هزینه نیروهای کشور در بودجه مالی سال آینده پنتاگون
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۶    ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ کد خبر: 111432 منبع: پرینت

آمریکا برای تمویل کامل نیروهای امنیتی افغانستان یک بسته چند میلیارد دالری می پردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، وزیر دفاع آمریکا می گوید: یک بسته چند میلیارد دالری برای پرداخت هزینه نیروهای امنیتی افغانستان در بودجه مالی سال آینده پنتاگون در نظر گرفته شده است.

وی می افزاید: نیروهای امنیتی افغانستان در حال مجهز شدن با انواع گوناگون هواپیماها هستند تا با آمادگی بهتر در میدان های نبرد ظاهر شوند.

آمریکا بر حضور پایدار نیروهای خود در افغانستان تاکید می ورزد و از نظر او، نیروهای امنیتی افغانستان به ادامه پشتیبانی نیروهای ناتو نیازمند هستند.

این در حالی است که با آغاز بهار آینده، نیروهای دولتی افغانستان نبردهای سختی را پیش رو دارند.

کد (16)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این به ظاهر خوش نیتان این مصارف رابه خاطر افغانستان می کشند و اگر نه کنند و در حالیکه بودجه امریکاهم سخت زیر فشار است .راست است که افغانستان برای یک هفته هم از پرداخت مصارف اردو عاجزو کوتاه است چه رسد به مصارف دیگر شقوق و شوون.
ولی با تآسف یک تعداد مردم کوتاه فکر و حتی ایله گوی مانند آقای استاد فریبر به خاطر ملاحظات خود ها شکوه ها می کنند و بد و رد می گویند .بفرمایید اگر کمک خارج نباشد چه و چها خواهد شدو بگذارید این پول ها و لو دست بازی ها در مصرف آن صورت میگیرد بازهم در افغانستان مصرف میشود . امریکا و خارجی ها طبعآ مقاصد خود را دارند .همچنانکه منفعت هرشخص نزد خود او ارجح است حتی ما و شما هم ( بیایید راست و رک بگوییم ) قدرت های بزرگ
هم منافع ملی و کشوری خود را اولتر در نظر دارند .بیایید ریالستیکی فکر کنیم . اگر این کمک ها نباشد ما وشما با این رژیم های برخواسته از تقلب و فی نفسه بی کفایت چه خواهیم کرد .
مرا میدانم با ناجوانی تان به بیگانه دوستی و خدانخواسته غیر ملی بودن و یا نا وطن پرستانه متهم خواهید کرد .اما واقعیت همین است
که این نان ها اگر حکم سنگ را هم دارد چاره ای ما شما چیست واقعات تاریخی مخصوصآ این چهل سال آخیر خاصتآ پانزده سالرا در نظر بگیرید
اگر رهبر یا رهبران ملی و دلسوز و با کفایت میداشتیم ازین پول ها و کمک ها چه بهره هایی به ارتقای منافع ملی میگرفتیم .ولی افسوس و صد افسوس که همگی میگوییم و یکی هم صادقانه عمل نداریم خداوند کارساز شود و اولآ مارا و نفس های مارا توفیق بدهد که درست بسازیم تا این گلیم سیاه را اگر بتوانیم ابلق بسازیم بازهم مرد شده ایم .
م.ندیم کشاورز

>>>   امریکا و دیگر دزدهای غربی صدها برابر این مبلغ از افغانستان درامد دارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است