رییس عمومی تربیت بدنی، رسما معرفی شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۲    ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ کد خبر: 111061 منبع: پرینت

سرور دانش معاون رییس جمهور، همایون خیری رییس عمومی تربیت بدنی و سپورت را به مسوولان و کارمندان آن اداره معرفی کرد.

معاون رییس جمهوری در محفلی که با حضور مقام های عالی رتبه دولتی، نمایندگان مردم در شورای ملی و جامعه ورزشی کشور برگزار شده بود، گفت: اداره ورزش یک اداره مسلکی و غیر سیاسی است و مداخلات جانبی این اداره را از رسیدن به هدف اساسی آن باز می دارد.

در خبرنامه دفتر ارتباطات سرور دانش، معاون رییس جمهور ضمن ابراز قدردانی از روسای پیشین ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش که در شرایط دشوار، خدمات ارزشمندی را برای ورزش و جامعه ورزشی کشور انجام داده اند، بر مکلفیت حکومت در جهت تقویت اداره ورزش و انکشاف ورزش های ملی و محلی در کشور تاکید کرد.

معاون رییس جمهور گفت: بر مبنای حکم قانون اساسی، حکومت در زمینه تقویت اداره های ورزشی و انکشاف ورزش در سطح ملی و محلی مکلفیت دارد و ما در هیات رهبری حکومت به این مکلفیت ها و ضرورت های جامعه ورزشی کشور علاقمندی خاص داریم.

دانش تهیه و تصویب اسناد تقنینی مربوط به اداره های ورزشی به خصوص ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش را یک ضرورت جدی عنوان کرد و از جامعه ورزشی کشور نیز خواست تا در جهت رشد و تقویت ورزش در کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

معاون رییس جمهور ضمن تاکید بر ضرورت جدی هماهنگی های نظام مند، بین ریاست عمومی تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک اظهار داشت: امروزه در جوامع انسانی ورزش به نماد و سنبل وحدت، همدلی و تقویت روحیه ملی تبدیل شده و رهبری اداره های ورزشی ما نیز می توانند با مدیریت سالم اداره های ورزشی در جهت تقویت روحیه وحدت ملی در کشور و کسب افتخارات بیشتر توسط ورزشکاران در عرصه بین المللی و ملی افتخار آفرینی کنند.

دانش دستاوردهای ورزشی ورزشکاران را به خصوص پیروزی های اخیر تیم های ملی فوتبال و کریکت را قابل قدر دانست و از رهبری جدید ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش خواست تا جهت تقویت این اداره و انکشاف ورزش تلاش کند.

همایون خیری رییس جدید ریاست عمومی تربیت بدنی نیز ضمن تقدیر از اعتماد رهبران حکومت وحدت ملی مبنی بر تقرر وی در آن اداره، تعهد سپرد که برای خدمت به ورزش وجامعه ورزشی کشور و همچنین هماهنگی بین آن اداره و کمیته ملی المپیک تلاش خواهد کرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است