ابراهیم زاده: اشرف غنی تفکر ضد طالبانی ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۸    ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ کد خبر: 111405 منبع: پرینت

در نتیجه معامله ای که چندی پیش توسط وزیر اقوام و قبایل در دندغوری صورت گرفت، دندغوری به طالبان سپرده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان،(afghanpaper)،عباس ابراهیم زاده عضو مجلس نمایندگان در اینباره گفت: این تفاهمنامه بر اساس برنامه ای بزرگ و با هدف ناامن کردن شمال، امضا شده است.

این آگاه امور سیاسی در ادامه افزود: این برنامه از سوی کشورهای بزرگ رهبری می شود و هیچ هدفی جز ناامن نگاه داشتن وپیچیده کردن اوضاع امنیتی افغانستان ندارد وگرنه هیچ اجباری وجود نداشته است که این تفاهمنامه امضا شود.

وی، ادامه داد: این کار حکومت، نشان می دهد که اشرف غنی هیچگونه تفکر ضد طالبانی ندارد، بلکه با آنها همکار است و تا جایی که بتواند به آنها کمک می کند. این کمک هم زیر فرمان کشورهای غربی از جمله آمریکا انجام می شود چرا که همین غربی ها هستند که طالبان و تروریست را در افغانستان تمویل می کنند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همه افغانها میدانند که تروریست ها توسط امریکای اشغالگر تمویل میگردد و این متن فوق را نیز تایید میکنم مطمئن هستم که اشرف غنی از تروریست ها حمایت میکند. از زمانیکه اشرف غنی رئیس جمهور شده هیچ خدمتی به این ملت بیچاره نکرده. چرا همه درخواب اند برخیزید تا این غلامان غربی ها را نیست کنیم.
هارون
افغان

>>>   اشرف غنی چون عرضه بهربرداری از منابع خدا دادی افغانستان نظیر پترول گاز ومعادن را ندارد از حملات طالبان بدش نمی آید تا با اعلام نا امنی کیسه خود را از کمکهای بین المللی پرکند.

>>>   دشمن اصلی افغانستان بازمانده گان شروفساد است نه طالبان
جوزجانی

>>>   اشرف غنی بیچاره از خود هیچ کدام نظر وتفکر طالبانی یا ضدطالبا نی ،جهادی یا ضد جهادی ،روشنفکری یاضد روشنفکریی یا....... ندارد او فقط یک نوکر هست که هرچه بادار امرنماید اواجرامیکند.نباید اورا هرروز باچوب ملامتی تنبیه نمود خداوند بادارش راذلیل نماید .

>>>   یک روی سکه رسمی آمریکا به رهبری اسرائیل و روی دیگر سکه عبارت اند از تمامی گروه های تروریستی در هر نقطه دنیا که باشد به خصوص در کشور های اسلامی میباشد و بحث زیاد هم بدرد نمیخورد بعد از حادثه سپتامبر 2001 آمریکا به این نتیجه رسید که بهترین جنگ در مقابل جهان اسلام گروهی را تربیه کرده آن نوع ظلم وستم وحشت که تاریخ بشرنظیر آنرا نداشته روا دانسته و این فاسدین مسلمانان نا مسلمان که فقط همه چیز خودرا در مقابل قدرت و ثروت فروخته حتی در فکر ناموس خود هم نیستند اگر امریکا بخواهد آنرا هم دریغ نمیکنند چه رسد که اینها تفکر ضد طالبانی داشته باشند

>>>   جای تاسف است و سوال این جا است که اقوام مختلف در افغانستان زندگی مینمایند. چرا همیشه برادران پشتون ما دستخوش بیگانگان میشود ؟ معامله میکنند زیر بار میروند اجیر میشوند؟ اگر مفکوره این قوم در راه نیک به فعالیت آغاز نماید به زود ترین فرصت از شر این بدبختی ها نجات پیدا میکنیم
محمد از جاغوری .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است