سربریدن پسر 14 ساله در مقابل خانواده‌اش
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۸    ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ کد خبر: 111440 منبع: پرینت

به نقل از دیلی میل، داعش در جدیدترین اقدام تروریستی خود در شهر جرابلس سوریه، دو خانواده را مجبور کرد به بریده شدن سر پسر 14 ساله خود به دلیل شرکت نکردن در نماز جمعه نگاه کنند. گروه تروریستی داعش این نوجوان را به اتهام خروج از دین سر برید. این نوجوان پس از شرکت نکردن در نماز جمعه در مسجد مرکزی داعش، به دست این گروه دستگیر و در ملاعام اعدام شد.

ناصر تالیجبینی، یکی از فعالان محلی درباره عمق وقوع این فاجعه در ملاعام و دیدگان پدر و مادر این نوجوان به خبرگزاری آرا گفت: ده‌ها نفر در این اعدام وحشیانه شرکت داشتند. داعشی‌ها خانواده این نوجوان را مجبور به حضور درمراسم سر بریدن فرزند خود کردند.

این شاهد محلی افزود: داعش می‌کوشد این امر را اثبات کند که علیرغم شکست‌های نظامی، هنوز قدرتمند است. آنها می‌کوشند با اجرای مجازات‌ها در ملاعام، در میان مردم رعب و وحشت ایجاد کنند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تمام اندامم میسوزد .
م.نازو کندهار

>>>   داغش می خواهداثبات کند که از حیوان ودرنده هم وحشی تر هستند معلوم نیست این کدام شریعت است که اگر کمسی درنماز جمعه اشتراک نکرد باید در حضور فامیلش اعدام شود با این اعمال وحشیانه اسلام را دین بربریت و حشت معرفی میکنند
ر

>>>   خدالعنت کند داعشی ها را

>>>   سربریدن ریشه یی چند صد ساله در فرهنگ اعراب و اسراییل دارد.

>>>   نماز نخوانى گناه اش زياد است يا يك مسلمان را قتل كنى گناه اش زياد است ازخود واز وجدان تان واز كتاب تان سوْال كنيد
م. ى

>>>   متآسفانه انسانهای عصر جاهلیت بنام داعش وطالب باز گشته واین بار بنام اجرای شریعت اسلام تیشه به ریشه ای انسانیت واسلام زدند ومیزنند!‏ خداوند نابودشان کند.ن

>>>   دوستان!
داعش که به همکاری آمریکا وانگلیس توسط ترکیه بوجود آمد تا زمینه ای ستراتژی جهانی و گلوبالیزاسون نامنهاد دو قدرت استعماری را را در سراسر جهان به اکمال برساند به چنین قدرت مفتن وفتنه گر ضرودت داشت. زمانیکه تاریخ آن برای قدرتهای استعماری بپایان برسد یک شبه آنرا نابود خواهد کرد. درینمورد هیچکونه شک وشبها ای جود ندارد. کاملا مطمئن باشید.
بااحترام رسولزی سمندری از دیار غربت

>>>   (معلوم نیست این کدام شریعت است که اگر کمسی درنماز جمعه اشتراک نکرد باید در حضور فامیلش اعدام شود ؟)
اسلام وهابی = اسلام امریکایی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است