دانش: اصلاحات انتخاباتی قابل تردید نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۶    ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ کد خبر: 111235 منبع: پرینت

تادامیچی یاماماتو معاون نماینده خاص سرمنشی سازمان ملل متحد برای افغانستان با سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دفتر ارتباطات دانش، در این دیدار سرور دانش تصریح کرد که برگزاری انتخابات در سال آینده خورشیدی کاملا واضح است و دولت وحدت ملی مصمم است تا انتخابات را در سال آینده برگزار نماید. وی تاریخ های دقیق برگزاری انتخابات را که به صورت متفاوت از سوی مراجع مختلف اعلام شده را قابل جمع و نزدیک به هم دانست.

معاون ریاست جمهوری افزود: پیشرفت های قابل ملاحظه ای برای حل مشکلات و مسایل انتخابات افغانستان به وجود آمده است و تلاش های بیشتری نیز در جریان است تا برای تمامی این مشکلات در آینده نزدیک به راه حل نهایی برسیم.

وی همچنان گفت: اصلاحات انتخاباتی مطابق برنامه ادامه پیدا خواهد کرد و دولت در این زمینه جدی است. دانش تاکید کرد که اصلاحات انتخاباتی به هیچ صورت قابل تردید نیست.

دانش با اشاره به مشکلی که به خاطر رد فرمان تقنینی ریاست جمهوری از سوی مجلس نمایندگان به وجود آمده گفت: بزودی در مورد خلاء قانونی که پیش آمده نیز به دستاوردهای مهمی خواهیم رسید. وی اطمینان داد که رایزنی ها، طرح و پیشنهادهای قابل قبولی برای حل این خلاء قانونی انجام شده است.

معاون نماینده خاص سرمنشی سازمان ملل متحد برای افغانستان با ابراز این مطلب که کشورهای کمک کننده و دوست افغانستان علاقمند به همکاری برای برگزاری انتخابات در افغانستان هستند، گفت: کشورهای کمک کننده و دوست افغانستان و همین طور سازمان های بین المللی با جدیت موضوع انتخابات افغانستان را پیگیری می کنند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است