اشرف غنی: تروریست ها از روسیه وارد می شوند!!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۰    ۱۳۹۴/۱۱/۴ کد خبر: 110597 منبع: پرینت

رییس جمهور اشرف‌ غنی طی صحبتی با شبکه تلویزیونی آمریکایی سی ان ان گفت: تروریست‌ها از روسیه، چین، تاجیکستان، ازبکستان، پاکستان و کشورهای عرب با هدف استفاده از خاک افغانستان وارد کشور می‌شوند.

وی افزود: تروریستها از روسیه، چین، ازبکستان، تاجیکستان، پاکستان،کشورهای عرب و آسیای میانه به افغانستان می‌آیند که با مردم افغان مشکلی ندارند و تنها از خاک افغانستان برای آموزش و تقویت و احیای مجدد خود استفاده می‌کنند.

رییس‌جمهور افغانستان ادامه داد: به نظر می‌رسید، در اوایل سال 2015 میلادی، شبکه القاعده از بین رفته اما چنین نبود و این گروه در حال احیای مجدد است.

این در حالی است که اشرف‌غنی در حاشیه این اجلاس با «اشتون کارتر» وزیر دفاع آمریکا، دیدار کرده و در مورد مأموریت آموزشی، مستشاری و کمک به نیروهای افغان، وضعیت امنیتی و نقش هواپیماهای جدید افغانستان در عملیات‌های نظامی نیز گفتگو کرده است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باید نام کوریای شمالی را هم میگرفت تا امریکائی ها خوشنود میشدند همانطوریکه نام روسیه را گفته است باید میگفت :
از روسیه ، چین ، کوریای شمالی ، سوریه ، ونزویلا ،کوبا ، وایران وارد افغانستان میشوند شما به ما طیاره بدهید
ر

>>>   شرم باد بر شما که هم میدانید و هم مثل ... به خود نمیگیرید

>>>   دیگر دورغ یاد نداشتی یا باز خلته ات را دلر پور کردن یا از پاکستان ترسیدی نه گپ های بیک ریس جمهور میماند نه سیاست برو شرافت مندانه استعفا کن بگو مه دیگر نمتوانم که زیاد دروغ میگی
مسافرجبری

>>>   تروریست ها از پاکستان وارد می شوند و اشرف‌ غنی گروه های تروریستی را حمایت کرده است.

>>>   اشرف غنی روده قاق از ترس پاکستانی ها گفته نمی تواند که طالبان ازخاک پاکستان استفاده نموده و داخل خاک افغانستان می شوند .

>>>   درست نگفته توروریست فقط اعراب وپشتون

>>>   وی همچنان اضافه کرد که درین اواخر قاچاق مواد مخدره نیز از روسیه به افغانستان ازدیاد یافته است و سالانه هزاران تن مواد مخدره از روسیه به افغانستان قاچاق میشود.

>>>   رئیس جمهور باید چیزی بگوید که امریکا خوش شود وبعد سلاح یا طیاره بدهد !

>>>   رئیس جمهور ضمنا از نقض حقوق بشر وحقوق زن در روسیه نگرانی شدیدش را ابرازکرد وگفت افغانستان ازین بابت خیلی تشویش دارد وبعد گفت به ما طیاره بدهید وزیرخارجه امریکا ازین نظر رئیس جمهور افغانستان ابراز قدر دانی کرد ووعده نمود که چند تا طیاره زنبورک دیگر هم به افغانستان میدهیم
گیلگمش

>>>   تا كي به چشم مردم خاك مي پاشيد، مردم وجهان را فريب مي دهيد، كه گويا تروريست ها از رؤسيه وفلان، فلان كشور مي آيد، اين حرف ها به جز أغوا نمودنِ أفكار وأذهان مردم وكتمان حقايق چيزي ديگري نيست. شما كه اين حرف ها را مي زنيد، أصلاً ارادهء براي از بين بردن تروريست ها نه داريد. ورنه حالا يك فردِ عادي افغانستان هم ميداند، كه تروريست كيست واز كجا مي آيد.

>>>   اشرف غنی مغز متفکر جهان میباشد بعد از کلی اندیشه و فکر فامید که ترورستها ازکدام کشور هاوارد افغانستان مشود والا چک چک دارد

>>>   اشرف غنی مغزش به علت اینکه بسیار از آن کار کشیده آسیب دیده است و مثل دیوانه ها سخن می گوید. اصلا خودش می فهمد چه می گوید؟ شاید می فهمد ولی خودش را به نافهمی می زند.

>>>   اقای غنی در مقابل بادارش امریکاییها کاملا زبانش بند میماند و ایشان مجبور به دروغگوی میشود. متاسفانه ایشان از حقیقت چشم پوشی میکند. ایشان گفته نمیتواند که تروریستهای بین المللی توسط سربازان و مربیان غربی امریکای در پایگاه بگرام و ننگرهار هلمند وزیرستان تربیت و تولید میشود. خدایا چرا انسانهای درغگو را بالای مردم افغانستان حاکم میکنی؟
احمد

>>>   چه ربطی به روسیه دارد ؟ روسیه که داره با تروریست ها می جنگد , امریکا و ناتو از ۲۰۰۱ توی افغانستان هستند اینها دارند تروریست می سازند و پاکستان ! درضمن اگر منظور رئیس جمهور , چچنی ها است باید می گفت چچن نه روسیه - به احتمال زیاد هم مواد مخدر از روسیه قاچاق و وارد کشور می شود وگرنه افغانستان اصلا قاچاق مواد مخدر ندارد تقصیر ما نیست , تقصیر روسیه است - حرفهای آمریکایی پسند زد

>>>   خو ب است که دروغ می گوید مقصد دورغ بگویی تا چیزی هم نسیب افغانستان شود اگر چند طیاره مفتی کده افغانستان بیاید چی می شود ؟ این یک دستاورد است . دیگران هزار دروغ در افغانستان گفتند به جایی نرسیدند مگر بد است که دروغ بگویی و طیاره بیاوری .

>>>   اشرف غنی درضمن دیدار با جان کری گفت روسیه باید از جزیره کریمیه خارج شود در غیر آن از طرف افغانستان به تحریم ها مواجهع خواهد شد جان کری ازین بابت خیلی خوش شد !

>>>   دروغ است بخاطریکه امریکا بادار غنی وکرزی وکابینه اش
است وامریکا با روسیه مناسباتش خراب است وغنی طرف
داری ازامریکا میکند این بد کرده ازین بفهمید که غنی هرانچیزیکه امریکا بگوید عملی میکند.

>>>   روسیه یک کشور بزرگی است و تنها منحط به مسکو پایتخت این کشور نمیشود. مناطق چیچن و داغستان نیز مربوط به قلمرو کشور روسیه میشود. یکتعدادی از مردم این مناطق به افغانستان و پاکستان میایند و در پهلوی داعش و طالبان میجنگند. چندی قبل در جلال آباد یک فامیل چیچنی با پاسپورتهای روسی دستگیر شدند و از نزد شان سلاح و مواد منفجره بدست آمد.
آقای غنی دولت روسیه و یا چین را متهم به فرستادن این افراد نکرده است بلکه فقط حقیقت را گفته که این افراد از این کشور ها میایند.
علی احمد هزاره بامیان

>>>   اشرف غني اشتباه كرده است تروريست از خود ارگ وارد مي شود ،در واقع ارگ تبديل شده به پرورش ترويست ها


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است