و تاب انتخابات ریاست جمهوری صحت هزاران هزار آزادی خواه غیر امریکایی و قربانی را تایید می کند که داعش ساخته و پرداخته ی خود کاخ سفید، خود پنتاگون، خود CIA و خود مدعی حقوق بشر است.)

این ها همه به چه معناست؟ چرا روزی اعلان جنگ علیه تروریست ها، جرج بوش پسر را به محبوبیت و شهرت دوچندان می رساند و روزی دیگر اعتراف به تولد نامشروع داعش، آمار رای دهندگان به دونالد ترامپ را به طور چشمگیری افزایش می دهد؟

نظر به تمام موارد فوق الذکر معلوم و بسیاری معادلات و معاملات مجهول و پشت پرده، می توان به جرات ادعا و اثبات کرد که افغانستان جز یک خوراک خبری و طعمه تبلیغاتی برای امریکا نیست و هر گونه از تحرکات واشنگتن یا در راستای سیاست خارجی آنها و موازی با تغییرو تحولات قلب اسیا می باشد یا در راستای سیاست داخلی و موازی با تغییر و تحولات وال استریت و کنگره است.

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همه کاندیدهای امریکا سوگند یاد میکنند ووعده های چرب وگرم بمردم خودمیدهند که اگر ما رییس جمهور امریکا شویم افعانستانرا به پایگاه های تروریستی واستعمال سلاحهای مدرن شیمیایی مبدل خواهیم کرد.
امتحان شرط است.
محمد سعید فاصلی از اداره امور

>>>   هر شخص که در امریکا رییس جمهور شود از داعش و طالب سازی حمایت میکند .

>>>   اتحادیه دزدهای غربی که شامل کشورهای اروپای امریکا انگلیس استرالیا میشود از قرن 15 میلادی یعنی 500 سال پیش شروع به چورچپاول قاره افریقا نمودند. تمام معادن کشورهای افریقای را دزدی کردند و توسط کشتی به اروپا انتقال دادند و در میان خود تقسیم کردند و همچنان سفید پوستهای اروپای را در افریقا ساکن کردند که فعلا بیشتر نفوس کشور افریقای جنوبی سفید پوست اروپای هستند. اروپاییها کشور هند را هم برای تقریبا صدسال در اختیار داشتند و بسیاری از معادن گرانبهای این کشور را به اروپا انتقال دادند و کسانکه در مقابل شان مقاومت میکردند از بین می بردند.
بنا بر این مردم و دولت افغانستان باید تا دیر نشده از خواب بیدار شوند و دزدهای غربی را بشناسند و از کشور خارج کنند. اینها برای دزدی امده اند نه برای کمک به مردم ما.

>>>   هر جنایتکار امریکای که رییس جمهور شود. عملکردش در مقابل مسلمانان مشل قرنهای گزشته میباشد. حمایت از داعش طالب حمایت از القایده حمایت از اسرایل کشتن مسلمانان چور چپاول کشورهای اسلامی.

>>>   سیاست در هیچ جهانی پدر و مادر ندارد ، زمانی به سیاست پی می بری که دو جناح سر بدست آوردن قدرت به جان هم بی افتد، انون زمان است که متوجه کمی و کاستی های طرف به رخ کشیده می شود، آقا ترامپ موضع گیری های خوبی داشته و حرف های زیاد برای گفتن دارد چونکه سیاسی نیست واقعیت ها ی دولت را افشا می سازد تا فعلا چیزی های که مردم امریکا نمی دانستند برای مردم افشاگری نموده در مورد عراق ، افغانستان ، جنگ های خاور میانه و... دیروز در یکی از شهر نوادا امریکا که تقریبآ همه از امریکای لاتین هستند 45% رهی مردم را بدست اورد همه اسپنش زبان هستند .

>>>   هم وطنان عزيز، درود بر شما
براي انجامِ يك رسالتِ تاريخي و ارزشمند آماده شويد!
جمعي از نخبه گان، دانشگاهيان، فرهنگيان و جوانان روشن نگر و قِشر آگاه و رسالتمندِ جامعه توافق نموده اند تا در آغاز بهار ٩٥، پيكرِ خاك خورده و گم نامِ عيار مردِ تاريخ، شاه حبيب الله خان كلكاني را از زير تپه اي شرق «چمن حضوري» برداشته و در جاي مناسبِ شهر كابل با شان و شوكت و با حضور ميليوني مردم دفن نمايند. اين كار به عنوان يك رسالت، دَين و مسؤليتِ تاريخي مردم ِ قدر شناسِ آن عيار و خادم دين رسول لله است و انجام آن را ضروري و حتمي مي پنداريم. پيكر شاه حبيب الله كلكاني سالهاي سال بنابر بي مهري حاكمان و بي ميلي راه روان آن شهيد، باعث شد تا از دفن شدنِ آبرومندانه اي آن جلوگيري صورت گيرد؛ اما اين بار جوانان و فرهنگيان، با اراده اي متين و با جديتِ تمام فيصله اي نهائي را درين زمينه انجام داده اند تا پيكرِ آن شاهِ عيار را برداشته و دفن مجدد نمايند.

>>>   اين موجود ( اسدالله شهباز) يكي از حمايت كننده ي اصلي طالبان در ولايت بغلان است، ديدن او در يك جلسه ي فوق العاده مهم سران قبيله، متعجب ام ساخت.

>>>   در برگه های فیسبوکی آمده است که هیله ارشاد، پر آوازه ترین زن افغان، آتشین ترین و پیشگام ترین و بارز ترین طالب افغان و طالب پرست و مبارز راه «افغانیت خواهی» در شمار افغان ملتی های ما، چنین جار زده است:
«اگر در راس کمیسیون انتخابات حضرت محمد هم باشد، تقلب صورت می گیرد ....».
یعنی از تخت فرمانروایی، نمی شود پایین!
اما، من سخت باور دارم ( به هر بینا و نا بینایی روشنست دیگه) که اینگونه های، نمی شناسند خدا را و ندارند هیچ دینی، بی کتاب «سقاوی دوم» و میدانند و بسیار خوب می فهمند که چه میگویند و آگاهانه و راستکارانه و درست برابر با دستور کار و برنامه و مرامنامه شان سخن می زنند و براستی، به هیچ شیوه و به هیچ رسم و کتابی، اینها از راه آزادی و انتخاب مردم، از بربریت خواهی شان دست بر نمی دارند؛ مگر بزور مردم که زور خداست (باید بدانیم!).
هیچ فاشیزمی، از راه انتخاب آزادانه مردم و به میل خود و برای خوشنودی مردم، از تخت ستمگری، پایین نشده است تا کنون در تاریخ بشریت.
این آدم و مانند هایش، بیگانه از خدایند:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است