دیدار سفیر انگلیس در کابل با رییس اجرایی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۲    ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ کد خبر: 111519 منبع: پرینت

دومانیک جیرمی سفیر جدید انگلیس در کابل با داکتر عبدالله رییس اجرایی در قصر سپیدار دیدار نمود.

در خبرنامه ریاست اجرایی آمده است که در این دیدار تعارفی رییس اجرایی تقرر جیرمی را به عنوان سفیر جدید انگلیس در افغانستان تبریک گفت و ابراز امیدوری کرد که در جریان ماموریت وی روابط دوستانه و همکاری‌های دو کشور بیشتر از پیش گسترش یابد.

ریيس اجرایی روابط میان دو کشور را حسنه توصیف نمود و از همکاری‌های انگلیس برای افغانستان در عرصه‌های مختلف سپاسگزاری کرد.

جیرمی با سپاسگزاری از ریيس اجرایی٬‌ حکومت و مردم افغانستان ابراز امیدواری نمود که بتواند در جریان ماموریت خویش در افغانستان در استحکام و گسترش روابط و همکاری میان دو کشور نقش موثر ایفا نماید. وی با اعلام حمایت انگلیس از حکومت وحدت ملی یکبار دیگر از ادامه همکاری‌های این کشور به افغانستان در چوکات نیروهای حمایت قاطع و کمک‌های مستقل اطمینان داد.

در این نشست آخرین تحولات سیاسی، امنیتی و اصلاحات نظام انتخاباتی مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت. ریيس اجرایی در صحبت‌های خویش تعهد حکومت وحدت ملی را به اصلاح نظام انتخاباتی تکرار نمود و گفت: انتخابات بعدی بعد از تطبیق اصلاحات پیشنهادی کمیسیون ویژه اصلاح نظام انتخاباتی و تحت مدیریت کمیسیون جدید صورت می‌گیرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است