محمد کریم خلیلی و میهمانی های سوال برانگیز
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۰    ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ کد خبر: 112116 منبع: پرینت

محمد کریم خلیلی رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان میهمانی هایی ترتیب می دهد که در آن بسیاری از سران کشوری و متنفذین مملکتی شرکت دارند.

هرچند هدف اصلی این میهمانی ها مشخص نشده است اما احتمال می رود که در راستای هماهنگی های بیشتر و گرمی روابط مسوولان صورت گرفته باشد.

میهمانی اول با حضور معاون اول رییس جمهور جنرال عبدالرشید دوستم و تیم کاری وی به انجام رسید و میهمانی دوم با حضور محمد اشرف غنی، داکتر عبدالله، صبغت الله مجددی، پیر سید احمد گیلانی، سرور دانش، محمد یوسف حلیم رییس قوه قضاییه، انجنیر محمد خان معاون اول ریاست اجرایی، حاجی محمد محقق، صلاح الدین ربانی، محمد حنیف اتمر، معصوم استانکزی، نور الحق علومی، اکلیل حکیمی، انجنیر محمود بلیغ وزیر فواید عامه، سید عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین، داکتر سیما سمر، عبدالهادی ارغندیوال وزیر پیشین اقتصاد، جمعی از وکلای پارلمان، سران شورای احزاب جهادی و ملی و برخی از جنرالان و افسران قوای نظامی و امنیتی، رؤسای برخی از ریاست های مستقل دولتی و متنفذان قومی، چهره‌های سیاسی و فرهنگی برگزار شد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   پول مردم را اين جور مصرف نكنيد
زهر جان تان شود شما ها دزدان را
سيدعلى حسين
از كابل

>>>   کریم خلیلی این مهمانی ها را که با یک منظور خاص خودش ترتیب داده بود شاید به ده ها ملیون افغانی را مصرف کرده باشد که همه ان از خون یتیم وبیوه زن حزینه شده اکثریت مردم کشور ما زیر فقر زندگی میکنند وبرای دریافت لقمه نا به بسا مشکلات گرفتار اند اما کسانی چون خلیلی وامثال ان در یک مهمانی شان در یک وقت ده ها ملیون افغانی را مصرف میکنند و حد اقل بمردم اش که به چه مشکلات دست وگریبان هستند اصلا توجه نمیکنند وبازهم خود را رهبر یک تنظیم اسلامی میگویند در حالیکه از خون انها خود را تغذیه کرده وچاق نموده وگردن انداخته ونام و صاحب نام ونشان شده وتا چوکی معاونیت ریاست جمهوری هم بکمک همین مردم بیچاره رسید اقای خلیلی بعوض اینکه با تقسیم این مقدار پول بداد یک تعداد از فقرا وگرسنگان هموطن اش میرسید مقامات صاحبان قدرت دولت پلو خوران را پلو شاهانه داده وزهرو زقم کرده اند خداوند جزای این رهبران درغگوی عوام فریب را بدهد ومردم ما را عقل و دانش عنایت فرمید تا دیگر فریب این چنین رهبران دو روی دو زبان را نخورند .

>>>   آقای خلیلی یک انسان معتدل و رفتارهای ایشان کاملا سنجیده و منطبق با شرایط کشور است و هیچ ایرادی هم ندارد که با بزرگان مملکت جلسه داشته باشد و اگر این گونه جلسات باعث هماهنگی بیشتر در بین کلان های قومی شود برای آینده کشورمان مفید خواهد بود.

>>>   هر تلاشی که جهت بهبودی وضعیت موجود و هماهنگی های لازم برای انجام امور کشور باشد، قابل قدر است.

>>>   برای سی تا پنجاه سال آینده باید درافغانستان قانونستصویب شود که هر رئیس جمهور با معاونینش بعد از ختم ماموریت شان یاگردن زده شوند یا تبعید شوند تا دیگر فرصت پیدانکنند که برای تخریب کار ی در کمین نشسته باشندومنتظر فرصت غیر قانونی دیگر باشند واداره برحال را مزاحمت مستقیم یا غیرمستقیم کنند
گیلگمش

>>>   کریم خلیلی هوشیار است او کوشش میکند که همه این ها را در یک وقت مهمانی کند و همه ایشان را از بین ببرد و یک. دولت چنګیزی بسازد ولی انها از خلیلی زیرک تر هستند. دزدان هوشیار باشید که کشته نشوید که کابل بی دزد خواهد ماند.

>>>   مردم ما نان ندارد خلیل جان مهمانی های لوکس میدهد

>>>   کریم خلیلی از تبنگ کلیه و دوکان کهنه فروشی که در سه دوکان چنداول داشت فکر میکنید به این مقام رسیده نه والله بلکه خون ملت را مانند رفقایش خورده و این چنین ضیافت ها همه انگیزه های سیاسی دارند.که زهر جان همه شرکت کنندگان شود. مردم نان خوردن ندارند این عیاش ها غرق در عیاشی و چور و چپاول هستند.

>>>   خوب کار کده اشکال نداره این گونه مهمانی ها چیزی نیه دیگه کشور ها یک هیئت صد نفری تا هزار نفری راه میفته ، اینکه کریم خلیلی هنر کرده سران یک کشور مثل افغانستان را که تا چند سال قبل دشمن همدیگر بود در زیر یک سقف جمع کرده خوب کار کده.

>>>   مثبت فکر داشته با شید وطنداران نظر دهنده سوم درست فرموده بگذار سران اقوام و متنفذین و مسولین بلند رتبه اسبق اینطور اجتما عات و مجا لس ترتیب دهند و از همه اقوام شریف کشور مثل گلهای چمن در ان حضور داشته با شند حد اقل برای دشمنان کشور اتحاد ما سنگین تما م میشود و ما با یک دیگر نزدیک میشویم بیشتر نزدیک میشویم از سر برای دفاع از یک دیگر تیر میشویم
خو شحــــــــــــــــــــــــــــــــا ل لغما نی

>>>   اوبرای این مهمانی ترتیب داد تا معاون شورای صلح شود وقتی برای گلبدین هلال 50 هزاردالر ماهانه معاش میدهند برای خلیلی هم باید بدهند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است