دیدار وزاری داخله و مبارزه با مواد مخدر با یکدیگر
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۹    ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ کد خبر: 109353 منبع: پرینت

سلامت عظیمی وزیر مبارزه علیه مواد مخدر با نورالحق علومی وزیر داخله دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار که بازمحمد احمدی معاون مبارزه علیه مواد مخدر وزارت داخله نیزحاضربود، روی آمادگی در جهت محو کشت زارهای کوکنار در کشور، به ویژه درولایت هلمند و ولایات همجوار آن بحث و تبادل نظرصورت گرفت، تصامیم لازم اتخاذ گردید.

وزیر داخله با ابرازخرسندی از هماهنگی خوب میان وزارت داخله و وزارت مبارزه علیه مواد مخدر گفت: وزارت داخله در جهت محو کامل کشت کوکنار در کشور و تامین امنیت مراکز جمع آوری معتادان آمادگی کامل دارد.

وی افزود: محو کشت زارهای کوکنار در کاهش معتادان کمک خواهند نمود. وی اظهار امیدواری نمود که مراکز جمع آوری معتادان به مراکز اصلاح معتادان مبدل گشته و معتادان بتوانند از این مراکز دوباره به حیث انسان سالم به آغوش خانواده های خود برگردند.

همچنان در این دیدار وزیر داخله دستور داد تا معاونت های مبارزه علیه مواد مخدر و معاونت محافظت عامه و تصدی امنیتی این وزارت در هماهنگی با وزارت مبارزه علیه مواد مخدر درجهت تامین امنیت مراکز جمع آوری معتادان و محو کشت زارهای کوکنار پلان های کاری خود را بیشتر از پیش هماهنگ نمایند.

در همین حال سلامت عظیمی وزیرمبارزه علیه مواد مخدر، با ابراز خرسندی از همکاری وزارت داخله در عرصه های مختلف، خواهان ادامه این همکاری ها گردید و افزود: وزارت مبارزه علیه مواد مخدر جهت محو کامل کشت کوکنار، جمع آوری، معالجه و تداوی معتادان مواد مخدر، نیازمند کمک و همکاری ارگان های مختلف دولتی، به ویژه وزارت داخله می باشد.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است