رمضان: فساد راهی برای تضمین ادامه کار حکومت
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۳    ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ کد خبر: 111483 منبع: پرینت

افغانستان در رده دوم فاسدترین کشورهای دنیا قرار گرفت. در سال 2014 افغانستان مقام چهارم را در جمع فاسد ترین کشورهای دنیا داشت اما در سال 2015 از رده چهارم به رده دوم آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، احمدشاه رمضان عضو مجلس نمایندگان گفت: رییس جمهور، اشرف غنی در زمان انتخابات و شروع حکومت وحدت ملی، دلگرمی های فروانی در زمینه رفع فساد، به مردم داد. مردم هم امیدوار شده بودند که اشرف غنی مساله کابل بانک را بررسی می کند و مفسدان آن را دستگیر می نماید و جزا می دهد.

وی، افزود: اشرف غنی پرونده کابل بانک را باز کرد اما همانطور باقی گذاشت و هیچ کاری انجام نداد. تنها کار دراین زمینه، دستگیری چند نفر از افراد پایین رتبه بود. وی در دیگر زمینه ها و وزارت هایی که فساد در آنها جریان دارد نیز کاری انجام نداد. چند نفر از وزیران فاسد و افراد بلندرتبه فاسد که همه آنها را می شناسند را دستگیر نکرد تا افراد پایین رتبه نیز از انجام فساد دست بردارند و بترسند.

رمضان عدم رفع فساد توسط حکومت را به نفعشان می داند و گفت: رهبران حکومت وحدت ملی، با فساد مبارزه نخواهند کرد، چرا که وجود این فساد راهی است که آنها می توانند بوسیله آن دوامشان را تضمین کنند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این حکومت بدون فساد هیچ لذتی ندارد بخدا قسم سر انسان شاخ در میاره و قتی به فیصله های قضات محترم مینگرد من یک دوسیه را مطالعه نمودم قرار قضائی جناب قاضی صاحب را در رابطه به موضو ع خواندم هرکسی حتی طفل 15الی 20 سال را هم پرسان کنید میفهمد ولی بواسطه پول خلاف تمام مواظین ابراز نظر شده است و یا مردم را انقدر میدوانند که طرف خسته شده بگوید گوخوردم که عریضه کردم ودعوا باز کردم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است