عمر داوود زی در پی چیست؟
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۵    ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ کد خبر: 110337 منبع: پرینت

عمر داوود زی وزیر پیشین داخله که در سمت ریاست دفتر جناب کرزی و سفیر افغانستان در پاکستان نیز کار نموده، در این اواخر به شدت پول خرج می کند و مصروف دید و باز دید با گروه های مختلف جوانان و فعالان مدنی حکومت ستیز است.

داوود زی در این دید و بازدید ها با اکت هایی روشنفکرانه و پول دهی گزاف به این گروه ها سخن از امادگی جدی برای انتخابات آینده ریاست جمهوری می زند.

وی در این دید و بازدید ها از نامزدی خود برای انتخابات آینده ریاست جمهوری خبر داده و از جوانان حکومت ستیز خواسته که سر از حالا برایش کمپاین نمایند و وی را به حیث یک روشنفکر وسیع، شخصیت پاکستان ستیز و دارای روابط عمیق و پرشور با کشور هایی عربی، غربی و در عین حال با کشور هایی همسایه جلوه دهند.

داوود زی با مصرف پول هایی گزاف از بین این عده جوانان به دهها گروپ های تبلیغاتی نیز ساخته که تحت رهبری زمری باهر خواهر زاده وی که در عین حال رییس توزیع تذکره هایی الکترونیکی وزارت امور داخله است، به نفع وی کار می کنند.
این جوانان بازی خورده و خود فروش در تبلیغات شان آنقدر احمقانه و با چشمان بسته پیش می روند، که داوود زی را در عین زمان پاکستان ستیز و ایران ستیز جلوه می دهند و هم از حمایت گسترده این کشور ها برای زعامت آینده داوود زی سخن می زنند.

عمر داوود زی درنظر دارد در آینده نزدیک یک روزنامه حکومت ستیز را نیز تاسیس و حلقه تبلیغاتش علیه نظام را توسعه بخشد.

وی در جلسات جوانان حکومت ستیز مدعی شده که استاد سیاف، بسم الله محمدی، یونس قانونی، کریم خرم، حامد کرزی و چنین دیگر چهره هایی حکومت ستیز نیز از نامزدی آینده وی حمایت نموده اند.

داوود زی کسی است که در عین حال تروریست پرور و طالب پرور است، در عین حال وابسته گروه تروریستی حکمتیار است، در عین حال جاسوس و غلام اشکار پاکستان، امریکا و انگلیس است و در عین حال برضد ایران، پاکستان، تروریزم و حامیانش حرف می زند.

هموطن

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هیچ امکان ندارد که این فرد مزدور پاکستان در انتخابات کامیاب شود او به کسانی تکیه کرده که مردم ازانها نفرت دارندذو آنهارا باعث همه مشکلات این سال ها میدانند

>>>   عمرداودزی یکی از خائنترین عنصر .... است که درجاسوسی اجنبی ازهمه سبقت جسته است زمانیکه درپاکستان سفیر بود تمام اوامر پاکستانرا چشم پت ورسمی فرمان بردار بود ودر در ز مان دفتر کرزی .... تمام راپورهای خصوصی دولترا به اجنبیها همکاربود ودرزمان وزارت داخله او موردهگاو خانهای کابل بیک هزار ارتقا یافت ونابسامانی وچورمردم جزئ فرهنگ افغانستانی شد اتفا قا زمانیکه شکما بروی وی نگاه کنید درست مثل روسها مشاهده میشود نه ازافغانستان ازروی قواره نه ازجهت دینداری اومسلمان است ولی درصورت وفاد شخصی صدمرتبه دین خود را قربان منفعت خود کرده است ملت غیورافغانستان چنین ماکیانیکه ناوقت اذانداه سر مرچنین مرغ را زیر پلو میکنند هیچ امکان ندارد تا او برنده شود با خیانتهایش اوباید نابودشود ویا لا اقل درمحبس باشد ...
کتوری پکتیا وال

>>>   داوود زی یک آدم منفعت طلب.... به مملکت و ملت بلاخره یک فا... به تمام معنا.خدمت به مردم و ملت نکرده درهر پست فاسد که بوده به پوليس به مردم به بیت المال خیانت نا بخشیدنی کرده اگر کرزي و دار دسته ... اش خوب ميبودن مردم و ملت گشت گذار بکنی همه این ها را.... میکنند یکنفر هم دلخوش از این جانی ها ندار ندارند
دوکاندار سابق جاده مندوي))

>>>   در افغانستان بدون اينکه سندي کار باشد بسادگي ميتوان هر کي را بخواهي متهم به جاسوسي براي اين و آن کرد

>>>   شخصيت مدبر و قابل احترام است
وي در دوران وزارت داخله از خود شايستگي نشان داد
هزار بار نسبت به ع و غ عاليرتبه است
صادقي

>>>   پول های حــــــــــــــــــرام که از طریق سوستفاده اختلاس همکاران قبلی کرزی بدست آورده اند حالا ازان پولهـــا برای بدبختی مردم افغانستان استفاده میکنند این اجـــــیـــر اگر روزنامه میسازد پولش از همان منبع است او برعلاوه اینکه سابقه خدمت به پاکستان دارد ظاهر چهره اش هم چندان خوب نیست عین روسها
دیگر اینکه او در زمان وزارتش اقارب خویش را برهمه ترجیح میداد مثلا خواهر زاده اش را مدیر توزیع تذ کره های الکترونیک ساخته اینگونه افراد نباید برای بار دوم چانس پیداکنند
ر

>>>   عمر داودزی یک شخص بسیار دلسوز و وطن پرست است و همچنان از حزب اسلامی پر نفوس جناب حکمتیار صاحب است انشاالله کامیاب خواهد شد .

>>>   مستند برده و غلام پا کستان است
زمری

>>>   قدوس و قندی گل از جوانان کشور می خواهد که فریب این .... را نخورده صبحانه یک پیاله قهوه وطنی یعنی شیر چای نوش جان نموده خود را از تکرار چشمک زدن کرزی درامان نگهدارید .

>>>   اختلافات ميان رياست اجرايه و ارگ در مورد اصلاحات ميتواند رياست اجرايه را ناچار به طرف شوراى حراست وثبات بكشاند. در صورت لاينحل ماندن موضوع شناسنامه هاى برقى، اصلاحات انتخاباتى و بقيه مفاد توافق سياسى ، براى جلوگيرى از شكل گيرى ديكتاتورى تمام عيار طرف رياست اجرايه دو راه براى مقابله با جريان تماميت خواه دارد.
١- فرا خواندن مردم براى دفاع تغير و اصلاحات
٢- خلع غنى از قدرت به كمك شوراى حراست و ثبات.
به باور اگاهان، گزينه نخست بهتر از گزينه دوم است.
شكست اين دولت براى اخرين بار ثابت خواهد ساخت جريان قبيله گرا و تماميت خواه صرف نظر از گرايش هاى سياسيون انها چى اسلام گرا، تكنوكرات چپى يا راستى ، نمى تواند قابل اعتماد باشد و خيال بوجود اوردن اصلاحات سرتاسرى و بنيادى در كشور تحت زمام دارى عناصر مربوط به اين جريان و تفكر نا ممكن و يك خيال باطل است.

>>>   ‏صدیق_الله_توحیدی‬ بگونه تلویحی به این دو "شکریه بارکزی و هیلی ارشاد" اشاره کرد و از رسانه ها خواست تا دیگر مدافعین ‫طالبانِ تروریست‬ را در بحث های شان دعوت نکنند، و خبر های شان را تحریم کنند.
اگر با این حرف اقای توحیدی موافقید و حمله امروز را ‫محکوم‬ میکنید like کنید.

>>>   سيصد سال است كه اين سر زمين رنج مى كشد، كشته و قربانى مى دهد، از كاروان مدنيت عقب افتاده و در كام فرهنگ قهقرايى قبيله گرايى دست و پا مى زند. تسلط فرهنگ حكومت دارى قبيله يى و دست نشانده در كشور نهادينه شده است و هر روز اين فرهنگ پليد، خصم و دشمن خونين عليه مردم توليد مى كند و خون مى ريزد و سر مى زند. ترس و رعب را چنان در تار و پود مردم تزريق كرده اند كه مردم حتا به خود و اراده ء خود هم باور ندارند و از جنبيدن براى تغير سر نوشت رقت بار خويش هم باز مانده اند. سيزده سال است كه يك حكومت نابكار و مزدور كه هيچ تعريفى از دوست و دشمن براى مردم ندارد در تبانى با مستكبرين جهانى كشور و مردم را در پرتگاه نابودى كشانيده است و هر روز تماشا گر قتل و كشتار هم دياران ما اند و تواناى مديرت كشور را ندارند و خود را هم پابند و پاسخ گو به هيچ اخلاق و دستگاه نمى دانند، مشتى از طفيلى هاى سياسى مردم را از داعش مى ترسانند و با توليد رعب و ترس حكومت مى كنند و با ادامه كشتار و قتل مردم حيات و ادامه حكومت مسخره ء خود را تضمين مى كنند. امروز هم جوانان زيادى آرمان هاى شان زير خاك بردنند و نيست شدند، شايد روزى قاتلين اين بى گناهان خود شريك قدرت شوند و اين خون ها فراموش گردنند. نگذاريد بيش از اين به خون فرزندان تان خيانت شود و هر روز خون بريزند. يك راه بيش وجود ندارد و آن انقلاب تبسم خواهد بود . تا دير نشده است به پا خيزيد و سر نوشت خود را خود رقم بزنيد ، ورنه جوانان زيادى قربانى خواهند شد و قربانى خواهند شد.

>>>   آب در كوزه و ما تشه لبان ميگرديم
تروريستان كثيف در زيرنخ ما و ما ميگويم چرا دولت تروريستان را دستگير نميكنند

>>>   محترم سعیدی میگویید (وقتی اسلام آباد پاکستان رفتم دیدم که در آنجا زیاد مقام های دولتی و دیگر اشخاص افغان خانه های بزرگ داشتن
مانند:
لالی حمیدزی
حنیف اتمر
اسماعیل یون
شکریه بارکزی
یونس فکور
عسمت قانع
معصوم استانکزی
شهنواز تنی
جنرال طاقت
کمال نبی
اصولی
امرخیل
ملا تره خیل)
از این معلوم میشود که این جاسوسان کثیف از پاکستان نان میخورند و ....

>>>   آقای صدیق الله توحیدی یکی از جدی ترین مدافعان آزادی بیان و حقوق روزنامه نگاران در دوزخی ست که قبایل افغان ساخته اند. لازم می دانم از آقای توحیدی و همکارانش برای دفاع سرسختانه از آزادی بیان و حقوق روزنامه نگار سپاسگزاری کنم.

>>>   ما در كشور خود مشكل ارزش ها را داريم.
اين مشكل تاريخى است.
در طول تاريخ خاينين قهرمان، بابا، اتل، پاچا، غازى ... لقب گرفته اند. خيانت براى مردم و وطن با گرفتن اين ألقاب در قبيله ارتباط تنگاتنگ دارد. گفته ميشود ابليس زمان از طرف حاميانش لقب پدر را گرفته است. برايشان مبارك باشد. هر اينه شما را ارزش تان ما را ارزش ما!

>>>   جنایت های که پشتون ها در حق خودشان انجام داده‌اند.
یکم: احمد شاه ابدالی با مفعول بودنش نزد نادر افشار پشتون هارا... معرفی کرد.
دوم: عبدالرحمان خان با فروختن خط دیورند پشتون هارا وطن فروش معرفی کرد.
سوم: امان الله خان با آوردن فرهنگ فرنگی ها پشتون هارا بی دین و غربی معرفی کرد.
چهارم: نادر غدار با قسم خوردن درروغین و بی ناموسی اش پشتون هارا غدار و خیانتکار و بی ناموس معرفی کرد، که تا امروز همه میگویند پشتون ها به نیم قرآن ایمان دارند.
پنجم: داوود خان با دیوانه گری هایش پشتون هارا دیوانه معرفی کرد.
ششم: کمونیستها همرای نجیب با فاشیست بودن شان پشتون هارا فاشیست معرفی کردند.
هفتم: طالبان با وحشت شان پشتون هارا وحشی و انتحاری معرفی کردن.
یک همین نام سری پشتون ها کم بود(رای دزد) که این هم اضافه شد، به واسطه‌ی فرزند نا خلف شان امرخیل با دزدی کردن رای مردم پشتون هارا به جهان و جهانیان دزد معرفی کرد مانند بابابه و اجدادیش.
ببینیم که دیگر در آینده چه گل های را به آب می دهند؟!

>>>   من مهارت قبيله را واقعن دوست دارم ؛ از هيج برايش تاريخ پنج هزار ساله مى كشد، از خرابه هاى تاريخ پته خزانه در مى آورد، از نفرين شده هاى تاريخ "بابا" ترسيم مى كند، نا مسلمان خويش را موقف أمير المؤمنين مى دهد، نخود كله هاى همتبار را متفكر جهان مى سازد، از فاسد ترين هاى خويش "پدر ملت " نقش مى كشد . سر لچ و پالچ ، كوباى پوش و مينى ژوب پوشش در دنياى سياست ، مدافع افراط گيرا هاى همتبار در مقابل روشن فكر "غير" است. اين است نسخه و راز موفقيت قبيله در اين سيصد سال.

>>>   در میدان پر از قاتلین و آدم کشان انتخاباتی، داودری یگانه فرد پاک و لایقی است که انتخاب او به ریاست جمهوری به شکست پاکستان و طالبان منجر خواهد شد.
گلداد

>>>   ...
عده به ظاهر نخبه ها در محفلى نشسته اند و براى فًرزندان ملت خيالى شان پدر تعين مى كنند و آن هم يكى از ...د ترين هاى تاريخ را كه شيطان هم از پسر خواندگى او عار دارد. وقتى نخبگان چنين پدر براى مردمشان بتراشند، از ديگران نبايد گلايه كرد. من بار ها گفته ام كه آموزش خشك، به هيچ كسى شعور بالا نمى بخشد.

>>>   اين أرمان را به گور ببرد اين .....پاكستاني ميخواهد افغانستان را تسليم نمايد.

>>>   به عزیزی که کامنت جالب مهارت های قبیله را نوشته است، سخنان شما بدون تردید راست ترین و واقعی ترین غم 300 ساله مردم مظلوم ماست، افراد قبیله با این همه ترفند ها و با این همه دیده درایی ها از نان حرام و از سرمایه حرام و از افکار حرام تغذیه کردند، اساس کار روی دزدی و و غارت و قتل و کشتار از خود و بیگانه گذاشته شده بود و این پروسه تا به امروز کشور ما را به قهقراه های مذهبی، فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و اقتصادی کشانیده است ، پربار شدن رگ و پی و خون و عضله و فکر و مغز و فرهنگ از حرام افراد قبیله را نک ناشناس ، قسی القلب ، وطنفروش و بی غیرت و بی دین بار آورده است، تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل!
منصور حلاج

>>>   یک موضوع بسیار مهمی را که هموطنان ما اکثر اوقات فراموش میکنند اینست که: عاملین اصلی این همه فجایع در افغانستان بگونه هوشیارانه و رندانه خودشان را چنان کنار میکشند که حتی فهمیده ترین افراد در اجتماع بجای اینکه آنها را محراق همه بدبختی ها بدانند به مداحی و چاپلوسی آنها نیز همت میگمارند، از آنجمله است همین حامد کرزی و اشرف غنی، داکتر نجیب و امثال انها که مسبب اصلی اینهمه کشتار و تباهی و عقب مانی و بدبختی های مردم افغانستان بوده اند مگر شما زمانیکه در سایت های اجتماعی سر بزنید درک میکنید که چگونه مردم بیفرهنگ و نادان به مداحی این ستمگران و جواسیس معلوم الحال بیگانگان پرداخته اند و چهره های زنگار گرفته آنها را با سنگ پای میخواهند صیقلی نمایند، به اصطلاح این سردمداران پلید همانند شیطان ( شهد را در دیوار مالیده اند و خودشان در تاقک بلند نشسته و تماشا میکنند!) ، اگر این رهبران کثیف و خدا ناترس این داود زی و استانگزی و فاروق وردک و زاخیلوال و صد ها دزد و جاسوس را پیدا دنمیکردند و در کرسی های مهم جابجا نمیساختند چه کسی قدرت داشت دست به چور و چپاول و غارت و کشتار مردم بزند، مردم هرگز به این چهره های.....ن به دین و میهن آشنایی نداشتند و از گذشته های آنها مطلع نبودند ،اما کرزی و احمد زی و دیگران خوّب انها را میشناختند و آنها را آوردند و بر سرنوشت مردم افغانستان حاکم کردند تا شرایط دزدی و حرام خوری و چپاول آنها را مساعد بسازند، داود زی چنان یک جاسوس گستاخ آی، اس ای است که در زمان سفارتش در پاکستان علنا از آی اس آی دفاع میکرد و برضد مردم افغانستان فعالیت علنی داشت، با ایران و دادن پول های دالری و یورویی ایران به حامد کرزی ، داود زی رول ... بازی میکرد، این ...وس معلوم الحال در کنار استاد سیاف با قوت تمام دوباره مطرح شده و در رول یکی از مجاهدین نستوه و فداکار عرض اندام کرده است ! و حالا دارد برای رسیدن به ریاست جمهوری تلاشهای کثیفش را آغاز کرده است، مردم افغانستان گاهی از اشرف غنی پرسیده اند که چرا استانگزی را وزیر دفاع ساخته است؟ وقتی او مترود شناخته شد چرا هنوز هم در ماندن او به وزارت دفاع پافشاری میکند؟ چرا زاخیلوال و نورستانی و امثال آن با همه جنا... و جفا های واضح و مبرهن آنها جمایت میشوند ؟ خوب اینها همه همان بذر های بدبختی است که رئیس جمهور و ولسمشر و امثال اینها بر گرده مردم انبار میکنند، ولی همگی وزیر دفاع طالبانی، زاخیلوال ، فاروق وردک و... را تلعین میکنند و نفرت شان را ابراز میدارند اما اشرف غنی با کله پوچش هر هر به جهالت مردم میخندد.
سپنده

>>>   تمام پول های نقد که در زمان ریاست دفتر بدست آورده است و با شبکه ها ارتباط قایم کرده است حالا میخواهد روند ارسال پول کما فی السابق ادامه داشته باشد . و مردمان ملت خواب برده که هر قسم بخواهد میچرخاند

>>>   مذاکره طالبان با طالبان
در این تصویر انورالحق احدی یکی از طالبان نکتایی پوش و یکی از دزدان و اختلاسگران معروف را در حال صحبت با نمایندگان طالبان می بینید.
عمر داودزی یکی دیگر از طالبان حکومتی نیز در این تصویر دیده می شود.‬


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است