خونبارترین ماه رسانه ها در 15 سال اخیر
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۶    ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ کد خبر: 111426 منبع: پرینت

ژانویه سال 2016 میلادی خونبارترین ماه برای خبرنگاران و رسانه ها در 15 سال اخیر بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، دیدبان رسانه های آزاد در افغانستان می گوید: در ماه نخست این سال 8 خبرنگار جان باخته و بیش از 20 خبرنگار زخمی شده اند. این در حالی است که به تازگی، 2 خبرنگار در ولایت بغلان مورد گلوله افراد ناشناس قرار گرفته اند.

افزایش بی پیشینه رویدادهای قتل و لت و کوب خبرنگاران در سال 2016 میلادی، نهاد پشتیبان رسانه های آزاد را در افغانستان نگران ساخته است.

دیدبان رسانه های آزاد در افغانستان بیان می دارد: تهدیدهای هراس افکنان سبب خفه شدن صدای رسانه های آزاد در افغانستان نخواهد شد و از دولت خواهان تدابیر شدید امنیتی برای تامین امنیت خبرنگاران می باشد.

کد (16)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دولت متکی به اردویی است که معاش آنرا خارجیها میدهد. پس خارجیهایی که همدوست کشور ماشناخته شده به اردو هدایت مناسب دهد تاوضعیت زیرکنترول قرارداشته باشد چون رسانه زیرنظر اردوکارمیکند چطوراست که رسانه در زیربال اردونا آرام است ؟
تعجب است ازسرحدات هرکسی عبورمیکندهیچ کشوردوست اعتراض ندارد راکت ازخاک پاکستان درروزروشن فیرمیشودکشوردوست اعتراض ندارد پس کشوردوست یعنی چه آیاتماشابین ؟
همین روزها ترکیه هم مردم ترک را در عراق بمبارد دارد امریکاکشور دوست عراق هم تماشابین است. گویا کشورهای دوست درجهان هم تماشابین بوده اند. هرقدر انسان درخاک دوست شان کشته شود برای دوست پروا ندارد.
وطندار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است