دیدار متضرران حادثه مندوی کابل با رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۶    ۱۳۹۴/۹/۲۵ کد خبر: 108120 منبع: پرینت

متضررانی که اخیرا دکان های شان در سرای زرداد مندوی شهر کابل حریق گردیده بود با رییس جمهور دیدار کردند.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، حاجی محمد رسول یکتن از تاجران و سید جواد یک تن از متضرران سرای زرداد مندوی کابل صحبت کردند و از توجه رییس جمهور و اینکه وی از نزدیک ساحه حریق شده را بازدید نمود، تشکر کردند و خواست های شان را نیز مطرح نمودند.

حاجی محمد رسول یک تن از تاجران کشور گفت: سرای خویش را در اختیار متضرران قرار داده است و مدت شش ماه از آنها کرایه نخواهد گرفت.

رییس جمهور پس از استماع خواست ها و پیشنهادات متضرران سرای زرداد مندوی کابل، با اهدای تقدیرنامه ها از حاجی محمد رسول و حاجی شیر دو تن از تاجران کشور که با متضرران سرای زرداد مندوی کابل کمک کرده بودند، قدردانی کرد.

رییس جمهور گفت: وزارت های دفاع ملی و فواید عامه سرای مذکور را پاکسازی کردند و از اینکه در مندوی کابل بیش از یک مرتبه آتش سوزی صورت گرفته است ما تصمیم داریم که راه حل بنیادی برای این مشکل دریابیم تا در آینده از وقوع همچون حوادث جلوگیری صورت گیرد.

وی گفت: وزارت شهرسازی نقشه و فهرست زمین های دولتی و شخصی شهر کابل را تهیه کرده است و کار بخاطر تفکیک متضرران آتش سوزی سرای زرداد مندوی کابل جریان دارد.

رییس جمهور به مسوولان بانک ملی، پشتنی بانک و سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی که در این دیدار حضور داشتند، هدایت داد تا با متضرران نشست هایی داشته باشند و در زمینه اهدای قرضه به آنها به نتیجه برسند.

در این دیدار، رییس جمهور به مسوولان شهرداری کابل دستور جدی داد تا مندوی کابل را از کثافات با یک برنامه منظم پاکسازی نمایند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سرای ها باید دوراه تردد موترو حین وقوع حوادث داشته وتوسط موظفین مسلکی اطفایه غرض وقایه حریق بطور متداوم سروی مسلکی شود وازان مواظبت دایمی صورت گیردوبا متخلفین برخورد قانونی بعمل اید صالحی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است