نظیفه ذکی:زورمندان سرک های کابل را می بندند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۵    ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ کد خبر: 109354 منبع: پرینت

شهر کابل، شهر نظامی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، نظیفه ذکی نماینده سابق مردم کابل در سخنان خود در مجلس گفت: شهر کابل به یک شهر نظامی مبدل شده است.

وی افزود: کوچه ها و سرک هایی که زورمندان، افراد، اشخاص و مقام های دولتی که در آنجا زندگی می کنند از دو طرف بسته شده است و حتی باشندگان آن کوچه نمی توانند به همراه موترهای خود وارد محل شوند.

وی این کار زورمندان و مقام ها را خودخواهی دانست و ادامه داد: گارد امنیتی کابل و مسوولین فرماندهی کابل در این رابطه توجه کند چرا که این مشکل مهمی برای مردم است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خواهر نازنین بالای ماوشما میبندند چرا راه های که دشمن بسته کردباز نمیتوانند مثل راه های غرنی راه لوگر ازکابل تاهرات همه راه ها یا تمام روز بسته است یانصف روز خو صد فیصد بسته است هرچی است بالای مردم غریب کمزور بیواسطه مردم بیچاره کابل است تاگم شدن شان همین تکلیف را قبول کنید یا برای خود وجیب خود حکومتداری میکنند نه برای خدمت بمردم ،این هایک جو از غیرت خود کم کرده اند ونظر بتجربه مه شاید خارجی ها غیرت های اینهارا عملیات کرده باشد
مسافرجبری

>>>   خيلى جالب است چون خود نظيفه همراه با شوهرش جنرال محبوب شخص ... كه تمام اهالى بلاك ١٢ از دست شان به فغان رسيده اند در بسيارى موارد از جمله غضب ساحه سبز بلاك هاى ١٢ الف و ١٢ ب دخيل اند شكايت از ديگران دارند.
با وجود كه اهالى بلاك ١٢ بار ها از مقامات بلند رتبه خواستار برچيدن پوسته امنيتى اين جنرال لوچك كه ننگ است براى وزارت داخله و باور كنيد كه نيمه يى از ساحه سبز بلاك را ميهمان خانه شخصى خود جور كرده شدند اما نتيجه نداد. مگر وكيله صاحب شما به عملكرد خود كوريد ؟؟؟؟
اينجا حكومت دزدان و دلاكان است سوگند ميخورم گاهگاى آرزو ميكنم كه اين حكومت از بيخ و بن برچيده شود خيلى خسته و نا اميد گشته ايم ... خدا خود بزرگ است
يكى از اهالى بلاك ١٢ الف

>>>   اول همین بی بی از خود بگوید که در پارلما ن بوت کشی وایزار کشی نکنید اول خود را اصلاخ کنید باز دیگران رانقد کنید

>>>   حالا مجبور است که از این سخنان بیهوده بزند چون بازار فروشی اش کمرنګ شده دیګر بازار ندارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است