کارخانه پدر سازی برای ملت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۷    ۱۳۹۴/۱۱/۳ کد خبر: 110538 منبع: پرینت

وقتی می گویم کشور جالبی داریم، شما باور نمی کنید؛ نزدیک ده سال پیش یک شاه سالخورده به نام ظاهر شاه را از ایتالیا مستقیم آورده بودند روی فرق ملت و یک لقب دادند به اسم بابای ملت، ملت سلحشور و غیور و همیشه در صحنه چند سالی با همین بابا گذارندند تا اینکه ایشان تشریف بردند آن دنیا و مردند و مردم هم از دست این لقب و بابا و شاه راحت شدند.

دولتمردان عزیز که نگران شدند با این ملت بی بابا چه کنند دست به کار شدند و پشت بابا و پدر تمام افغانستان را گشتند، آخر بد است ملت بابا نداشته باشد! به همین خاطر یک تعدادی بیکار که عشق پدر دومی هر بار روی ذهن شان چکش می زنند آستین ها را بالا زدند تا بدون اجازه برای مردم یک پدر جدید به نام حامد کرزی تجویز کنند و کیک و شرینی و نقل و نبات هم توزیع کنند.

حالا فکر کنید بخشی از پدر ملت را همین پدر ملت از بین برده است. تعدادی دیگر از پدران ملت هم در انتحار و انفجار و ترور و جنگ کشته شدند. بعضی ها هم دیدند که پدری نمی توانند، خودشان بدون تعارف مردند و از این دنیا رفتند.

بهر صورت من از دوستانی که زحمت می کشند، عرق می ریزند و برای ملت، پدر پیدا می کنند توصیه می کنم که تلاش کنند همین پدران موجوده را بگذارند زنده بمانند تا خرچ زندگی زن و فرزندشان را در بیاورند ممنون می شویم. نگران ما هم نباشید دو دستی مواظب پدران مان هستیم تا نیاز نباشد هر ده سال بعد یک پدر برای ما تجویز کنند و همین که پدران ما را نکشید به اندازه یک کارخانه پدر سازی از شما سپاسگزاریم.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ظاهرشاه حق لقب بابای ملت را داشت بخاطری که لااقل دزد خو نبود. کرزی خو "سور غل" است اگر او را "پدر ملت" بسازند درانصورت تمام ابنای ملت "خس دزدها" هستند.

>>>   کُُُُُُســـــــــانیکه فـســــاد میکنند به مقام های بالا مانند وزارت وسفارت میرسند وکسانیکه سالـــــهـــــا وقت وفـرصـت های کشــور را بضـــآیــع ســاختندبه لـقـب بابا مکافات میشوند
ر

>>>   از ین پدر اندرهای که برای ما می سازند بی پدری بسیار بهتر است. ملت ما هیچ نیازی به بابا و پدر و امثال این امور ندارند. اما این ظاهر و کرزی و اشرف و دیگران هستند که به بچه های ...زاده نیاز مند هستند.

>>>   آیا ملت افغانستان را خدا زده است که؛ بین همه ملت های دنیا، پدری انتخاب کند که در فساد اداری نمره اول دنیاشده، بانکهای کشور در زمان وی دزدی شده، 6 ملیون جریب زمین بیت المال در حکومت وی غصب شده، چندصد ملیون دلار از بیت المال دزدی کرده و در بانکهای دوبی و سویس برای خود ذخیره کرده، دشمنان ملت را برادر خوانده، قاتلین مردم را از زندان ها رها کرده تا پس به جبهه ها رفته علیه ملت اقدام به کشتار کرده اند!
کسانی که چنین کسی را پدر ملت مینامند خود خائن به خون ملت هستند!
... بر خائنین ملت...
بلال - هرات

>>>   باباي ملت ني، باباي پنجشيري ها، إز بركت غلام بچه

>>>   عالی بود . م بغلانی

>>>   یکی بابه ویکی بابا چی فرق میکند

>>>   برای اینکه کرزی زبانش را ببندد و راجع به پول های هنگفتی که اشرف غنی ازبانک جهانی برای افغانستان گرفته بود برای بادا رانش به مصرف رسانیده ودیگر فعالیت های ضد کشور بواسطه مغز غیر متفکر جهان چیزی نگوید باج میدهد و بادادن القاب چون بابا ی ملت ونامیدن میدان هوایی کابل ومعاش هنگفت سالانه وغیره و غیره

>>>   ما الحمد الله از خود پدر با رسوخ مبرا از خیانت وجنایت وقوم وقومگرایی وکینه وتعصب داریم به پدر های ساخته شده چرک دل کینه توز معتصب قومگرا تقلبکار هیچ ضرورت نداریم اعطای تان در لقایتان خدا بشما نیک ومبارک کند .

>>>   یک سلام برای افغان پیپر و خوانندگان مضمون و در ضمن یک سؤال :
آیا غیر از قوم پشتون دیگر کسی هم بابای ملت شده میتواند ؟

>>>   همین است که قوم ... پدر است که فساد وبی امنیتی از سرو پای کشور سرازیر شده است. حالا پدر شده وظیفه اش چیست؟ پول خوردن ، وتجربیاتی 12 ساله فساد را برای دیگران تعلیم دادن؟چ چ چ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است