فرمانده امنیت پکتیا، رسما معرفی شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۱    ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ کد خبر: 111525 منبع: پرینت

فرمانده امنیت ولایت پکتیا از سوی اکرام الدین یاور معاون اداری وزارت داخله به منسوبان آن فرماندهی معرفی شد و به کار آغاز نمود.

به نقل از وزارت داخله، در مراسم ویژه ای که به همین مناسبت با اشتراک والی و شماری از مسوولان ملکی و نظامی آن ولایت تدویر یافته بود، معاون اداری وزارت داخله تقرر و تبدل را یک اصل در اداره های دولتی عنوان کرد و گفت: جهت بهبود امور و به اساس لزوم دید رهبری وزارت داخله، قادرگل زدران که یکی از افسران سابقه دار و با تجربه پولیس ملی است، به حیث فرمانده امنیت ولایت پکتیا تقرر حاصل نموده است.

همچنان معاون اداری وزارت داخله از کارکرد فرمانده امنیت اسبق اظهار خرسندی کرد و از فرمانده جدید التقرر خواست تا در جهت بهبود امنیت و تحکیم هرچه بیشتر روابط با مردم بیشتر از پیش تلاش نماید.

در همین حال نصرت الله ارسلا والی ولایت پکتیا با ابراز حمایت از نیروهای امنیتی و دفاعی مستقر در این ولایت گفت: نهادهای ملکی و نظامی این ولایت در هماهنگی کامل باهم در خدمت مردم قرار داشته و پولیس ملی از حمایت بیشتر مردم برخوردار است.

سپس اسدالله شیرزاد فرمانده زون 303 اسپین غر صحبت نمود و گفت: پولیس ملی، پولیس محلی و سایر نهادهای امنیتی در ولایت پکتیا هماهنگی کامل دارند و به دشمنان مردم افغانستان هرگز اجازه فعالیت های تخریبی و تروریستی را نمی دهند.

همچنان گل پاچامجیدی نماینده مردم در مجلس نمایندگان، منشی شورای ولایتی پکتیا و یک تن از متنفذان آن ولایت، با ابراز حمایت از فرمانده امنیت جدیدالتقرر، در جهت بهبود امنیت و همکاری با پولیس وعده هرگونه همکاری را سپردند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است