جنگ بغلان، صدها خانواده را آواره کرده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۱    ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ کد خبر: 111523 منبع: پرینت

طولانی شدن جنگ بغلان باعث آواره شدن صدها خانواده از خانه های شان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، شماری از بیجاشدگان در فضای باز می گویند: تاکنون هیچ کمکی از سوی حکومت دریافت نکرده اند.

از سوی دیگر پولیس بغلان می گوید: در نبردهای 24 ساعته، 9 جنگجو کشته و 8 تن دیگر زخمی شده اند.

هر چند عملیات های نظامی در منطقه دندغوری به درازا کشیده شده است اما تاکنون هیچ یک از مواضع طالبان به دست نظامیان کشور نیفتاده است.

کد (16)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   طالبان توسط طیاره های پاکستانی و امریکای در شمال انتقال داده میشود

>>>   بیجا شده گان را به خانه اشرغنی و ... کلاب جنگل بفرستید به هر 2 این ... ها هزار لعنت همه بدبختی ولایت وقندوز و بغلان هم بینامسها برنامه زیزی و عملی کردن .

>>>   آوارگی بیچارگی گرسنگی اینها همه میراث حکومت های غاصب ونوکر بوده واست در زمان ظاهر کل مردم مناطق چغچران وحوالی آن از گرسنه گی وبیچارگی کودکان خود را از ترس ازبین رفتن ومردن آنها به مردم میفروختند وباگذشت بیشتر از نیم قرن یا کمی کمتر از آن کشور هنوز هم به قهقرا روان است بدبختانه با گذشت زمان دامن گدایی حکومت داران بزرگتر وگشاد تر شد وبا آمدن میلیون‌ها دالر هنوز هم حال به همان منوال است وتفاوت قشر پولدار وسرمایه داران وغریب جامعه زیادتر از هر وقت دیگر شده غریب غریب تر شده وپولدار ها ودور دسترخوان کرزی واحمدزی سرمایه دارتر شده یعنی هرقدر رذل وبی وجدان باشی شرایط رسیدن به پول وپله برایت زیادتر میسر است خدا یا تو حق را انشأالله به حقدار برسان .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است