این دختر مدل نیست! مشاور شورای امنیت ملی افغانستان است (عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۱    ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ کد خبر: 110992 منبع: پرینت

این بانوی مجلله که در زیر مشاهده می‌کنید، نعوذ بالله کدام زن مدل یا رقاصه و ... نیست؛ بلکه "بهاره جلالی" مشاور عالی شورای امنیت ملی افغانستان است!

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201601/201601300856092051.jpg

قریب به سه ماه است که بهاره جلالی دختر تک دانه و نازدانه علی احمد جلالی به صفت مشاور جناب حنیف اتمر در شورای امنیت ملی منصوب شده است.

علی احمد جلالی که زمانی در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده بود ولی پس ناکامی در انتخابات از جانب جناب کرزی به عنوان وزیر داخله معرفی گردید، تابعیت آمریکایی دارد و دختر نازدانه شان نیز آمریکایی الاصل می باشد.

خانم جلالی که در سواحل آمریکا دق آورده بود به توصیه پدرش در دانشگاه افغان امریکن در کابل تدریس می کرد و از آنجا که هزینه رفت و برگشت به آمریکا و کابل سرسام آور بود و تدریس در دانشگاه تنها پول آرایش این خانم می شد، به توصیه آمریکایی ها به جناب حنیف اتمر معرفی شد تا هم به ایشان در باره مد و فیشن در آمریکا مشورت بدهد و هم مخارج و هزینه های سفر به امریکا از بودجه شورای امنیت ملی پرداخت شود.

وی در شورای امنیت ملی علاوه بر کرایه خانه و مخارج رفت و آمد به آمریکا و دیگر هزینه های جاریه، هفت هزار دالر معاش ثابت می گیرد و این با احتساب دیگر هزینه های بهاره خانم به بیست هزار دالر در ماه می رسد.

چگونه است که یک دختر متولد آمریکا و بزرگ شده آن کشور، مشاور عالی در امینت ملی افغانستان باشد تا در مهمترین مسایل امنیتی، نظامی و راهبردی کشور، نظر مشورتی و کارشناسی ارایه دهد؟

وقتی می گویند قحط الرجال است نگویید نیست!!!

باید به خاطر داشته باشید در زمان سلطان کرزی که جناب متفکر صاحب هم برای رفت و آمد نزد رولا خانمش در آمریکا ماه یکبار و یا هم دو بار سفر می کرد و از پول های زیر میزی استفاده می کرد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ساعت اتمر هم خوب تیر هست با این نازدانه پدر

>>>   این حکومت خیلی وضعیت اش خراب است من چی بکنیم بخدا.
ع

>>>   ببینید حکومت جعلی افغانستان از خود هیچ اختیاری ندارد و تمام امور داخلی به وسیله امریکا اداره می شود . این خانم هم برای خوشگذرانی مقامات وطن فروش افغانستان است . ملت افغانستان در فقر به سر میبرند و یک موشت وطن فروشانی مانند عین و غین بی خیال مردم هستند و خوشگذرانی می کنند . هلاک باد وطن فروشان و دوستان امریکایی شان .
والسلام حبیب الله یوسفزی

>>>   لعنت بر این کسانیکه به سرنوشت افغانستان بازی میکنند این جلالی که خود را پاک و وطنپرست میدانست خداوند رسوایش کند

>>>   این پالیسی غربی هاهست که دختران زیبارو را در دفاتربلندحکومتی ویادرتمام ادارات دولتی جابجانماینده تامسلمانان کمی به بیراهه روان شوند.
ع

>>>   دولت که درسری پای خود استاده نباشد هرفسا درآن دولت جای گزین میشود جلو شان گرفته نشده همن است که دولت درفساد جای گاه دوم رادارد

>>>   بر پدرش .... که مدل است رقاصه است و یا ..... در پوهنتون امریکائی دختران را به داشتن هر یک چند دوست پسر و طفل نا مشروع تشویق مینمود ... بر پدرش که چنین جانوری را تربیه نموده

>>>   مشــــــــــــــــاور در کدام بخش ؟؟؟؟

>>>   سلام.
وقتیکه دولت متقلب وفاسد باشد .مشورین متقلب واستفاده جو نیز در کنارش بهره بر داری میکند.دوعای سرنگونی دولت قلابی را کنید.
سعید.

>>>   جالب است شما به مد و فیشن چی کار دارید شاید فهم و دانش این پست را داشته باشد. مگر میشه معیار قضاوت تان طرز لباس و یا اندام یک خانم باشد ؟؟؟
رامین

>>>   هردم از این باغ بری میرسد
تازه تر از تازه تری میرسد
تازه تر از تازه تری خیلی خوب
از اسپ چرا کره ....میرسد
جاغوری

>>>   روز تا روز سازش گری ومعامله گری ورفیق بازی وقومگرایی های جناب ریس جمهور وهمکارانش واضح میگردد حنیف اتمر این معامله گر کمونیست دواتشه که خودشبحیث مشاور امنیت ملی از جانب اشرف غنی تعین ومقررگردیده کدام کاری به نفع دولت ومردم نکرده بجز خوش گذرانی ورفیقبازی این خانم دختر جلالی ....که نه در افغانستان تولد شده ونه از قانون ومقررات این کشور خبر دارد وقتیکه گفته میشود اشرف غنی ریس جمهور قومگرا ومعامله گر است بخاطریکه منظوری تمام این دسته مردم از طرف ریس جمهور منظور میگرددبدون نظر ان هیچ نوع مقرری های همچونی صورت گرفته نمیتواند .

>>>   خدایا این تکنوکرات ها که تعهد راستی و صداقت داشتند چگونه می خواهند دار و ندار این کشور را تاراج کنند؟

>>>   کاملا درست است . متاسفانه تمام وزارتخانه ها پور از امریکای زاده ها است. دولت امریکا جاسوسهای بیشماری از خود افغانها تربیت کرده است و در مقامهای کیلیدی برای امریکا غربیها جاسوسی میکند.

>>>   مربی داری مرحبا بخور ، برادر !

>>>   از براي خد! اگر اين موضوع واقعيت داشته باشد. اين چه ظلم است، كه شوراي امنيت غرقِ در فساد اين حكومت فاسد در حقِ مردمِ افغانستان روا مي دارد. دركشورِ كه هزاران جوان تحصيل يافته اش درفقرِ وتنگ دستي به سر مي برند وآذوقهء صبح وشامِ خود را نه دارند ودر هر شرايط سخت ونا گوار خاكِ خودرا ترك نه كرده اند، به عِوَض اينكه براي اين مستحقين كار داده شود. بر عكس، پول هاي بيت المال اين مملكت را به جيب كساني مي اندازند، كه در أمريكا زنده گي مرفه وآرامِ داشته ودر عيش ونوش به سر مي برند. مانند اين دختر.

>>>   علی احمد جلالی افغان مترقی وای به حالت وبا این عکس جالب فامیلی . در دستگاه طالبان شاید بازهم و زیر باشی .
عبدالله ریحان

>>>   یک ذره هم در این شکی نیست تما می .... های سا بق پسران و دختران خود را در بدنه دولت به این نا م و ان نام جا زده اند مثل هما یون محتاط پسر عبد الحمید محتا ط سا بق معاون ریس جمهور در وقت ببرک کا رمل که رییس عمو می تو زیع تذکره های برقی مقرر شده است و خود متپکر دوم ...صفت نیز زما نی مشاور اقتصادی ببرک کا رمل بود پشتو نها را...زد و نه فهمیدند و به این .... رای دادند که امروز پشمیا ن میبا شند .
زمری

>>>   هى مردم چرا ؟ مگر امان اله چنين نبود ؟
اين ها هم از جواسيس انگيس استند خدا كند كه مانند اما ن. اله از
بادار خود روى گردان نشوند وگر نه واى بر حال شان
ح. ع

>>>   فرهنگ قبیله با چور چپاول ... وطنفروشی .... و دزدی گره خورده است۰ باز در لاف و پتاق خیانت و تقلب از همه پیشتر هستند و سر خود را هم مانند کرزی بالا میگیرند۰
از آن طرف دیگر آن دزد هواپیما سلطانزوی که خودش به حیث بوت پاک خاص غنی معاش فوق العاده دالری چور میکند زن خودش را با عین امتیازات فوق العاده پیش خدمت خاص زن غنی کوچی در ارگ مقرر کرده۰ معلومدار است که پول مصرف آن از دسترخوان غریب ترین و بیچاره ترین شهروندان این کشور دزدی میشود۰

>>>   بسیار بسیار زشت و... منظر است؛.... سر کسی که این کچالو را مدل دیده است.

>>>   اولتر از همه سلام و احترامات خود را خدمت شما و دست اندر کاران بحش خبری شما تقدیم میدارم
بعد از سلام عرض میدارم اینکه مردم بیچاره افغانستان در چه حالت هستند و این پ....در چه عیش و نوش.
با احترام
انصاری

>>>   وای بر حال این ملت که در چنگ دزد ها افتاده است حنیف اتمر از کجا کرد شرکت قرشی را که برادرش در راس آن است آیا قبل از وزارت های وزارت انکشاف دهات ، معارف و امو ر داخله این شرکت را داشت و یا بعداٌ از پول همبستگی ملی ، اعمار مکاتب و لوژستیک و قره وانه پلیس ملی این شرکت را ایجاد کرده است کجا وجدان و کجا پرسان !
وطنوال

>>>   خوبی ‌آغای ‌اتمر ‌رنجش‌گل ‌خیالش ‌راحت ‌‌ماش ‌از ‌دولت ‌چه ‌از این ‌بهتر ‌میتونه ‌باشه ‌خدا ‌لنتتان ‌کند ‌مردم ‌رو‌ بازیچه‌ خودتان ‌ساختت
‌سید احمد ‌وفا ‌تهران

>>>   باید جهاد کرد و عملیات انتحاری کنیم تا مشکلات کشور حل شود .
هراتی - هرات

>>>   او جان گورها! این عکسهای جوانیهای مرا از کجا پیدا کردید که در اینجا بنام بهاره جلالی ماندید.
پری گل معلمه متقاعد لیسه عایشه درانی کابل

>>>   این در کدام فرهنگ است که مشاور یک مقام برای خود هم مشاور داشته باشد از مشاوره مشاوراش حنیف اتمر مشاور امنتیت دفتر ریس جمهور بخود مشاور دیگری گرفته مردم از بیکاری داد میزنند وزیر فقر زندگی میکنند اما این ظالم ها به هردوست ورفیق خود بست های دلخواه میسازند ودر رفیق بازی غرق اند تا در خدمت مردم باشند این هم یکی از وعده ریس جمهور بود که گفته بود بست های موازی واضافی رانمی خواهم پس این چیست موازی یا اضافی .

>>>   مقصر اصلي خود ما هستيم كه در انتخابات دروغين از اين وطن فروشها حمايت كرديم.راه حل بحران فقط يك انقلاب بر ضد اين حكومت و محاكمه انها و نيز محاكمه حكومتداران قبلي است.
سيد حسين هاشمي

>>>   من تاجیکم ،
تاجیک بدنیا آمده ام
تاجیک زندگی می کنم
تا زنده ام تاجیکم
من نه اوغان هستم و نه اوغانستانی ، این اسم و رسم هویت من یعنی هویت تاجیک را بر نمی تابد.
زیرا اوغانستان و اوغانستانی هیچ یک از عناصر اساسی تشکیل دهنده ای هویت من که فرهنگ و زبان و جغرافیای تاجیک است برنمی تابد .
تاجیک بدون زبان وفرهنگ پارسی و سرزمین خراسان هویت ناقصی خواهد بود.
من تاجیک پارسی زبان خراسانی ام،
من به این هویت و به این سرزمین افتخارمیکنم که زبان من افتخارات فرهنگی من جز افتخارات فرهنگی جهانی است .
امروز بزرگترین کانون هایی جهانی شعارشان برگرفته از فرهنگ و زبان من است .
سازمان ملل متحد برپایه این شاعر شعر زبان پارسی شکل گرفته ،
بنی آدم اعضای یکدیگراند
که درآفرینش زیک گوهر اند
چو عضوی بدرد آورد روز گار
دیگر عضوها را نماند قرار
تو که از محنت دیگران بی غمی
نشاید که نهند نامت آدمی
امروز درمقابل کاخ سازمان ملل متحد در شهر وین کشور اتریش تندیس هایی چهاردانشمند و فیلسوف پارسی زبان ،
ابوعلی سینا بلخی
ابوریحان البیرونی
حکیم خیام نیشاپوری
زکریای رازی
زینت بخش این کانون بزرگ جهانی و افتخار زبان پارسی و این حوزه تمدنی است .
من به کجای اوغان و اوغانیت افتخار کنم که خود را اوغان یا اوغانستانی بنامم ؟
من تاجیک ،پارسی زبان ، خراسانی ام .

>>>   از مشاورین پکولکی و شبشکی چیزی حاصل نشد میشود که این مشاور به درد بخور باشد.

>>>   امنیت ملی امروز پست ترین ارگان در دولت وحشت ملی شده است. خدا خیر این ملت بیچاره را بیاره.
هارون افغان

>>>   شما فساد کنید دالر غارت کند پولیس برای حفاظت شما جانش را قربان میکند

>>>   رهبر جمعیت اسلامی و وزیر خارجه کشور تابعیت انگلستان را داشت............ .....

>>>   تمام ... را که کرزی بنام قوم و زبان از هر کنج دنیا جمع کرد و به اوغانستان آورد جز دزدی خیانت و چور چیزی دیگری درین کشور انجام نداند۰
این جلالی خودش وقتی وزیر داخله نصب شده بود گفته بود یک لست دزدان را فاش میکند ولی با لیستش یکجا رفت و گم شد۰ چون خودش دزد و...است۰ این دختر مادرش امریکائی است و در امریکا بزرگ شده۰ نه فارسی درست میداند و نه اوغانی۰ سوال اینست که از او چگونه وبه چه قسم کار میگیرند؟
مشاور امنیت ملی کشور هههه

>>>   برادر عزیز من تاجیک، پارسی زبان، خراسانی!
تنها افتخار کردن به گذشته نیاکان ما و غنای فرهنگی، دردی دوا نمیشود. بهتر است از از آن آموخته ها چیزهایی را در عمل پیاده کنیم.
چه مثال زیبایی از فرهنگ زیبا و غنی ما داده اید. (بنی آدم اعضای یک دیگرند ... الخ)
در این شعر پر معنی گفته شده بنی آدم اعضای یکدیگر و نه آنکه تاجیکان اعضای یکدیگر اند...
همه ما انسان هستیم و بنی آدم، کسانیکه هنوز هم دنبال قوم و قومگرایی میگردند جز جهل و بیخردی، چیز دیگری را دنبال نمیکنند.
ضرب المثلی داریم که میگویند: عالم بی عمل مانند زنبور بی عسل است.
خوشبخت و خوشوقت باشید!
یک تاجک دیگر اما اول تر از همه یک انسان و یک افغان!

>>>   بنده کسی هستم که مدت ها در جنرال قونسلی جده ایفای وظیفه نموده ام . یک تعداد کارمندان محلی باید همرای ایشان فسخ قرار داد گردد اشد ضرورت است تا قونسل صادقی منفک گردد. چون سال مالی ختم گردیده زمان تجدید قرارداد ایشان فرا رسیده است. کسانیکه فسخ قرار داد شوند .اسم های شان قرار ذیل است.
1- عبدالطیف هیروی نمبر یک کمیشنکار
2- عتیق الله
3 - پهلوان مستخدم
4- قونسل عزیز ما صادقی صاحب . منفک گردد نه ختم وظیفه

>>>   نور چشمی احمد ضیا مسعود یک بچه گک ۲۱ ساله هم که ۱۶ هزار دالر معاش میگیرد، مشاور اتمر در شورای امنیت است!!!! نوش جان شان که در بین خود شان نه پشتون، نه تاجیک نه پنجشیری و نه ........ طرح نیست ولی ما احمقها چالان هستیم تا حقایق را زیر نام تاجیک و پشتون و غیره و غیره پنهان کنیم!! راست گفته اند که : تا ... در جهان باشد مفلس در نمیماند!!!!!!!

>>>   fاینګونه خیلی مثالهای دیګر
احسان از ارزان قیمت

>>>   سلام خدمت همه!!!!
قبل از این ابراز نظر نموده باشم خواستم به این نکته اشاره نمایم، که جهل، نادانی، فساد و خیانت در وجود همه اقوام این کشور ریشه دوانده است. پس اگر واقعاً مردم افغانستان مسلمان و یکتاپرست هستند باید بدیده های پوچ و بی معنی مانند قوم گرائی و غیره را کنار گذاشته و طبق هدایت خداوند متعال اتحاد و برادری را روی دست گیرند، در غیر آن حالات از اینهم به مراتب بدتر خواهد شد.....
حالا در مورد نظام های دموکراتیک (بعد از سقوط طالبان) که اخیراً در کشور پیاده شده اند چنین وانمود میگردد که همه کادرهای رهبری اصلاً آنقدر بی ظرفیت، بی استعداد و بی سواد بوده اند که هر مقام برجسته آن حتی با کمک ده ها مشاورین داخلی و خارجی نتوانسته اند حد اقل حاکمیت مطلق دولت داری را در شهر کابل به اجرا گزارند. یعنی تا زمانیکه پول هایبیشمار جهان در کشور سرازیر بود خارجی ها بنام مشاور اجرای وظیفه مینمودند و حالا هم بقایای آنرا کاسه لیسان داخلی فرو میبرند. این همه بدبختی های شرم آور همهناشی از بیپروائی و بی مسؤلیتی مردم و ملت افغانستان است، که از دالخور شروع تا به هوتلی و پادوان در حق ایشان ظلم میکنند و در مقابل هیچ عکس العمل هم دیده نمیشود.
ای مردم حمت و شهامت تان چه شد؟؟؟؟ تا به کی این همه بی عدالتی ها را تحمل میکنید؟؟؟
یا الله! ما را هدایت کن و حمت نصیب گردان تا این همه ظلم و ستم را ریشه کن سازیم!!! آمین....

>>>   ....به کسانی که زمینه آمدن امپریالیزم خون آشام را به کشور عزیز ما افغانستان مهیا ساخته است.
... بر تنظیم های نوکر و فروخته شده هفت ګانه و هشت ګانه به امریکا هه هه هه!!!!
ذکی از هرات باستان

>>>   عـــــکس فامیلی است چی مشکلی دارد؟؟؟؟

>>>   ازطبقه که همیشه سروکارش باتکنالوژی و درجریان اطلاعات دوراست که چنین فکر آیده های را دروجودش راه دهد این ناامید کننده است و اقعا مارا میبرد به دوران های قبل....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است