اینجا کسی به من حوریه نمی دهد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۹    ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ کد خبر: 110979 منبع: پرینت

نهادهای امنیتی و نظامی کشور با خود فکر می کنند که چه باید کرد تا معضل برادران ناراضی که علاقه شدید به پوشش چادری دارند حل شود و وجدان آنها همراه حامیان آنها در حکومت آسوده شود.

یکی از این دیوهای بیابانی را که اتفاقا چادری هم بر سر دارد می آورند در داخل جلسه و می پرسند:"خُب برادر ناراضی چرا با پوشش زنانه می خواهی خودت را منفجر کنی؟"
برادر ناراضی می گوید: می خواهیم ثابت کنیم که زنان و مردان ما همه به صورت برابر عاشق انفجار کردن هستیم.

نهادهای امنیتی پیش وجدان خود شرمنده می شوند و با خود فکر می کنند که باید یک کاری کنند. می روند و چند میلیون دالر هزینه می کنند و از کشورهای مختلف با هزار زور و عرق ریزی یک دستگاه تغییر جنسیت می آورند افغانستان و به این برادر ناراضی می گویند: حالا خودت الحمدالله خواهر ناراضی شدی و از همین لحظه شما مرد نیسیتد بله زن هستی. حالا راضی شدی تا وجدان ما آرام بگیرد.

خواهر ناراضی گفت: نه من باید خودم را انفجار دهم چون دلم طاقت نمی کند مانند خلطه چکه در این دنیا بدون مصرف باشم و همین می شود که خواهر ناراضی خودش را انفجار می دهد و همه می روند آن دنیا. بعد مسوولان نهادهای امنیتی در کشور که حالا در آن دنیا تشریف فرما شده اند به خواهر ناراضی می گویند: حالا راضی شدی تا وجدانمان آرام بگیرد و مقام های عزیز در حکومت هم خوشحال شوند.

خواهر ناراضی گفت: نه من راضی نیستم. چراجنسیت ام را تغییر دادید؟ نه من از شما شکایت دارم، حالا اینجا کسی به من حوریه نمی دهد؛ من راضی نیستم.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است