جز اینجا، همه جا روشن است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۲    ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ کد خبر: 110996 منبع: پرینت

ملت عزیز و شدیدا دوست داشتنی ما همچنان از داشتن برق محروم هستند، کاری هم غیر از خاراندن سر ندارند.

از کره ماه هم که کره زمین را ببینید به غیر از افغانستان همه جا روشن است. آقای دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع می گوید: عملیات در دند غوری نتیجه مثبت داشته است و ما طالبان را در طول چند روز گذشته از چلو صاف بیرون کشیدیم و خود چلو صاف را بلعیدیم اما مقام های امنیتی بغلان می گویند: طالبان نمی گذارند ما نزدیک پایه های برق در دند شهاب الدین شویم. اینها خیلی خطرناک هستند و تمام ساحه پایه را ماین فرش کرده اند و از قریه جات اطراف پایه هم مثل نقل و نبات بر سرمان مرمی فیر می کنند و آنها معتقد اند که پایه های برق میراث پدرکلان ما است که به شما یک کیلو هم نمی دهیم...

طالبان هم اطلاعیه داده اند که انفجار آنتن کار ما نیست. خود حکومتی ها یک شیاطینی هستند که با راکت پایه را منفجر می کنند و تخریب اش را می گذارند به حساب ما آدم های خوب و خجالتی... و ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان هم گفته است که اگر کارمندان شرکت برق بیایند پایه را ترمیم کنند به جان مادکلان مادری ملا عمر که ما کله آنها را نمی بریم فقط لطف کنند اینهمه دَو و دشنام مردم را از سرمان خلاص کنند که ما از خود دین و آخرت داریم، نشود که به جای بهشت درگیر پرونده های برق در آن دنیا باشیم.

فعلا طالبان مدعی هستند که ما با پایه برق پدرکشتگی نداریم و اصولا جهادمان علیه پایه های برق نیست و هر کسی می گوید ما برای دشمنی با برق مبارزه می کنیم چیزی پایه و مایه و ... در افغانستان است از بین می بریم؛ مقام های امنیتی بغلان که تا حالا نتیجه مثبت نگرفتند آرزو می کردند که ازبکستان همان برق شان را از تاشکند به ما می فرستاند تا اینهمه کشته و زخمی در راه ترمیم برق نمی داشتند. وزارت دفاع نیز هنوز فکر می کنند چیزی طالبان در دند غوری است تصفیه شده است و باید حالا در یک دند دیگر تصفیه سازی را شروع کنند و بخاطر اینکه مردم اصلا نگران آینده بغلان نباشند دند غوری را بیاورند کابل و مرکز ولایت را از پلخمری ببرند به ولسوالی بغلان مرکزی و تخار و بدخشان و فاریاب را هم مثل شلغم شوربا درهم و برهم کنند.

فعلا تمام امید مردم افغانستان در نبود برق به طالبان است که از خر شیطان پایین شوند و بگذارند حکومتی ها آنها را بکشند تا همه جا روشن شود و ببینیم چه اتفاقاتی در سطح جهان افتاده است و چند کشور سقوط کرده است و اصلا جهان نابود شده است یا خیر؟ و اگر نمی خواهند از خر شیطان پایین شوند به خود شیطان اجازه بدهند تا یک برق موقتی دیگر از بودجه مخصوص اجنه به مردم ما بدهند تا بفهمیم در این تاریکی و گدو ودی در همین دنیا زنده هستیم یا نه و اگر زنده هستیم خواهشا لطف کنید شارژر موبایل مان را پیدا کنید که ناف موبایل مان هم در این درگیری ها رررررفت.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اینها همه بخاطر اعلامیه دولت است، که دولت همیشه به روس ها یاد آوری میکنند که ما در جبهه جنگ علیه تروریزم هستیم، اگر ما نباشیم، تروریست های ازبک و چیچین و تاجک ترکمن و دیگر تروریست ها داخل خاک شما میشوند و غیره.
حالا روس ها نیز میگویند که ما در جبهه انتقال برق از شوروی سابق به افغانستان قرا داریم. اگر ما بخواهیم، چهاریک کشور شما را و شهر کابل شما را و یانیم آن راو یا همه آن را به تاریکی تبدیل میکنیم.
بناً دیگر هر روز راجع به چبهه جنگ خویش علیه تروریست ها، در گوش ما پف نکنید، که در آنصورت تمام شهر کابل و افغانستان را به تاریکی گور مانند تبدیل خواهیم کرد.

>>>   سرافراز و سربلندب باشی ثاقب عزیز


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است