فرمان تقنینی جدید در راه اصلاحات انتخاباتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۵    ۱۳۹۴/۱۱/۱۵ کد خبر: 111358 منبع: پرینت

جمعی از اعضای هیات اداری شورای ملی در دیدار با سرور دانش معاون دوم رییس جمهور، مشکل خلای قانونی در مورد تطبیق اصلاحات انتخاباتی، آغاز به کار کمیته گزینش و ترتیب نمودن فرمان جدید تقنینی را به بحث و بررسی گرفتند.

در خبرنامه دفتر ارتباطات معاون دوم رییس جمهور آمده است که معاون رییس جمهور با تاکید بر اهمیت هماهنگی بین حکومت و شورای ملی، تطبیق اصلاحات انتخاباتی و برگزاری انتخابات در سال آینده را از تصامیم غیر قابل تغییر حکومت عنوان کرد و گفت: هیات رهبری حکومت در تطبیق اصلاحات انتخاباتی و برگزاری انتخابات براساس تاریخی که از سوی حکومت اعلام شده است، کوچکترین اختلاف نظری ندارند.

در این جلسه که مسوولان وزارت عدلیه و اداره امور ریاست جمهوری نیز حضور داشتند، اعضای جلسه نظریات خویش را در خصوص برطرف شدن این خلاء قانونی و مشکلات مرتبط با آن ابراز داشتند.

پس از بحث مفصلی که در زمینه صورت گرفت، قرار شد تا در زودترین فرصت ممکن، هماهنگی های لازم بین حکومت و هیات اداری هردو مجلس شورای ملی اتخاذ گردیده و فرمان تقنینی جدیدی برای رفع خلاء موجود ترتیب شود.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از شتر پرسیدن که شتر جان گردنت کج است شتر گفت برادر جان کجای من راست که از کردنم می پرسی . کدام تقنین و کدام تطبیق . اوضاع اقفانستان روز تا روز بدتر و بدتر شده روان است ودر کشوری که امنیت نباشد کدام انتخابات ؟؟؟؟
سیفی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است