محمدی: مسعود و وزیر شهرسازی مرا مجبور کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۱    ۱۳۹۴/۹/۲۳ کد خبر: 108023 منبع: پرینت

وزارت شهرسازی ترتیب دهنده قرارداد پروژه شهرک هوشمند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالعلی محمدی مشاور حقوقی سابق ریاست جمهور صبح امروز در دفاع از خود در خانه ملت در مورد اشتراک خلیل الله فیروزی در پروژه شهرک هوشمند گفت: کارت دعوت برای شرکت در مراسم امضای تفاهمنامه پروژه شهرک هوشمند از سوی وزارت شهرسازی ترتیب داده شده بود.

وی افزود: زمانی که من در این مراسم شرکت کردم کاملا با وضعیت غیر منتظره ای روبرو شدم زیرا تصور دیگری از مراسم داشتم.

محمدی ادامه داد: محفل بسیار کلان و با تشریفات و احمد ضیا مسعود نیز در حال سخنرانی بود، از من تقاضا شد که در آنجا صحبت کنم ولی من قبول نکردم، سپس وزیر شهرسازی صحبت کرد و بعد مراسم امضای قرارداد برگزار شد.

مشاور سابق حقوقی ریاست جمهوری خاطر نشان کرد که محتوای سخنان وزیر شهرسازی برای من سوال بود زیرا این پروژه، دولتی نبود و چنین چیزی در برنامه کمیسیون تصفیه قرار نداشت.

عبدالعلی محمدی ادامه داد: بازهم جناب وزیر از من تقاضا کرد صحبت کنم و من بازهم قبول نکردم اما یک بار دیگر اصرار کرد و مرا وادار به صحبت کرد و مسعود نیز از من درخواست کرد تا صحبت کنم اما من در سخنان خود تنها پروسه تصفیه را توضیح دادم.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چناب احمد ضیا در کشور های که پا بند به شایسته سالار هستند ، توجه های خویشاوند سالاری ، قبیله گرایی ، حزب سالاری و غیره بخاطر رشد اقتصادی جامعه از تقر بی سواد و کم تحصیل در پست مهم دولی پرهز می کنند.
حکومت افغانستان باید توجه داشت که شایسته سالاری کدام ایدئولوژی نه می باشد ؛ شایسته سالاری در حقیقت یک رویکرد و یک فاکتور جهت انتصاب اشخاص متخصص و کارشناس دانشگاهی دریک حکومت داری خوب است. جذب افراد تحصیل کرده مسللی مسئولیت پذیر و مسئو لیت شناس در سیستم شایسته سالار ، بر اساس معیار های متغیریه از شایسگی افراد متخصص یا کارشناس مورد قضاوت جامعه جها کمک کننده قرار می گیرند. این معیار ها می توانند زمینه های گسترده ای ، از هوش گرفته تا پای بندی به اخلاقیات ، ازاستعداد عومی تا دانش های مسلکی و کارشناسی در زمینه ی خاص نیازمندی رشد اقتصاد کشور را در بر بگیرند.

>>>   احمد ضیاء لکه ....برجبین خانواده زنده یاد احمد شاه " مسعود " بزرگ است ، او که با استفاده از نام و شهرت نیک قهرمان ملی احمد شاه مسعود به مسند چوکی و قدرت تکیه زده است ، قبلآ نیز روابط تنگاتنگی با خلیل الله فروزی داشت و یکبار از زبان خلیل الله فروزی شنیده بودم که گفته بود ( بجزء از عبدالقدیر" فطرت " ریس سابق بانک مرکزی دیگران همه در خانه من در شهر دوبی کشور امارت رفت و آمد داشته اند از جمله احمد ضیاء " احمدزی " .

>>>   کم کاری بی برنامه ای نا توانی عدم شایسته سالاری در مدیریت نماینده های فقوق العاده حکومت وحدت ملی سبب شده تا و ضیعت از کنترول ریس جمهور و ریس اجرائی بر آید

>>>   این امر مسئولیت دولت را به سوی نظام و سیستمی شایسته سالاری کدری رهنمون می کند. در کشور های که پا بند به شایسته سالار هستند ، توجه های خویشاوند سالاری ، قبیله گرایی ، حزب سالاری برا در سالاری یعنی احمد ضیا بی سودا بی دانش از نام مسعود بزرگ و غیره بخاطر رشد اقتصادی جامعه از تقر بی سواد و کم تحصیل در پست مهم دولی پرهز می کنند.

>>>   محمدی دروغ می گوید اگر موافق نبود می توانست محفل را ترک کند ضمنآ مکاتیبی که قبل از آن به وزارت شهرسازی ارسال کرده بود گویا چیز دیگریست!

>>>   طمطراق ات در تلویزیون طلوع نشان دهنده دفاع ات از شهرک هوشمند و فیروزی بود نه بی گناهی تو!
انشا الله لوی خارنوالی چاره اترا خواهد کرد.

>>>   پسر احمد ضیا مسعود موتر هارا توسط اعراب ترورست به هرات آورده بوده

>>>   فرهنگ قبیله همیشه همین بوده۰
منافع ملی فدای منافع پشتونولی

>>>   سلام به همه، من میخواهم برای ملت و خصوصا برای آقای محمدی بگویم که دولت در وضعیت نیست که با سیاسیون و انعده افراد که به عذر و زاری به حکومت وحدت ملی جذب گردیده اند در مورد آنها اقدام کند. این اولین اشتباه نماینده فوق العاده رئیس جمهور در امور اصلاحات نیست. ملت شاهد است که چند روز قبل عرب های قطر را به شکار در هرات دعوت کرده بود. اما ریاست جمهوری به طرف نماینده خود اصلاَ یادآور هم نشده که چرا چنین کار صورت گرفته است. مکاتیب متعدد که بین نماینده فوق العاده و وزیرخارجه قطر تبادله شده به صفحات اجتماعی و رسانی درز کرد. اما شرم کجاست؟ اگر به اسماعیل خان انتقاد میکند که در حکومت کرزی هم قطری ها می آمد، حالا که حکومت وحدت ملی بر کارکردهای حکومت قبلی انتقاد میکند. خود چرا حرکت های حکومت قبلی را تکرار میکند. امید است دولت در زمینه توجه کند. وسلام

>>>   فساد در وزارت شهر سازی و در اندیشه مسعود بوده است، مشاور حقوقی چون از حق دفاع کرده است باید کارش به تعلیق میامد.

>>>   بر فرض که پدر تو باشد فاضل،از فضل پدر تو را چه حاصل
نمیدانم چرا در این سرزمین چنین قوانین نا نوشته ای رواج است،این به هیچ عقل سلیم جور نمیاید که چون یگ نفر برادر شهید مسعود باشد پس او هم مانند احمدشاه همان صفات نیک او را دارد،واقعا جای شرم است بر برادر احمد شاه که نام نیک برادر را وسیله مال اندوزی میکند.

>>>   آقای محمدی که بهانه مجبور شدن را میکند وجدانش کجا بود؟
اگر ایشان مجبور کرده شوند به هر کار تن میدهند؟؟؟؟؟؟؟

>>>   اب از سر چشمه گل آلود است ! وگر نه دوستم معاون اول و ضیا مسعود نماینده خاص د ر امور حکومتدار خوب ! مردم قضاوت میکنند. که این وطن به کدام جهت در حرکت است؟
وطنپال


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است