جلسه شورای امنیت ملی در ارگ دایر گردید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۵    ۱۳۹۴/۱۲/۶ کد خبر: 112498 منبع: پرینت

تحت ریاست محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان جلسه شورای امنیت ملی در ارگ دایر گردید.

در این جلسه وزرای بخش امنیتی و دفاعی در مورد وضعیت عمومی امنیتی کشور به ویژه ولایت بغلان، ننگرهار، سرپل، هلمند و قندوز گزارش شان را ارایه نمودند.

شورای امنیت ملی ضمن ابراز قدردانی از رشادت‌های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، موفقیت‌ها و دستاوردهای این نیروها را در ولایت بغلان جهت تامین امنیت ولایت های شمالی کشور یک امر مهم دانست و هدایات لازم را در مورد تصفیه عمومی آن ولایت صادر نمود.

شورای امنیت ملی از تلاش‌های وزارت داخله به منظور ارزیابی همه جانبه پولیس محلی ابراز قدردانی نمود و هدایات لازم را به منظور بهبود آن صادر کرد. همچنان شورای امنیت ملی نقش موثر نظارتی اداره ارگان‌های محلی را در نحوه فعالیت پولیس محلی مهم دانست و در این مورد هدایات لازم را داد.

همچنان جلسه تهدیدهای امنیتی را مورد بررسی قرار داد و تلاش‌های نیروهای امنیتی و دفاعی را جهت دفع تهدیدهای دشمن ستودنی دانست و به قوای امنیتی و دفاعی کشور هدایات لازم صادر نمود.

در اخیر شورای‌ امنیت ملی با توجه به ایجاد مکانیزم و فضای مثبت تعقیب مصوبات شورای ‌امنیت ملی، از تلاش‌های دفتر شورای امنیت ملی و همکاری سایر ارگان‌های ذیربط تقدیر نمود و به منظور بهبود هرچه بیشتر آن هدایت داد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است