تیم ملی فوتبال مسابقه دوستانه برگزار نمی کند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۹    ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ کد خبر: 111361 منبع: پرینت

تیم ملی فوتبال قبل از مصاف با جاپان و سنگاپور مسابقه دوستانه برگزار نمی کند.

به نقل از فوتبالنامه، بر خلاف همه انتظارات، پیتر شگرت و فدراسیون فوتبال افغانستان تصمیم گرفته اند تیم ملی افغانستان قبل از روبرو شدن با تیم های ملی جاپان و سنگاپور در اوایل حمل تنها به برگزاری یک اردوگاه تمرینی در قطر اکتفا کند و مسابقه دوستانه نداشته باشد.

با توجه به اینکه پیروزی مقابل سنگاپور می تواند احتمال رسیدن مستقیم افغانستان را به مرحله گروهی آسان سازد، تنظیم مسابقه دوستانه حتمی به نظر می رسید. اگر افغانستان نتواند به شکل مستقیم به مرحله گروهی مقدماتی جام ملت های آسیا برسد، باید در مسابقات پلی آف اشتراک کند که خطر حذف در این مرحله زیاد است.

از طرف دیگر، تا ماه مارس از آخرین مسابقات افغانستان حدود سه ماه می گذرد و یک یا دو مسابقه دوستانه می توانست هماهنگی لازم را میان بازیکنان افغانستان ایجاد کند.

به نظر می رسد شگرت باز هم دست به قمار بزرگی زده است، زیرا اگر افغانستان نتواند به مرحله گروهی مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا برسد، تیم ملی عملا در نیمه دوم سال 2016 و سال 2017 در هیچ تورنمنت رسمی دیگر اشتراک نخواهد کرد. در این حالت، بعید به نظر می رسد فدراسیون فوتبال مصارف گزاف یک مربی خارجی را متقبل شود.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است